Κατά τη διάρκεια του γαλλικού Grand Prix της Formula 1, η Renault Sport Racing παρουσίασε τις νέες αγωνιστικές εκδόσεις του νέου Renault Clio. Αναπτύχθηκε τόσο για τα εξαιρετικά δημοφιλή ενιαία πρωταθλήματα πίστας όσο και για τις ειδικές διαδρομές, αυτή η νέα γενιά προσφέρει πρωτοφανή ευελιξία και προσβασιμότητα για ολοένα και χαμηλότερο κόστος.

Βασίζεται στο νέο Clio R.S. Line, του οποίου το εκφραστικό και σπορ στυλ μεταφέρεται με τον μπροστινό προφυλακτήρα της με λεπίδα στυλ F1, η τελευταία κυκλοφορία της Renault Sport Racing, κληρονομεί επίσης το ευπροσάρμοστο σασί του να είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις!
Μετά από ένα χρόνο ανάπτυξης, όπου η αξιοπιστία, η απόδοση και ο έλεγχος του κόστους ήταν οι λέξεις-κλειδιά, το νέο αγωνιστικό Clio προσφέρει απαράμιλλη ευελιξία. Παρά την τράπεζα κοινών οργάνων τους, το Clio Cup, το Clio Rally και το Clio RX θα είναι τρία κατάλληλα αγωνιστικά αυτοκίνητα ειδικά σχεδιασμένα το καθένα για το είδος του.

Ωστόσο, οι πελάτες θα μπορούν να αλλάζουν κατηγορίες με το ίδιο αυτοκίνητο χάρη σε ειδικά κιτ μετατροπής. Αυτή η οικονομική λύση μελετήθηκε έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ανακαλύψουν μηχανοκίνητα αθλήματα ή την πρόκληση για τη νίκη σε όλους τους τύπους επιφανειών ή σε εδάφη ανεξάρτητα από την εμπειρία τους.
Επιπλέον, αυτή η πέμπτη γενιά θα λάβει όλα τα savoir-faire του Viry-Châtillon και του Dieppe, όπου θα συναρμολογηθούν τα τρία μοντέλα.
Αυτή η απαράμιλλη εμπειρία έχει χρησιμοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση κάθε έκδοσης σε όλα τα επίπεδα. Σε τεχνικό επίπεδο, για παράδειγμα, ο κινητήρας 1.3 Tce μελετήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των διαφορετικών αγώνων που θα μπορούσε να εισέλθει το νέο Clio. Ταυτόχρονα, η ασφάλεια και η ισότητα έχουν διατηρηθεί και ενισχυθεί για να την καταστήσουν όλο και πιο προσιτή, ειδικά στις διοργανώσεις της Renault Sport Racing.

Το Clio Cup, το Clio Rally και το Clio RX θα παρουσιαστούν μετά το καλοκαιρινό σε εκδηλώσεις που αντιστοιχούν σε κάθε μία από το είδος τους. Η εμπορευματοποίηση θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, προτού τα αυτοκίνητα παραδοθούν, έτοιμα να λειτουργήσουν – με δεξαμενή καυσίμων συμπεριλαμβανόμενη – και να αγωνιστούν σε πίστες και ειδικές διαδρομές το 2020.
Specification sheet
Chassis
- Base : Clio RS Line
- Chassis: steel welded monocoque
- Front axle : Pseudo McPherson
- Rear axle : H axle
- Suspension : Non-adjustable shock absorber Bos Suspension
Engine
- Type : 1.3 TCe Renault – 4 cylinders – 16 valves
- Turbocharger : Garrett
- Cooling: derivative of standard model
- Fuel delivery: Direct injection
- Power: 170 – 180 horsepower, according to regulations
- Torque: 280 – 320 Nm, according to regulations
- • Maximum RPM : 6,500
- Electronics : Life Racing
- Fuel : SP98
Dimensions
- Length – Width – Height auteur (mm): 4050 – 1988 – 1400
- Track Front-Rear (mm) : 1500 – 1490
- Wheelbase (mm) : 2579
- Unloaded weight: according to regulations
Transmission
- Sadey sequential five-speed gearbox + reverse
- Manual gearshift with electric unlocking for reverse
- ZF limited slip differential
- Clutch : Sachs
Wheels
- Wheels: 6×15 (gravel), 6.5×16 (Asphalt), 7×17 (Cup)
- Tyres : Michelin
- Front brakes: according to regulations
- Rear brakes: according to regulations
- Hydraulic hand brake
Others
- FIA homologated FT3 fuel cell