Η γαλλική εταιρεία συνεχίζει με την επέκταση της υβριδικής τεχνολογίας “E-Tech”. Επόμενο στη λίστα είναι το ανανεωμένο Renault Talisman. Το κατηγορίας D σεντάν θα έχει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με μέγιστη ισχύ 160 hp, διαθέσιμο σε σεντάν και Sport Tourer εκδόσεις.
Στις αρχές του έτους, η γαλλική μάρκα παρουσίασε το ανανεωμένο Talisman. Το όχημα κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο με πολύ ελαφριές αλλαγές που κράτησαν ολόκληρη τη βασική δομή σχεδίασης ανέγγιχτη. Απλές μικρές αλλαγές.
Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκε μια γκάμα κινητήρων μόνο πέντε εκδόσεων, δύο βενζίνης και τριών ντίζελ και, στη συνέχεια, η Renault δεν αποκάλυψε ένα από τα μυστικά της για το μοντέλο, την ενσωμάτωση της τεχνολογίας “E-Tech”. Γαλλικά μέσα επισημαίνουν ότι το Talisman θα έχει τελικά μια υβριδική έκδοση σύντομα, και με μια τιμή που θα του επιτρέψει να είναι στις επιλογές της μεγάλης πλειοψηφίας των πελατών.
Το υβριδικό σύστημα της γαλλικής μάρκας χρησιμοποιεί ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, σε συνδυασμό με ένα πρωτοπόρο κιβώτιο ταχυτήτων “Multimode” χωρίς συμπλέκτη, το οποίο βελτιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας και, ως εκ τούτου, επιμηκύνει την αυτονομία. Η μπαταρία είναι 9,8 kWh.
Μια διαμόρφωση ήδη γνωστή στη γαλλική μάρκα, με την οποία αναπτύσσει συνολική μέγιστη ισχύ 160 hp, μαζί με μέγιστη αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε ηλεκτρική λειτουργία και τελική ταχύτητα 135 km / h. Ο κινητήρας διαθέτει χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 περίπου 2 l / 100 km και λιγότερο από 40 g / km.
Μια νέα επιλογή για βιώσιμη κινητικότητα που γίνεται η πέμπτη, μετά το Clio, Captur, Mégane, το πρώτο υβριδικό και τα αλλα δύο plug-in hybrid, εκτός από το νέο ηλεκτρικό, το Twingo ZE, το οποίο επίσης θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά. Προς το παρόν, η ημερομηνία άφιξης στην αγορά δεν είναι γνωστή, αλλά η γαλλική μάρκα δεν θα καθυστερήσει την άφιξη.
Κλικ για σχολιασμό