Renault News
ClioRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Νέο Renault Clio 5: “Εξέλιξη και Επανάσταση”

Η Renault παρουσίασε πριν λίγους μήνες το ολοκαίνουργιο Clio, την πέμπτη γενιά του best seller που έχει πουλήσει περίπου 15 εκατομμύρια μονάδες από το ξεκίνημα της πρώτης γενιάς. Το νέο Clio παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στα διεθνή ΜΜΕ στην Πορτογαλία.

Πιο σύγχρονο και αθλητικό, το ολοκαίνουργιο Clio αντλεί το DNA που είναι υπεύθυνο για την επιτυχία του εδώ και σχεδόν 30 χρόνια. Βασίζεται στα δυνατά σημεία της κάθε μιας από τις τέσσερις προηγούμενες γενιές, ανοίγοντας ένα νέο και πολυαναμενόμενο κεφάλαιο σε μια περίφημη ιστορία.

Σχεδιασμένο σύμφωνα με την αρχή “Εξέλιξη και Επανάσταση”, το ολοκαίνουργιο Clio ξαναγράφει το βιβλίο κανόνων με πιο ώριμη σχεδίαση και ένα εντελώς ανανεωμένο εσωτερικό. Διαθέτοντας πιο σμιλεμένες γραμμές και πιο δυναμικό front-end, το ολοκαίνουργιο Clio κερδίζει τη ζωτικότητα και τον εκσυγχρονισμό, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, παρά το γεγονός ότι περιλαμβάνει 100% νέα εξαρτήματα. Στο εσωτερικό, η επανάσταση είναι εντυπωσιακά ξεκάθαρη. Το εντελώς επανασχεδιασμένο εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από οχήματα της high end κατηγορίας, τόσο από άποψη ποιότητας όσο και από διαθέσιμη τεχνολογία. Αυτά τα πλεονεκτήματα θα ωφελήσουν όλους τους αυτοκινητιστές, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευκολία στη χρήση.

Βελτιστοποιημένη απόδοση και άνεση με την πλατφόρμα CMF-B

Η νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης του νέου Clio. Η απλοποιημένη κάτω πλευρά συνδυαζόμενη με τις γλυπτικές γραμμές δημιουργεί ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό προφίλ που μειώνει τον συντελεστή διείσδυσης αέρα (SCx) στο 0.640, το καλύτερο στην κατηγορία του.

Η ακουστική εντός του οχήματος στόχευει επίσης ειδικά στη μείωση του θορύβου. Η όλη δομή του οχήματος έχει επανασχεδιαστεί με νέα υλικά για μεγαλύτερη μόνωση και ηχομόνωση και ορισμένα τμήματα έχουν ενισχυθεί. Οι κινητήριοι άξονες σχεδιάστηκαν ειδικά για βελτιωμένη οδήγηση για εξομάλυνση των ανώμαλων οδικών συνθηκών και για λιγότερο θόρυβο στο χώρο των επιβατών. Το εμπρός τζάμι έχει υποστεί ειδική επεξεργασία για τη μείωση του θορύβου αέρα και κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις του οχήματος διαθέτουν ηχομονωτική μεμβράνη στο παρμπρίζ. Οι πόρτες και τα παράθυρα του νέου Clio είναι εξοπλισμένα με σύστημα διπλής σφράγισης για περαιτέρω μείωση του αεροδυναμικού θορύβου. Όλα αυτά τα μέτρα σημαίνουν ότι τα επίπεδα θορύβου στο θάλαμο επιβατών του Νέου Clio έχουν μειωθεί κατά 2dB μεταξύ 0 και 130kph.

Έχει αναπτυχθεί από το 2014 στο Technocentre της Renault, αντικαθιστώντας τις τρεις πλατφόρμες που χρησιμοποιούσαν προηγουμένως οι Renault και Nissan (συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών Micra και Clio IV) και το 85% των εξαρτημάτων της είναι νέο (σε σύγκριση με την πλατφόρμα Clio IV).

