Renault News
Renault–Nissan-MitsubishiΕιδήσεις

Infiniti Project Black S: Η Renault F1 ολοκληρώνει την ανάπτυξη του διπλού υβριδικού κινητήρα

Η INFINITI και η Renault F1 ολοκλήρωσαν την εξέλιξη του μοναδικού, υψηλής απόδοσης, διπλού υβριδικού κινητήρα που δημιουργήθηκε για το πρωτότυπο INFINITI Project Black S. Οι εργασίες ανάπτυξης έγιναν στο Salzburgring στην Αυστρία από τον οδηγό της Renault F1 Nico Hülkenberg.

Η INFINITI θα συνεχίσει να δοκιμάζει και να επικυρώνει στοιχεία του πρωτοτύπου Q60 Project Black S και θα λάβει απόφαση για το δυναμικό παραγωγής του αυτοκινήτου και των τεχνολογιών του μέχρι το τέλος του 2019.

Μια εξελισσόμενη συνεργασία μεταξύ της INFINITI και της Renault F1, το πρότυπο του Project Black S, αποτέλεσε δοκιμαστικό πεδίο για την ανάπτυξη της νέας τεχνολογίας κινητήρα με στοιχεία κινητήρα Formula 1. Το Project Black S αποκαλύφθηκε στο Παρίσι το φθινόπωρο του 2018. Έκτοτε, οι μηχανικοί της Renault F1 και της INFINITI ανέπτυξαν τη μοναδική τεχνολογία περαιτέρω, ανακαλύπτοντας εάν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σε ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Επιπλέον, το πρόγραμμα έχει δώσει μια εικόνα για το πώς η INFINITI μπορεί να εργαστεί χέρι-χέρι με τους εταίρους για την ανάπτυξη νέων προτζεκτ και τεχνολογιών.

Ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault F1 Team, δήλωσε ότι “Τεχνικός συνεργάτης της ομάδας Renault F1, η εμπειρία της INFINITI στην ανάπτυξη της τεχνολογίας υβριδικών τεχνολογιών συνέβαλε στην ανάπτυξη του διπλού υβριδικού μας συστήματος. Το Black S μας δίνει τώρα μια σπάνια ευκαιρία για την άμεση μεταφορά της γνήσιας τεχνολογίας F1 σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Μεταφέροντας αυτή την τεχνολογια, από την πίστα στο δρόμο, είναι κάτι που είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που εμπλεκόμαστε “.

Τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα

Το όχημα δοκιμής βασίζεται στο σπορ κουπέ Infiniti Q60 με τον V6 κινητήρα twin-turbo 400 ίππων και το σύστημα διπλού υβριδισμού, το οποίο συνδυάζει την απόδοση ενός supercar με την έξυπνη διαχείριση ενέργειας.

Ο κινητήρας VR30 μετασχηματίστηκε με τη δημιουργία δύο συστημάτων συγκομιδής θερμότητας (MGU-H: μονάδα γεννήτριας κινητήρα – θερμότητα), η οποία αναπτύσσει ηλεκτρική ενέργεια υπό επιτάχυνση. Σε συνδυασμό με ένα κινητικό σύστημα συγκομιδής (MGU-K: Μονάδα γεννήτριας κινητήρων – κινητική) που παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά την πέδηση και ένα ολοκαίνουργιο σύστημα διαχείρισης ενέργειας, το Project Black S είναι ένα μοναδικό υβριδικό πρωτότυπο ηλεκτρικής απόδοσης.

Επί του παρόντος, ο κινητήρας διπλού υβριδικού δυναμικού είναι ικανός να παράγει έως και 418kW (563hp) – 40% περισσότερο από το Infiniti Q60 Red Sport 400. Μοναδικά, παρέχει σταθερή και βιώσιμη υβριδική απόδοση, παρέχοντας ηλεκτροκίνητη επιτάχυνση.

Το πρωτότυπο προσφέρει στους οδηγούς πλήρη έλεγχο του τρόπου με τον οποίο το σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί αυτή την ενέργεια, με τρεις τρόπους οδήγησης εμπνευσμένους από τη Formula 1 – Road, Quali και Race – που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο κινητήρας συγκομίζει και αποφορτίζει την ισχύ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, και στο Youtube.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies