Μια γαλλική έρευνα σχετικά με φερόμενες εκπομπές εξαπάτησης από τη Renault είναι ένα βήμα πιο κοντά σε πιθανές δικαστικές ενέργειες, ανέφερε η γαλλική Le Monde τη Δευτέρα, αφού μια τεχνική έκθεση επιβεβαίωσε ότι ορισμένοι από τους πετρελαιοκινητήρες της είχαν ρυθμιστεί να εκπέμπουν περισσότερους ρύπους εκτός των επίσημων δοκιμαστικών συνθηκών.
Μετά την παραδοχή της Volkswagen το 2015 ότι είχε παραποιήσει το λογισμικό του κινητήρα με “συσκευές αποτροπής” για να εξαπατήσουν δοκιμές στις ΗΠΑ, αρκετά ευρωπαϊκά κράτη ξεκίνησαν έρευνες.
Βρήκαν εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) σε κυκλοφορία 10 φορές πάνω από τα ρυθμιστικά όρια για ορισμένα μοντέλα των Opel, Renault και Fiat Chrysler και ευρεία χρήση συσκευών που μειώνουν ή διακόπτουν την επεξεργασία καυσαερίων κατά την κανονική χρήση.
Οι Γάλλοι εισαγγελείς άνοιξαν ποινικές εξετάσεις στις Volkswagen, Renault, PSA Group και Fiat Chrysler το 2016-17 που παραμένουν σε εξέλιξη.
Μια έρευνα τώρα, από εμπειρογνώμονες του Πανεπιστημίου της Βουργουνδίας διαπίστωσε ότι δύο συστήματα σε πετρελαιοκινητήρες των αυτοκινήτων Captur και Clio IV σταματούν να λειτουργούν σε θερμοκρασίες κάτω ή πάνω από ένα ορισμένο όριο, ανέφερε ο Le Monde τη Δευτέρα, αναφέροντας τα αποτελέσματα.
Ένας εκπρόσωπος της Renault δήλωσε ότι η εταιρεία δεν μπορούσε να σχολιάσει την τελευταία έκθεση επειδή δεν είχε δει τα ευρήματά της.
“Τα οχήματα της Renault δεν είναι εξοπλισμένα με διατάξεις αποτροπής και είναι αναγνωρισμένα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς“, δήλωσε ο εκπρόσωπος.