Η πλατφόρμα CMF-B σχεδιάστηκε με γνώμονα το μέλλον της Συμμαχίας. Οι ηλεκτρικές τεχνολογίες μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στην πλατφόρμα, όπως και τα τελευταία προηγμένα βοηθήματα οδήγησης. Αυτές οι προσθήκες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης των αυτόνομων λειτουργιών οδήγησης στο μέλλον.

Η πλατφόρμα βασίζεται σε ένα κοινό δομοστοιχειωτό σχέδιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή διαφορετικών μοντέλων. Τα εναλλάξιμα εξαρτήματα σημαίνουν ότι η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί για διαφορετικές αγορές και τις προσδοκίες των πελατών σε όλο τον κόσμο.

Επαναστατικό εσωτερικό

Το εντελώς επανασχεδιασμένο εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από οχήματα της high end κατηγορίας οχημάτων, τόσο από άποψη ποιότητας όσο και από διαθέσιμη τεχνολογία.

Χρειάζεται μόνο μια στιγμή για να το παρατηρήσετε. Η αντιληπτή ποιότητα και η εργονομία της θέσης οδήγησης καθορίστηκαν ως προτεραιότητες για τις ομάδες εσωτερικού σχεδιασμού του νέου Clio. Η καμπίνα αναλαμβάνει μια νέα διάσταση στην αντιληπτή ποιότητα με υλικά υψηλών προδιαγραφών, μια μαλακή επίστρωση στο ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και το κεντρικό περιβάλλον της κονσόλας. Διαθέτοντας ένα πιο συμπαγές σχεδιασμό για να ελευθερωθεί χώρος και να ενσωματωθεί περισσότερη τεχνολογία αυτοκινήτου, με το ολοκαίνουργιο “Smart Cockpit” του ολοκαίνουριου Clio να είναι προσανατολισμένο στους οδηγούς. Το σχήμα που μοιάζει με κύμα υπογραμμίζει την εντύπωση του πλάτους. Εξοπλισμένη με τις μεγαλύτερες οθόνες της κατηγορίας, προσφέρει απόλυτα σύγχρονη εργονομία για μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το ολοκαίνουργιο Clio διαθέτει επίσης καινοτομίες μοναδικές για την κατηγορία του, μεταξύ των οποίων ένα ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης, το οποίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την οδήγηση στην πόλη.

Οθόνη πολυμέσων

Ένα βασικό συστατικό του Smart Cockpit, η οθόνη πολυμέσων 9,3 ιντσών είναι η μεγαλύτερη σε μοντέλο της Renault. Η κάθετη και απαλά καμπύλη σε σχήμα tablet, εμπνευσμένη από το μοντέλο Espace, μεγεθύνει οπτικά το ταμπλό, προσδίδει στην καμπίνα μια πιο σύγχρονη αίσθηση και βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στρέφοντας προς τον οδηγό, η οθόνη, με το νέο σύστημα που συνδέεται με το EASY LINK, περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες πολυμέσων, πλοήγησης και ψυχαγωγίας, καθώς και τις ρυθμίσεις MULTI-SENSE, όλες απίστευτα απλές στη χρήση.

Ψηφιακό κατραν

Για πρώτη φορά, το ολοκαίνουργιο Clio είναι εξοπλισμένο με ψηφιακό κατραν που αντικαθιστά το παραδοσιακό αναλογικό. Η τεχνολογία υιοθετήθηκε απευθείας από high end οχήματα. Από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσαρμοστεί η εμπειρία οδήγησης με έναν εξαιρετικά διαισθητικό τρόπο. Η έκδοση 10 ιντσών θα περιλαμβάνει πλοήγηση GPS στην οθόνη. Με τις δύο οθόνες 9,3 ιντσών και 10 ιντσών, το ολοκαίνουργιο Clio διαθέτει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία του.

Ταμπλό

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα του πλήρως ανασχεδιασμένου πίνακα οργάνων του ολοκαίνουριου Clio. Είναι χωρισμένο σε τρία μέρη: ένα επάνω πλαίσιο με αφρώδη επικάλυψη, ένα επικαλυμμένο και προσαρμόσιμο κεντρικό πλαίσιο και ένα λειτουργικό συστατικό που στεγάζει το κάτω μέρος, όπως το ντουλαπάκι. Το σχήμα κυματοειδούς ταμπλό του πίνακα οργάνων προσδίδει επιπλέον οπτικό πλάτος στο εσωτερικό. Αυτή η εντύπωση ενισχύεται περαιτέρω από τις οριζόντιες μορφές των κεντρικών και πλευρικών αεραγωγών. Κάτω από την κεντρική οθόνη, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην εργονομία, με κουμπιά τύπου “πιάνο” και χειριστήρια κλιματισμού άμεσης πρόσβασης για ευκολότερη χρήση από τους οδηγούς.

Τιμόνι

Το νέο, πιο κομψό τιμόνι έχει πιο συμπαγή σχεδιασμό με τη χρήση ενός πιο συμπαγούς αερόσακου από ό, τι με το προηγούμενο μοντέλο, βελτιώνοντας την ορατότητα του ταμπλό για τον οδηγό. Εξοπλισμένο με ένα στήριγμα αντίχειρα και μια ευρύτερη στεφάνη, το νέο τιμόνι είναι επίσης μια ευχαρίστηση να το κρατάτε. Είναι εξοπλισμένο με νέα, πιο ολοκληρωμένα και φωτιζόμενα χειριστήρια και συμβάλλει στη βελτίωση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας με το φινίρισμα σατινέ χρωμίου.

Κεντρική κονσόλα

Η κεντρική κονσόλα είναι επίσης ένα βασικό στοιχείο του Smart Cockpit του ολοκαίνουριου Clio. Τοποθετημένη ψηλότερα για βελτιωμένη εργονομία, διαθέτει ένα μικρότερο μοχλό ταχυτήτων που προσφέρει φυσική και άνετη λαβή. Η επικαλυμμένη κεντρική κονσόλα μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το σχέδιο εσωτερικού σχεδιασμού και διαθέτει ειδικό φωτισμό στην εξωτερική της άκρη. Οι εξαιρετικά πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι που είναι ενσωματωμένοι στο κάτω μέρος της κονσόλας διευκολύνουν τη ζωή των επιβατών, συμπεριλαμβανομένης μιας περιοχής ασύρματης φόρτισης για smartphone.

Καθίσματα

Τα καθίσματα του ολοκαίνουριου Clio εμφανίζονται γενικά σε high end μοντέλα. Παρέχουν καλύτερη υποστήριξη μέσω μιας μακρύτερης βάσης καθισμάτων και ενός περιτυλιγμένου σχήματος. Το ημι-μαλακό κέλυφος τους βελτιώνει σημαντικά το χώρο των γονάτων των πίσω επιβατών όταν τα καινούργια, λεπτότερα σε σχήμα κομματιού προσκέφαλα βελτιώνουν την οπίσθια ορατότητα και φέρνουν στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην επιλογή των υλικών, όπως στην περίπτωση του ταμπλό. Ως εκ τούτου, αυτά συμβάλλουν στη βελτίωση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας στο εσωτερικό. Τα καθίσματα είναι επίσης πιο εργονομικά και ευκολότερα χρήσιμα χάρη σε πιο προσβάσιμα χειριστήρια.

Πάνελ πόρτας

Τα πάνελ πόρτας του ολοκαίνουριου Clio είναι επίσης διαθέσιμα σε μαλακά υλικά μοναδικά για την κατηγορία. Τα επικαλυμμένα πάνελ διαθέτουν μεγάλα ένθετα που ζωντανεύουν, όπως και τα στηρίγματα των βραχιόνων, από μια σειρά από διαθέσιμα σχήματα σχεδίασης.

Εξατομίκευση

Κάθε ιδιοκτήτης του νέου Clio μπορεί να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο στη δική του εικόνα με μια σειρά πακέτων εξατομίκευσης, αποφασίζοντας για την εμφάνιση της κεντρικής κονσόλας, του ταμπλό, των θυρών, του τιμονιού και των βραχιόνων. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ οκτώ σχεδίων εσωτερικού σχεδιασμού και να επωφεληθούν από μια πρωτοποριακή προσφορά εξατομίκευσης με ειδικά χρώματα για τη γραμμή που σχηματίζεται από τις οπές εξαερισμού που καλύπτουν ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό. Το ολοκαίνουργιο Clio είναι επίσης διαθέσιμο με φωτισμό περιβάλλοντος σε οκτώ διαφορετικά χρώματα.

Ένας πιο μοντέρνος και εκφραστικός εξωτερικός σχεδιασμός

Πιο κομψό και δυναμικό από όλες τις γωνίες, το ολοκαίνουργιο Clio κληρονομεί τα αισθησιακά σχήματα της προηγούμενης γενιάς. Το νέο μοντέλο κερδίζει εκφραστικότητα διατηρώντας παράλληλα το κομψό προφίλ του. Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει νευρώσεις για ένα γλυπτό αποτέλεσμα. Η μάσκα είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι πιο έντονος με μια πολύ εκφραστική κεντρική σέσουλα αέρα που προωθεί την καλή ψύξη του κινητήρα. Από την άποψη του μεγέθους, το ολοκαίνουργιο Clio είναι 14 mm μικρότερο (μήκος 4048 mm, πλάτος 1798 mm)αλλά πιο ευρύχωρο μέσα. Το σασί έχει χαμηλώσει κατά 30 mm (ύψος 1440 mm) για καλύτερη αεροδυναμική και επιπλέον σπορ προσέγγιση. Οι ζάντες των 17 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου. Λεπτομέρειες όπως η κεραία  τύπου καρχαρία, οι φωτεινές ενδείξεις 100% Led, η αναθεωρημένη πόρτα του χώρου αποσκευών και τα πλαισιωμένα από χρώμιο πλευρικά παράθυρα χρησιμεύουν για τον εκσυγχρονισμό του εξωτερικού χώρου και τη βελτίωση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας.

Χρώματα

Το ολοκαίνουργιο Clio είναι διαθέσιμο σε διάφορα νέα χρώματα αμαξώματος, όπως το Orange Valencia καθώς και τα Vison Brown και η Celadon Blue. Ενσωματώνοντας τη ζωντάνια του ολοκαίνουριου Clio, ο νέος πορτοκαλί τόνος προσφέρει πρωτοφανή βάθος και λάμψη χάρη σε μια συγκεκριμένη πορτοκαλί βαφή που κάνει την πρώτη εμφάνισή της σε αυτοκίνητο. Συνολικά, το ολοκαίνουργιο Clio είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα αμαξώματος και με 3 εξωτερικά πακέτα προσαρμογής (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο).

Φωτιστικά σώματα

Τα φωτιστικά σώματα στο ολοκαίνουργιο Clio, τώρα 100% LED από το πρώτο επίπεδο ρύθμισης, είναι εξοπλισμένα με την υπογραφή C-Shape που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Renault. Προσδίδουν στο ολοκαίνουργιο Clio μια πιο εκφραστική εμφάνιση.

Χώρος φόρτωσης

Η αρχιτεκτονική του κορμού έχει βελτιστοποιηθεί για να κάνει το σχήμα του όσο το δυνατόν κυβικό. Το premium σύστημα ήχου BOSE έχει ενσωματωθεί πλήρως και συνεπώς δεν επηρεάζει τον όγκο του κορμού, ο οποίος έχει αυξηθεί στα 391 λίτρα (συν 26 λίτρα εσωτερικών χώρων αποθήκευσης), καθιστώντας τον το μεγαλύτερο στην κατηγορία. Ο διπλός όροφος απλοποιεί την καθημερινή φόρτωση, ενώ τα πίσω καθίσματα διπλώνουν προς τα κάτω για να παρέχουν ένα επίπεδο πάτωμα.

Πίσω φώτα

Όπως και με τους προβολείς, τα πιο εκφραστικά πίσω φώτα διαθέτουν μια νέα φωτεινή υπογραφή C-Shape με ιδιαίτερα ισχυρή επίδραση σε βάθος. Ένα τρίτο, μακρύτερο και λεπτότερο φως φρένων τοποθετείται στο επάνω μέρος του πίσω παραθύρου.

Πλευρές

Το κομψό προφίλ της προηγούμενης γενιάς, που συμβολίζεται από τις λαβές πίσω πόρτας που έχουν τοποθετηθεί στο παράθυρο, έχει βελτιωθεί μέσω μιας σειράς αισθητικών επιλογών. Αυτά περιλαμβάνουν επιχρωμιωμένα περιβλήματα παραθύρων, μαύρες γυάλινες κολώνες παραθύρων και οπίσθιες χειρολαβές, κάτω πλαϊνά πάνελ από φύλλο μετάλλων και επιχρωμιωμένη υπογραφή CLIO. Η φροντίδα και η λεπτομέρεια που καταβάλλονται στις πλευρές του σώματος ενισχύουν επίσης την αντιληπτή ποιότητα του εξωτερικού χώρου.

Πίσω μέρος

Το πίσω μέρος περιλαμβάνει επιχρωμιωμένες γραμμές όπως φαίνεται στις πλευρές. Ο σχεδιασμός του πορτμπαγκάζ, και ειδικότερα ο στεγανός χώρος μεταξύ της πόρτας του χώρου αποσκευών και του προφυλακτήρα, αναδιαμορφώθηκε για επιπλέον ποιότητα. Τα φώτα που ξεχειλίζουν στην πίσω πόρτα δίνουν ένα ευρύτερο πλάτος στο πίσω μέρος του νέου Clio.

Το ολοκαίνουργιο Renault Clio R.S. Line

Μια νέα έκδοση εμπνευσμένη από τη Renault Sport.
Η Renault Sport παρουσιάζει την εκδοση R.S. Line  στο ολοκαίνουργιο Clio, αντικαθιστώντας σταδιακά την τρέχουσα έκδοση GT-Line. Η έκδοση GT Line ήταν πρωτοπόρος στις σπορ εκδόσεις και ενίσχυσε τη στρατηγική της γκάμας οχηματων της Renault Sport σε όλες τις αγορές από το 2010. Με αναβαθμισμένο και πλουσιότερο περιεχόμενο, η νέα έκδοση R.S. Line είναι κάτι περισσότερο από μια απλή αλλαγή ονόματος.

Η έκδοση R.S. Line παρέχει πιο αθλητικές εξωτερικές γραμμές και εσωτερικό σχεδιασμό ανταποκρινόμενο στις προσδοκίες των πελατών, οι οποίοι αναζητούν πρόσθετη διαφοροποίηση μέσω δυναμικού styling.

H R.S. Line έχει επίσης ισχυρότερη συγγένεια με της υψηλής απόδοσης εκδόσεις R.S. με τα δύο γράμματα να είναι συνώνυμα με την αυθεντική σπορ οδήγηση. Η νέα έκδοση διαθέτει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού της Renault Sport. Εξωτερικά, το ολοκαίνουργιο Clio R.S. Line είναι εφοδιασμένο με τη λεπίδα τύπου F1, ένα εμβληματικό στοιχείο σχεδίασης των μοντέλων R.S. Επίσης, ξεχωρίζει με το πλέγμα με κηρήθρα, ειδικές ζάντες 17 ιντσών και πιο αθλητικό πίσω άκρο. Το εσωτερικό φέρει διακριτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των σπορ καθισμάτων με ενισχυμένη στήριξη, ένθετα από άνθρακα, δερμάτινο τιμόνι με λογότυπο R.S., σετ πεντάλ αλουμινίου.

Η έκδοση R.S. Line φέρνει στο ολοκαίνουργιο Clio πιο σπορ χαρακτηριστικά, ώστε οι πελάτες να μπορούν να βιώσουν περισσότερο την κληρονομιά της μάρκας, η οποία παραμένει πολύ ζωντανή σήμερα, από τη Formula 1.

Μια νέα γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει το πρώτο υβριδικό κινητήρα της Renault

Το νέο Clio διατίθεται με μια ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων και έναν κινητήρα ντίζελ, που κυμαίνονται από 65 hp μέχρι 130 hp. Οι κινητήρες διαθέτουν κορυφαίες τεχνολογίες συμβατές με τα πιο πρόσφατα πρότυπα και διαθέτουν μερικές από τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών στην κατηγορία του.

Επιπλέον, για πρώτη φορά σε όχημα της Renault, το νέο Clio θα διατίθεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης ονόματι E-TECH, από το 2020. Για να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες τους, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από εννέα συνδυασμούς κινητήρα / κιβωτίου ταχυτήτων.

Με τους κινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe που ανέπτυξε η Renault-Nissan-Mitsubishi, καθώς και ο κινητήρας E-TECH που σχεδίασε η Renault, το νέο Clio ενσαρκώνει τέλεια τις συνεργίες της Renault και των συνεργατών της Συμμαχίας.

Κινητήρας HYBRID

E-TECH, είναι η υβριδική λύση της Renault που συνδυάζει την αποτελεσματικότητα και την απόλαυση. Για σχεδόν 30 χρόνια τώρα, το Clio είναι ένα υποδειγματικό καθημερινό αυτοκίνητο, σε πλήρη εξέλιξη με την εποχή του και καθιστώντας ευρύτερα την καλύτερη τεχνολογία αυτοκινήτων. Το ολοκαίνουργιο Clio σέβεται αυτή την παράδοση και το 2020 θα είναι διαθέσιμο με ένα πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης που ονομάζεται E-TECH. Αυτό είναι μια παγκόσμια πρώτη για την Renault, η οποία αξιοποίησε όλη την τεχνογνωσία της ως ηγέτης στην Ευρωπαϊκή αγορά στην ηλεκτρική κινητικότητα για να προσφέρει μια μοναδική υβριδική εμπειρία στο ολοκαίνουργιο Clio.

Το σύστημα κίνησης E-TECH αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Renault. Χρησιμοποιεί εξαρτήματα σχεδιασμένα από τη Συμμαχία, συμπεριλαμβανομένου και του βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 1,6 λίτρων που επεξεργάστηκε ειδικά για την περίσταση. Συνοδεύεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών και μία μπαταρία 1,2 kWh. Η υβριδική τεχνολογία Renault E-TECH παρέχει μέγιστη απόδοση σε χρήση με κορυφαία ικανότητα απόκρισης, περιορισμένη απώλεια ενέργειας και γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας όταν επιβραδύνεται. Η άριστη ενεργειακή απόδοση του σασί ανακάμπτει και αποκαθιστά μια μέγιστη ποσότητα ενέργειας. Το αυτοκίνητο ξεκινάει σε ηλεκτρική λειτουργία και ο οδηγός απολαμβάνει έναν ισχυρό αναγεννησιακό κινητήρα. Η αναγεννητική πέδηση παρόμοια με αυτή ενός ηλεκτρικού οχήματος, η υψηλή φόρτιση της μπαταρίας και η ενεργειακή απόδοση του συστήματος E-TECH συνδυάζουν το 80% του χρόνου σε ηλεκτροκίνητη λειτουργία στην πόλη, με κέρδος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο. Διατηρεί μια οδηγική απόλαυση που δεν έχει παρατηρηθεί ποτέ στα αυτοκίνητα πόλης, χάρη στην στιγμιαία αντιδραστικότητα κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση.

Βενζινοκινητήρες
SCe 65 και 75: οικονομικό για αγορά και χρήση.

Ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe (με τρεις κυλίνδρους) είναι η ιδανική επιλογή για τους οδηγούς που αναζητούν ένα οικονομικό αυτοκίνητο για χρήση στην πόλη. Με κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ισχύ 65 hp και 75 hp (και ροπή 95 Nm), προσφέρει απρόσκοπτη λειτουργία σε αστική οδήγηση.

TCe 100: ευέλικτη ευελιξία.

Με το ντεμπούτο του στην γκάμα της Renault, ο υπερσυμπιεσμένος 1.0 TCe (με τρεις κυλίνδρους) είναι ο πιο πρόσφατος κινητήρας που αναπτύχθηκε μέσω των συνεργιών της Συμμαχίας. Περιλαμβάνει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου ενός υπερσυμπιεστή με μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας, μια συλλογή εξαγωγής μερικώς ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και επίστρωση ψεκασμού. Με 100 hp και 160 Nm, η νέα γενιά κερδίζει 10 hp και 20 Nm σε σχέση με τον κινητήρα TCe 90 που αντικαθιστά και ταυτόχρονα διαθέτει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2. Αυτά τα τελευταία, υπολογιζόμενα στα 100 g / km , κατατάσσουν το Νέο Clio TCe 100 στην κορυφή της κατηγορίας του για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ο κινητήρας προσφέρει επίσης απόλυτη απόλαυση με την πρόσθετη ροπή στρέψης, διαθέσιμη από χαμηλές στροφές κινητήρα για πιο ευχάριστη οδήγηση.

Ο TCe 100 θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο νέο Clio με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Στη συνέχεια θα συνδυαστεί με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων X-TRONIC τελευταίας γενιάς. Προσαρμοσμένο σε ευρωπαϊκή χρήση, παρέχει απρόσκοπτη λειτουργία στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Διαθέτει επίσης τη λειτουργία D-STEP που αναπαράγει τη συμπεριφορά ενός κιβωτίου πολλαπλών ταχυτήτων για ποικίλες διαδρομές και πιο έντονη επιτάχυνση. Ο κινητήρας TCe 100 θα είναι επίσης διαθέσιμος σε εκδόσεις LPG διπλού καυσίμου για μέγιστη οικονομία κατά τη χρήση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

TCe 130 GPF: μέγιστη οδηγική απόλαυση

Ο κινητήρας 1.3 TCe GPF κάνει το ντεμπούτο του στο ολοκαίνουργιο Clio, αφού απέδειξε τον εαυτό του στα μοντέλα Captur, Mégane, Scénic και Kadjar. Διαθέσιμο με 130 hp και 240 Nm, συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EDC 7 και αντικαθιστά τον TCe 120 και γίνεται το κορυφαίο κινητήριο σύνολο στο νέο Clio. Ο νέας γενιάς κινητήρας προβάλλει όλες τις ιδιότητες του νέου Clio, για μια πιο αναζωογονητική κίνηση σε όλες τις καταστάσεις. Η μετάδοση EDC διπλού συμπλέκτη κάνει την οδήγηση πιο ομαλή και ευχάριστη, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Κινητήρες DIESEL

Blue dCi 85 και 115: ένα ντίζελ τελευταίας γενιάς για μεγαλύτερη οικονομικότητα

Το νέο Clio διατίθεται επίσης με κινητήρα ντίζελ 1.5 Blue dCi, προσαρμοσμένο για εντατική χρήση και εταιρικούς στόλους. Ο εν λόγω κινητήρας έχει αναβαθμιστεί ώστε να συμμορφώνεται με τα νέα πρότυπα ελέγχου της ρύπανσης με την εισαγωγή ενός συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης (SCR). Διατίθενται δύο εκδόσεις: 85 hp / 220 Nm για οικονομική οδήγηση και 115 hp / 260 Nm για περισσότερες σπορ επιδόσεις. Με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και χάρη στην κορυφαία αεροδυναμική του, το Νέου Clio Blue dCi είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο δρόμο και στους αυτοκινητόδρομους.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα το νέο Clio 5 θα κάνει το ντεμπούτο στην χώρα μας τον Σεπτέμβρη με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 και 1.3.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies