Renault News
Formula 1

Η Renault πωλεί τους κινητήρες της σε τιμή κόστους

Ο Cyril Abiteboul γνωστοποίησε ότι η Renault δεν κερδίζει χρήματα παρέχοντας τη μονάδα ισχύος της σε ομάδες πελάτες.

Η Renault θα εξακολουθήσει να είναι προμηθευτής κινητήρων για τη McLaren το 2020, αλλά οι δύο πλευρές θα χωρίσουν στο τέλος της επόμενης σεζόν με αμοιβαία συμφωνία και η McLaren θα τροφοδοτηθεί από κινητηρες Mercedes από το 2021.

Για τον Cyril Abiteboul, η απώλεια ενός σταθερού πελάτη δεν θα βλάψει τη Renault, αντίθετα, αφού ο γάλλος κατασκευαστής δεν κερδίζει χρήματα όταν συνεργάζεται με μια άλλη ομάδα.

Σε αντίθεση με τη Mercedes, η οποία κατασκευάζει όλα τα μέρη του κινητηρα της στην Αγγλία, η Renault δεν κατασκευάζει όλα τα στοιχεία της μονάδας ισχύος της στο Viry-Châtillon [εργοστάσιο κινητήρων της Renault F1], αλλά αναθέτει υπεργολαβικά την κατασκευή ορισμένων εξαρτημάτων μέσω προμηθευτών, κάτι που μπορεί να οδηγήσει το κόστος στα ύψη κατά την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός κινητήρα. .

«Είμαστε διαφορετικοί από τη Mercedes, διότι κατασκευάζουν τα πάντα στο Brixworth, ενώ από την πλευρά μας κατασκευάζουμε τα περισσότερα εξαρτήματα με τους προμηθευτές μας», εξήγησε ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Ρωσίας .

“Στη συνέχεια, πωλούμε τον κινητήρα στον πελάτη [στη συγκεκριμένη περίπτωση στην McLaren] σύμφωνα με τους κανόνες κόστους που επιβάλλει η FIA. Δεν κερδίζουμε τίποτα από τους πελατειακούς κινητήρες”.

Από το 2021, λοιπόν, η Renault θα πρέπει να εξοικονομήσει χρήματα παρέχοντας μόνο τη δική της εργοστασιακή ομάδα, κάτι που θα οδηγήσει σε μείωση του κόστους κατασκευής αλλά και εξοικονόμηση από την πλευρά της εφοδιαστικής.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies