Renault News
Formula 1

Η Renault υποτίμησε τον προϋπολογισμό που απαιτούνταν για την επιστροφή της στην F1

Ο τίτλος του 2020. Αυτός ήταν ο στόχος της Renault, όταν επέστρεψε σαν κατασκευαστής στη Formula 1, για τη σεζόν του 2016.

Σχεδόν τέσσερα χρόνια αργότερα, είναι ήδη σαφές ότι αυτός ο στόχος δεν θα επιτευχθεί. Η Renault δεν έχει βρει το δρόμο προς το βάθρο – το οποίο αναμενόταν το 2018 – και σημείωσε μόλις 39 βαθμούς στα πρώτα 12 Grand Prix της τρέχουσας σεζόν. Αυτό είναι κατά πολύ λιγότερο από πέρσι (82) και λίγο περισσότερο από το 2017 (34), αν και τότε μόνο ο Nico Hülkenberg βρισκόταν στο Top 10, λόγω των δυσκολιών του τότε teammate του, Jolyon Palmer.

Σύμφωνα με τον κ. Cyril Abiteboul, διευθυντή της γαλλικής ομάδας, οι δυσκολίες αυτές οφείλονται στην έλλειψη φιλοδοξίας από οικονομικής άποψης – παρά την αναδιάρθρωση που είδε την ομάδα να προσλαμβάνει αρκετές εκατοντάδες νέους υπαλλήλους, μετά την ανεπαρκή επένδυση της εποχής της Genii Capital. Στις στήλες του επόμενου τεύχους του F1 Racing, ο Abiteboul υπενθυμίζει ότι η Renault δεν είχε καμία επίδραση στη σχεδίαση της RS16 του 2016, κληρονομιά της περιόδου Lotus, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η αναθεώρηση των στόχων προς τα κάτω είχε νόημα.

“Ξοδεύαμε 15% λιγότερο από τη Mercedes, το 2015”, δήλωσε ο Abiteboul. “Αν κοιτάξετε τι ξοδεύουν τώρα, είμαστε 30% έως 40% κάτω από αυτό, που είναι αυτό που έχει υποτιμηθεί.” Πέρυσι, ο προϋπολογισμός της Renault ήταν μόλις κάτι περισσότερο από το μισό της Mercedes.

“Υπάρχει χρόνος: είπαμε πέντε χρόνια από το 2015 και αυτό είναι μια εύκολη δικαιολογία, αλλά δεν πιστεύαμε ότι η απόφαση [να αγοράσουμε πίσω το Enstone] θα γίνει το Δεκέμβριο του 2015. Το καλοκαίρι θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ένα νέο μονοθέσιο για το 2016 και δεν συνέβη, έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ένα παλιό μονοθέσιο, οπότε νομίζω ότι δεν είναι ανόητο να πούμε ότι πρόκειται για ένα εξαετές πλάνο και αυτό σημαίνει ότι θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τον τίτλο το 2021.Θα πρέπει να αποδεχθώ ότι τα ορόσημα ήταν πιο σκληρά από όσο περίμενα. “

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί του 2021 θα αποτελέσουν μια εξαιρετική ευκαιρία για να κερδίσουν έδαφος στην ιεραρχία, αλλά θα είναι αυτό αρκετό ώστε να διεκδικήσει το τρίτο πρωτάθλημα στην ιστορία της;

Θυμηθείτε ότι τα καλύτερα αποτελέσματα της Renault από το 2016 είναι η πέμπτη θέση που έλαβε ο Carlos Sainz στο Μπακού το περασμένο έτος και ο Nico Hulkenberg στο Hockenheim τον ίδιο χρόνο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies