Renault News
DaciaDusterΔιεθνήΕιδήσεις

Κοντά στην υβριδοποίηση το δημοφιλές SUV Dacia Duster

Το χαμηλού κόστους SUV της Dacia θα μπορούσε να υιοθετήσει έναν υβριδικό κινητήρα για να βοηθήσει την γκάμα της Ρουμάνικης μάρκας να μειώσει τις συνολικές εκπομπές ρύπων.

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας, η Renault βρισκεται μπροστα σε ένα σταυροδρόμι καθώς η τεράστια επιτυχία της Dacia μπορεί να αποβεί μοιραία το επόμενο διάστημα λόγο των νέων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων της ΕΕ. Η γκάμα οχηματων της Dacia, εξακολουθεί να έχει πολλή δουλειά να κάνει για να σεβαστεί αυτούς τους μελλοντικούς κανονισμούς.

Ένα από τα οχήματα που σίγουρα θα μπορούσαν να υβριδοποιηθουν άμεσα θα ήταν το Dacia Duster, κάτι που φαίνεται να επιδιώκεται, τουλάχιστον σύμφωνα με τις δηλώσεις του Olivier Murguet, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Renault “Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Dacia θα παραμείνει στο περιθώριο της ηλεκτροκίνησης”.

Αλλά τι υβριδικό;
Το πρόβλημα είναι ποιο είδος υβριδικής τεχνολογίας θα μπορούσε να εισαχθεί στο Dacia Duster; Η ηλεκτροκίνηση στον όμιλο Renault γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής και με τα νέα Clio 5 και Captur 2 έχει ενισχυθεί. Θα μπορούσε να είναι αυτά τα οχήματα που θα «δανείσουν» την υβριδική τεχνολογία στο SUV χαμηλού κόστους με ένα πλήρες υβριδικό ή με μια plug-in έκδοση. Αλλά θα μπορούσε όμως η πλατφόρμα του Duster να την φιλοξενήσει;

Θα μπορούσε να εισαχθει ένα απλούστερο ήπιο υβριδικό σύστημα, ώστε να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές και η κατανάλωση καυσίμου. Αλλά η επίδραση του μπορεί να μην είναι αρκετή. Και τότε υπάρχουν τα προβλήματα κόστους.

Αύξηση των τιμών;
Επειδή η ηλεκτροκίνηση έχει την τιμή της και το Dacia Duster είναι πρωταθλητής χαμηλών τιμών, θα μπορούσε να δει μια αύξηση του κόστους παραγωγής και την επακόλουθη αύξηση της τιμής του. Μια και όχι τόσο καλή είδηση στη φιλοσοφία χαμηλού κόστους που συνοδεύει πάντα τη Dacia.

Φιλοσοφία η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το Automotive News, οδήγησε τη Dacia να έχει ένα λειτουργικό περιθώριο άνω του 10%, ξεπερνώντας ακομη και Premium brands όπως οι Audi, BMW και Mercedes. Επομένως, μια υβριδοποίηση θα έχει θετική ανατροφοδότηση για τις εκπομπές αλλά θα μπορούσε να επιβάλει μια απότομη στάση στις πωλήσεις και τα κέρδη. Προς το παρόν, κανείς στον όμιλο της Renault δεν έχει σχολιάσει, αλλά με το 2020 όλο και πιο κοντά, τα μελλοντικά βήματα της Dacia θα γίνουν όλο και πιο σαφή.

Ίσως το μουλάρι δοκιμών που είχαμε παρουσιάσει πριν κάποιους μήνες να είναι η αρχή για την μετάβαση της Ρουμάνικης μάρκας στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, και στο Youtube.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies