Renault News
Formula 1

Marcin Budkowski: Επικίνδυνο να εστιάσουμε αποκλειστικά στο 2021 από φέτος

Όπως έγινε με τη η Brawn το 2009, μια σημαντική αναθεώρηση των κανονισμών μπορεί να αποτελέσει μια καλή ευκαιρία για μια ομάδα να ανατρέψει τα δεδομένα, ρίχνοντας τους πόρους της στο αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα.

Πριν από τη μεγάλη αναμόρφωση για το 2021, οι ομάδες ήδη ζυγίζουν τους πόρους τους από πλευράς μελλοντικών εξελίξεων – και θα μπορούσε να υπάρξει πειρασμός στο να επενδύσουν περισσότερα σε πιο μακροπρόθεσμα σχέδια λόγω των πλεονεκτημάτων που θα μπορούσε να προσφέρει.

Όμως ο Budkowski πιστεύει ότι, το γεγονός πως οι κανόνες θα παραμείνουν αμετάβλητοι για το 2020, σημαίνει στην πραγματικότητα ότι θα υπάρξουν λιγότερα κέρδη τώρα, αν οι προσπάθειες επικεντρωθούν για το 2021, επειδή υπάρχει κίνδυνος η ομάδα να μείνει πολύ πίσω για το επόμενο έτος.

Ο Budkowski ρωτήθηκε αν υπάρχει περίπτωση να στραφεί η εστίαση της ομάδας στο 2021.

“Αμφιβάλλω, επειδή το 2020 αυτή τη στιγμή μοιάζει με έτος σταθερότητας κανονισμών, επομένως ότι γίνεται φέτος θα μας ωφελήσει για το 2020. Αν σταματήσει οποιαδήποτε εξέλιξη στο 2019, θα επηρεάσει και τη φετινή χρονιά αλλά και το 2020. Θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιθανότητα για το επόμενο έτος, διότι ο αντίκτυπος θα ήταν μόνο για το 2020, αλλά αυτή τη στιγμή είναι πολύ επικίνδυνο. Παρόλα αυτά αποτελεί μια ενέργεια που θέλει σωστό καταμερισμό.”

“Κάνουμε τρία πρότζεκτ αυτοκινήτων με τους πόρους που κανονικά έπρεπε να κάνουμε δύο. Πρέπει να συμβιβαζόμαστε και πρέπει να επιλέξουμε με προσοχή τις προτεραιότητες μας. Ναι, το 2021 αποτελεί ορόσημο για εμάς με τις αλλαγές των κανονισμών και της ευκαιρίας που μας παρουσιάζεται αλλά έχουμε ακόμα το 2019 και το 2020 μπροστά μας, για τα οποία έχουμε ακόμα φιλοδοξίες.”

Η εξισορρόπηση των πόρων για το 2021 περιπλέκεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι στην εποχή εκείνη τίθεται ένα ανώτατο όριο κόστους το οποίο θα μπορούσε να απαιτήσει μια πλήρη αναμόρφωση της υποδομής της ομάδας.

Ο Budkowski αναφέρει ότι, μέχρι να είναι σαφές τι θα συμπεριληφθεί και τι όχι στο ανώτατο όριο, τότε είναι πολύ δύσκολο να προγραμματίσουμε το μέλλον.

Είναι δύσκολο να σχολιάσω, γιατί το ανώτατο όριο κόστους δεν έχει οριστικοποιηθεί όσον αφορά το κόστος και το όριο. Έχει γίνει κουβέντα σχετικά με το επίπεδο του ανώτατου ορίου κόστους, αλλά το επίπεδο δεν σημαίνει τίποτα χωρίς το όριο. Έτσι, μπορεί να διατηρηθεί το επίπεδο και να μεταβληθεί το όριο, αλλάζοντας το επίπεδο με αυτόν τον τρόπο. Τόσο το επίπεδο όσο και το όριο είναι ακόμα υπό συζήτηση και αυτή τη στιγμή είναι αρκετά υψηλό.”

(motorsport.com)

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services