Renault News
Captur Renault Διεθνή Ειδήσεις Ηλεκτρικά

Νέο Captur E-TECH plug-in, το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό της Renault

Το ολοκαίνουργιο Captur E-TECH δεν θα είναι απλώς το πρώτο υβριδικό μοντέλο plug-in που θα διατεθεί στο εμπόριο από την Renault. Ευέλικτο και εύχρηστο, θα είναι και το μόνο υβριδικό μοντέλο plug-in σε όλη την κατηγορία οχηματων Β, το οποίο περιλαμβάνει και μικρά σαλουν και SUV. Αυτή είναι μια διπλή ευθύνη που σημαίνει ότι ακολουθεί ένα συγκεκριμένο σύνολο προδιαγραφών.

Το υπ αριθμόν 1 σε πωλήσεις στην κατηγορία του στη Γαλλία και την Ευρώπη, με περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν σε περισσότερες από 70 χώρες σε όλο τον κόσμο από την έναρξή του το 2013, το Captur αποτελεί την επιτομή ενός “οχήματος για όλους”. Αυτό το ευπροσάρμοστο και εύχρηστο SUV γίνεται συχνά το μόνο όχημα σε μια οικογένεια.

Έτσι, η νέα plug-in υβριδική έκδοση E-TECH, για πρωτη φορά σε όχημα της Renault, έπρεπε να ταιριάζει με αυτές τις ίδιες απαιτήσεις. Δεν υπήρχε ζήτημα δημιουργίας κάποιας έκδοσης όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας και η ισχύς της μπαταρίας να είναι προσανατολισμένοι προς τις επιδώσεις.

Τρεις πυλώνες, συμπεριλαμβανομένης της Formula 1

Για να ανταποκριθούν στο στόχο, οι μηχανικοί της Renault που εργάστηκαν σε αυτό το υβριδικό σύστημα Plug-in E-TECH βασίστηκαν σε τρεις πυλώνες: τη Συμμαχία, την τεχνογνωσία σε ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται από την Renault για περισσότερα από 10 χρόνια και την εμπειρία της Renault F1 Team .

Η Συμμαχία παρείχε την πλειοψηφία των στοιχείων για αυτό το σύστημα, μαζί με τη δυνατότητα βελτιστοποίησης του τρόπου λειτουργίας του. Έτσι, ο κινητήρας 1,6 λίτρων εσωτερικής καύσης έχει εφοδιασθεί με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης για τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών του.

Η τεχνογνωσία της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα έχει συμβάλει στην ομαλή, ήσυχη λειτουργία, καθώς και στη δυναμική ανταπόκριση του οχήματος, η οποία πάντα ξεκινάει σε ηλεκτρική λειτουργία. Έχει επίσης βελτιστοποιήσει τις φάσεις ανάκτησης ενέργειας μέσω ενός ειδικού συστήματος πέδησης.

Τέλος, με την είσοδο της Renault F1, ο υβριδικός Plug-in E-TECH διαθέτει ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (dog-clutch), το οποίο εξασφαλίζει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση κατά τις αλλαγές ταχυτήτων. Η επιστημονική γνώση των μηχανικών της Renault στον τομέα της διαχείρισης ενέργειας σημαίνει επίσης μείωση των απωλειών και, ως εκ τούτου, μεγαλύτερη ώθηση για μεγαλύτερες περιόδους.

Ρεκόρ στην κατηγορία του

Χάρη σε όλα αυτά, το ολοκαίνουργιο Plug-in Captur E-TECH καταγράφει στην κατηγορία του: 45 χιλιόμετρα σε ηλεκτρική λειτουργία (έως και 83 mph) σε μικτό κύκλο και περίπου 65 χιλιομέτρων σε αστική χρήση. Έτσι, εάν οι μπαταρίες επαναφορτίζονται κάθε βράδυ, μπορούν να λειτουργούν όλη την εβδομάδα χωρίς να πέφτει ο δείκτης της βενζίνης.

Και σε μεγαλύτερες διαδρομές, όταν φτάσει το ηλεκτρικά επιτρεπόμενο εύρος, το ολοκαίνουργιο Plug-in E-TECH Captur συνεχίζει να λειτουργεί σε υβριδική λειτουργία. Αυτό περιορίζει τη χρήση καυσίμων και, πάλι, εξοικονομεί χρήματα. Όλα αυτά διατηρώντας την ανώτερη επιτάχυνση και την 100% ηλεκτρική εκκίνηση!

(Φωτογραφίες: Renault)

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy