Renault News
Formula 1

Η Renault θυσίασε τον ρυθμό για να πετύχει η στρατηγική

Ο επικεφαλής ομάδας της Renault, Cyril Abiteoul, παραδέχεται πως η στρατηγική του ενός pit stop οδήγησε τον Daniel Ricciardo στο να δείξει ένα κακό ρυθμό κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Κίνας.

Ο Ricciardo ήταν ένας από του πέντε οδηγούς της πρώτης δεκάδας που ήταν υποχρεωμένος να ξεκινήσει με τη μαλακή γόμα αφού την είχε χρησιμοποιήσει στο Q2, μαζί με τους Gasly, Hulkenberg, Grosjean και Magnussen.

H ομάδα της Renault, γνωρίζοντας πως ο Gasly θα βρίσκεται εκτός εμβέλειας, αποφάσισε να εφαρμόσει στρατηγική του ενός pit stop, ώστε να προστατέψει τον Ricciardo από τους οδηγούς εκτός δεκάδας που ξεκινούσαν με την πιο ευνοϊκή μέση γόμα. Η στρατηγική αυτή περιλάμβανε, τους 18 πρώτους γύρους με τα χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά και τους υπόλοιπους ως το τέλος με τη σκληρή γόμα.

Ο Ricciardo κατέληξε να βρίσκεται ένα γύρο πίσω αλλά εν τέλη η στρατηγική απέδωσε, καθώς κατάφερε να εξασφαλίσει την 7η θέση, έχοντας απόσταση 1.9 δευτερόλεπτα από τον Sergio Perez. O ταχύτερος του γύρος όμως, ήταν μόλις ο 16ος ταχύτερος στο grid.

Ο Cyril Abiteboul δήλωσε:

“Πιστεύω πως η απόδοσή μας ήταν καλύτερη από αυτό που φάνηκε. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να πετύχουμε τη στρατηγική του ενός pit stop, ξεκινώντας με τα μαλακά ελαστικά. Έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το σύνηθες δίλημμα που περιλαμβάνει την εκκίνηση από την 7η μέχρι τη 10η θέση, με τα μαλακότερα διαθέσιμα ελαστικά και να καταφέρουμε να πάρουμε το αποτέλεσμα.”

“Ξέραμε πως όλοι όσοι βρίσκονται εκτός δεκάδας θα ξεκινούσαν με τα μεσαία ελαστικά, όπως και οι πρώτοι πέντε. Δεν υπήρχε λόγος να δοκιμάσουμε να πιέσουμε ώστε να καλύψουμε την απόσταση από τον Gasly εκείνη τη στιγμή. Η έβδομη θέση ήταν ο στόχος και το πετύχαμε.”

O Cyril Abiteboul παραδέχεται ότι απογοητεύτηκε που δεν είδε τις πλήρεις δυνατότητες του μονοθεσιου αλλά έμεινε ευχαριστημένος από την απόδοση της ομάδας και των οδηγών.

“Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο να είμαι περήφανος, απλά όσον αφορά το ρυθμό αγώνα ήμασταν καλύτεροι από αυτό που φάνηκε γιατί είχαμε επικεντρωθεί στη διαχείριση ελαστικών.”

“Ακόμα και εγώ ο ίδιος δεν ήθελα να εφαρμόσουμε τη στρατηγική του ενός pit stop, επειδή ήξερα πως ο ρυθμός μας θα φαινόταν κακός. Αλλά οι υπεύθυνοι στρατηγικής ξεκαθάρισαν πως τα δύο pit stop δεν θα μας έφερναν το αποτέλεσμα που θέλαμε στη τελική κατάταξη.

“Ήταν πολύ δύσκολο. Είχαμε προσαρμόσει ολόκληρη την οδήγηση του αγώνα με γνώμονα τα ελαστικά και όχι τον ρυθμό. Το μόνο πράγμα που ελέγχαμε ήταν η διαφορά που είχαμε από τον Perez, ώστε να μην μπει σε ζώνη DRS.”

“Από αυτή την άποψη ήταν μια πολύ καλή εμφάνιση. Είχαμε μια πολύ καλή επικοινωνία στην ομάδα, με τους μηχανικούς, το οποίο είναι καλό, είναι κάτι που χρειαζόμασταν σε αυτό το σημείο μετά τους πρώτους δύο αγώνες.”

(motorsport.com)

Μην χάσεις...