Τοποθετώντας και τα δύο μονοθέσια στο Top 10 την περασμένη Κυριακή στο GP του Αμπού Ντάμπι, η McLaren-Renault ολοκλήρωσε θετικά την σεζόν του 2019. Με τον γαλλικό κινητήρα, η ομάδα του Woking έφερε την καλύτερη επίδοση της εδώ και πολλά χρόνια, κατακτώντας την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με 145 βαθμούς και ένα απροσδόκητο, πρώτο βάθρο μετα απο το μακρινό 2014. Η επιτυχία της McLaren από μόνη της συμβολίζει τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί από την πλευρά του κινητήρα της Renault. Η ομάδα του Woking δεν έχασε την ευκαιρία να ευχαριστήσει θερμά τους Γάλλους, που κρίθηκαν ως σημαντικοί παράγοντες σε αυτή την επιτυχία.
“Η Renault ήταν ένα μεγάλο μέρος της επιστροφής μας στην ανταγωνιστικότητα”, λέει ο Zak Brown, CEO της McLaren. “Έχουν γίνει σπουδαίοι συνεργάτες, […] Νομίζω ότι είναι ένα μεγάλο επίτευγμα (απόδοση της McLaren), δεδομένης της ανταγωνιστικότητας μας τα τελευταία δύο χρόνια.” Νομίζω ότι η ομάδα έκανε καλή δουλειά, είτε στο εργοστάσιο είτε μέσα στην πίστα, όλοι συνεισφέρουν. “
“Τέταρτοι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών και έκτη και ενδέκατη θέση, αντίστοιχα για τους Carlos και Lando, τους οδηγούς μας στο παγκόσμιο πρωταθλήμα, είναι μεγάλη επιτυχία για την ομάδα της McLaren φέτος”, επιβεβαιώνει ο Andreas Seidl. “Θέλω να ευχαριστήσω και όλα τα μέλη της ομάδας εδώ στην πίστα και στο εργοστάσιο, καθώς και τους συνεργάτες μας την Renault για τη σκληρή δουλειά και το εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα που έχουν δείξει φέτος “.
Η επιτυχία της McLaren προέρχεται από το επίπεδο της μονάδας ισχύος της Renault, αλλά και από μια πολύ καλά σχεδιασμένη MCL34, που απεδίδε καλά στις περισσότερες πίστες. Οι πιλότοι επίσης ήταν σε εξαιρετική φόρμα, με τον αρχάριο Lando Norris που μπορεί να θεωρηθεί ως μία από τις αποκαλύψεις της χρονιάς, ενώ ο Carlos Sainz Jr επιβεβαίωσε τις καλές απόψεις μας. Ο τελευταίος κατέκτησε την έκτη θέση στην κατάταξη των οδηγών, έχοντας απο κάτω τους οδηγούς που μοιράστηκαν φέτος το δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull, Pierre Gasly και Alexander Albon.
Φυσικά, μέσα στην επιτυχία της McLaren-Renault δεν πρέπει να ξεχάσουμε και κάποιες αδυναμίες, όπως η αξιοπιστία η οποια προήλθε κυρίως απο την μοναδα ισχύος της Renault που στέρησε κάποια σημαντικά αποτελέσματα για την Βρετανική ομάδα.
Έμεινε μια και τελευταία σεζόν με τη Renault, πριν ξεκινήσει την συνεργασία της με την Mercedes για το 2021. Ελπίζουμε να τελειώσει θετικά αυτή η ένωση καθώς θα είναι σημαντική, ώστε να επιτρέψει στο Woking να βρει τον δρόμο προς την επιτυχία. Μια όμορφη ιστορία που εμπλουτίζει την “ιστορία επιτυχίας” των πολλών επιτυχημένων “συνεργασιών κινητήρων” της Renault …