Είναι απίθανο οι πελάτες της Dacia να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν διπλά για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault Laurens van den Acker.
“Το ερώτημα είναι πώς μπορούμε να προσφέρουμε ηλεκτρική κινητικότητα σε καλή τιμή για τους πελάτες μας. Δεν είναι μόνο το πρόβλημα της Dacia, είναι το πρόβλημα ολόκληρης της βιομηχανίας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να είμαστε ένα premium brand, το οποίο μπορεί να ζητήσει 20.000-30.000 ευρώ για ένα μοντέλο μόνο για να το κάνει ηλεκτρικό “, εξήγησε.
Είπε ότι θα είναι μια πρόκληση για τον Γαλλικό Όμιλο να βρει μια ηλεκτρική λύση. “Ωστόσο, δεν είναι αδύνατο”, πρόσθεσε ο σχεδιαστής.
Τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Dacia θα εξελιχθούν με ταχύτερο ρυθμό για να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά η τιμή βρίσκεται υπό συζήτηση. Η ρουμανική μάρκα αυτοκινήτων έχει κάνει ένα όνομα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω της προσβασιμότητας.
Ο όμιλος Renault σχεδιάζει να φθάσει κατά μέσο όρο λιγότερα από 95 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο από το 2021 σε σύγκριση με 105,6 γραμμάρια το 2016. Οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στη Dacia ήταν 117,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο πέρυσι, σύμφωνα με την JATO Dynamics.