Renault News
Formula 1

Μπαχρέιν: Ελεύθερες Δοκιμές Παρασκευής

O Νico Hulkenberg σημείωσε τον 5ο ταχύτερο γύρο στο δεύτερο σκέλος των σημερινών ελεύθερων δοκιμών. Ο Γερμανός κατέγραψε 1:29.669 με τη μαλακή γόμα (C3) σε μια παραγωγική συνολικά μέρα για εκείνον, αφού και στο πρώτο σκέλος κατέλαβε την 8η θέση.

O ομόσταβλός του, Daniel Ricciardo, βγήκε 11ος το απόγευμα και 15ος το μεσημέρι καθώς ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο του μονοθέσιο.

Nico Hülkenberg #27
FP 1: P8 / 1:32.040 / 17 γύροι
FP 2: P5 / 1:29.669 / 32 γύροι

“Συνολικά ήταν μια παραγωγική μέρα η σημερινή. Είναι πάντα ένα δύσκολο μέρος το Μπαχρέιν εξαιτίας της ζέστης και των κλιματικών συνθηκών με τον αέρα και τη σκόνη. Υπήρχε μια σαφής έλλειψη πρόσφυσης στο πρώτο σκέλος των δοκιμών καθιστώντας δύσκολη την οδήγηση και οδηγώντας σε ένα άβολο συναίσθημα μέσα στο μονοθέσιο. Είχαμε ακόμα προβλήματα με την υπερστροφή. Στο δεύτερο σκέλος δοκιμών οι συνθήκες ήταν πιο αντιπροσωπευτικές και πιστεύω πως έχουμε κάνει καλή δουλειά τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες αποστάσεις στη πίστα . H πέμπτη θέση στη κατάταξη πάντα μοιάζει ωραία αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να επικεντρωθούμε στις αυριανές κατατακτήριες.”

Daniel Ricciardo #3
FP 1: P11 / 1:32.401 / 19 γύροι 
FP2: P15 / 1:30.848 / 30 γύροι

“Δυσκολεύτηκα σήμερα το απόγευμα και ήμουν εκτός ρυθμού. Ξεκινήσαμε με τη σκληρή γόμα και δυσκολευτήκαμε στη πρόσφυση αλλά μόλις τοποθετήσαμε τη μαλακή νιώσαμε πιο άνετα στη πίστα. Γνωρίζω πως υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε, ειδικά την ισορροπία του μονοθέσιου. Κάναμε αρκετή δουλειά μέσα στο γκαράζ σήμερα το απόγευμα ώστε να καταλάβουμε περισσότερα για το αυτοκίνητο, και όταν βγήκαμε ξανά στη πίστα για να πραγματοποιήσουμε μεγάλη απόσταση, τα πράγματα φάνηκαν καλύτερα. Δεν είμαστε όσο γρήγοροι θα έπρεπε και εγώ προφανώς θέλω να εμφανιστώ πιο γρήγορος αύριο. Οπότε σήμερα το βράδυ θα ακολουθήσει κάποια προεργασία.”

Nick Chester, Τεχνικός Διευθυντής Αμαξώματος

“Η πρώτη επαφή με τη πίστα του Μπαχρέιν είναι πάντα δύσκολη εξαιτίας της ζέστης και της σκόνης. Αυτά που είχαμε προγραμματίσει έγιναν χωρίς προβλήματα και για τους δύο οδηγούς μας, οπότε είχαμε μια καλή μέρα. Το δεύτερο σκέλος δοκιμών είχε να κάνει με τη σύγκριση μαλακών ελαστικών σε μικρές αποστάσεις, ενώ στο πρώτο σκέλος δοκιμάσαμε τη μαλακή και τη σκληρή γόμα σε μεγάλες αποστάσεις. Για τον Nico ήταν μια καλή απόδοση ενώ για τον Daniel τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα καθώς ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα και είχε προβλήματα πρόσφυσης. Στη συνέχεια που άλλαξε σε μαλακά ελαστικά, η διαφορά στη πρόσφυση ήταν πολύ έντονη δημιουργώντας του δυσκολίες. Και οι δύο οδηγοί μας έχουν επισημάνει το πρόβλημα με την ισορροπία του μονοθέσιου και στοχεύουμε στο να το διορθώσουμε μέχρι αύριο. Έχοντας δοκιμάσει τα μαλακά και τα σκληρά ελαστικά σε μεγάλες αποστάσεις, έχουμε συλλέξει σημαντικά δεδομένα για τη στρατηγικές αποφάσεις που θα πάρουμε τη Κυριακή.”

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services