Με στόχο την ανάπτυξη του πλήρους δυναμικού της Renault Trucks στην Ευρώπη, από τον Ιανουάριο του 2020 οι κεντρικές ομάδες των διαφόρων ευρωπαϊκών αγορών θα είναι απολύτως αφοσιωμένες στην γαλλική εταιρεία.
Μέχρι στιγμής, ο Όμιλος Volvo (κάτοχος της Renault Trucks) έχει δομηθεί γύρω από κοινές οργανώσεις που είναι υπεύθυνες για την ανάπτυξη των δύο εμπορικών σημάτων, της Renault Trucks και της Volvo Trucks, στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Αλλά αυτό θα αλλάξει από τον Ιανουάριο του 2020, με τη δρομολόγηση ειδικών οργανισμών για κάθε μία από τις δύο μάρκες. Ένα στοίχημα που, κατά τη γνώμη της γαλλικής μάρκας, “θα ευνοήσει την εμπορική προσέγγιση και έναν πιο συγκεκριμένο προσανατολισμό στον πελάτη”.
Φυσικά, από την Renault Trucks καθίσταται σαφές ότι η εξέλιξη αυτή δεν θα έχει αντίκτυπο στο δίκτυο διανομής και επισκευής, καθώς η Renault Trucks και η Volvo Trucks θα συνεχίσουν να συνεργάζονται σε διανομείς και εργαστήρια που σήμερα παρέχουν υπηρεσίες και στα δύο εμπορικά σήματα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
“Πιστεύουμε ότι με αυτή τη νέα δομή με ειδικές ομάδες, ετοιμαζομαστε να συμβάλλουμε στην επιτυχία των πελατών μας, θα είμαστε πιο αποτελεσματικοί, πιο προετοιμασμένοι για το μέλλον και περισσότερο επικεντρωμένοι στις εμπορικές ανάγκες κάθε μάρκας μας”, δήλωσε Jean-Claude Bailly, πρόεδρος της Renault Trucks Europe και Heléne Mellquist, πρόεδρος της Volvo Trucks Europe, σε κοινή δήλωση.