Ο Cyril Abiteboul γνωστοποίησε ότι η Renault δεν κερδίζει χρήματα παρέχοντας τη μονάδα ισχύος της σε ομάδες πελάτες.
Η Renault θα εξακολουθήσει να είναι προμηθευτής κινητήρων για τη McLaren το 2020, αλλά οι δύο πλευρές θα χωρίσουν στο τέλος της επόμενης σεζόν με αμοιβαία συμφωνία και η McLaren θα τροφοδοτηθεί από κινητηρες Mercedes από το 2021.
Για τον Cyril Abiteboul, η απώλεια ενός σταθερού πελάτη δεν θα βλάψει τη Renault, αντίθετα, αφού ο γάλλος κατασκευαστής δεν κερδίζει χρήματα όταν συνεργάζεται με μια άλλη ομάδα.
Σε αντίθεση με τη Mercedes, η οποία κατασκευάζει όλα τα μέρη του κινητηρα της στην Αγγλία, η Renault δεν κατασκευάζει όλα τα στοιχεία της μονάδας ισχύος της στο Viry-Châtillon [εργοστάσιο κινητήρων της Renault F1], αλλά αναθέτει υπεργολαβικά την κατασκευή ορισμένων εξαρτημάτων μέσω προμηθευτών, κάτι που μπορεί να οδηγήσει το κόστος στα ύψη κατά την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός κινητήρα. .
«Είμαστε διαφορετικοί από τη Mercedes, διότι κατασκευάζουν τα πάντα στο Brixworth, ενώ από την πλευρά μας κατασκευάζουμε τα περισσότερα εξαρτήματα με τους προμηθευτές μας», εξήγησε ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Ρωσίας .
“Στη συνέχεια, πωλούμε τον κινητήρα στον πελάτη [στη συγκεκριμένη περίπτωση στην McLaren] σύμφωνα με τους κανόνες κόστους που επιβάλλει η FIA. Δεν κερδίζουμε τίποτα από τους πελατειακούς κινητήρες”.
Από το 2021, λοιπόν, η Renault θα πρέπει να εξοικονομήσει χρήματα παρέχοντας μόνο τη δική της εργοστασιακή ομάδα, κάτι που θα οδηγήσει σε μείωση του κόστους κατασκευής αλλά και εξοικονόμηση από την πλευρά της εφοδιαστικής.