Renault News
MeganeRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Νέο Renault Megane eVision: ένα ηλεκτρικό SUV στην παραγωγή απο το 2021

Η Renault παρουσίασε το μέλλοντικο Megane ως ηλεκτρικό και συμπαγές SUV: το Megane eVision. Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο απεικονίζει ένα μοντέλο παραγωγής κοντά κατά 95% το οποίο θα δούμε το 2021.

Το Megane eVision είναι μια εξέλιξη του concept Morphoz που αποκαλύφθηκε τον Μάρτιο. Αλλά το σημαντικό είναι ότι η νέα ιδέα βασίζεται στα θεμέλια αυτού του πρωτότυπου αυτοκινήτου για να μας δώσει μια πιο ακριβή εικόνα του μοντέλου παραγωγής που θα έρθει το επόμενο έτος.

Το Megane είναι το αστέρι της σειράς οικογενειακών αυτοκινήτων της Renault για 25 χρόνια, αλλά η τέταρτη γενιά του hatchback τέθηκε πρόσφατα υπό αμφισβήτηση, με τα μικρά SUV να γίνονται όλο και πιο κερδοφόρα για εταιρείες όπως η Renault.

Νωρίτερα το 2020, ο διευθυντής σχεδιασμού της Renault, Lauren van Acker, ειχε αναφέρει ότι το κόστος ανάπτυξης για το Megane θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καλύτερα αλλού στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, υπονοώντας ότι η Renault θα χρειαστεί να αναδιαρθρώσει την προσφορά οικογενειακων αυτοκινήτων της γύρω από ηλεκτρικά οχήματα για να ανθίσει ξανά.

Σύμφωνα με το νέο αφεντικό της Renault Luca de Meo, το Megane eVision είναι μια «επανεφεύρεση» του κλασικού hatchback της εταιρείας: «Πήραμε το 25-ετων best-seller μας και το πήγαμε στο μέλλον. Το Megane eVision εφευρίσκει εκ νέου το Megane και η Renault επανεφεύρει τη Renault. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Μια νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων με καινοτομία πρόκειται να έρθει », εξηγεί.

Το Megane eVision χρησιμοποιεί την νέο πλατοφορμα CMF-EV που αναπτύχθηκε από τη Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance. Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η εταιρεία ισχυρίζεται ότι διαθέτει τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων αιχμής, ιδιαίτερα όσον αφορά το εν λόγο όχημα με εξαιρετικά λεπτή ενδοδαπέδια μπαταρία 60kWh και συμπαγή μονάδα ηλεκτροκινητήρα.

Σύστημα κίνησης, εύρος και φόρτιση
Μερικές μικρες προδιαγραφές έχουν αποκαλυφθεί, αλλά μερικοί από τους καλους αριθμούς εξακολουθούν να λείπουν. Η μπαταρία 60kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, αναπτύσσοντας 214bhp και 300Nm ροπής, που οδηγεί τον μπροστινό άξονα και πραγματοποιεί το 0-100 σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Η Renault δεν αποκάλυψε το μέγιστο εύρος με πλήρη φόρτιση, αλλά λέει ότι το Megane eVision ελιναι προεπισκόπηση ενός αυτοκινήτου που θα μπορεί να οδηγηθεί από το Λονδίνο στο Νιουκάστλ. Αυτό θα σήμαινε μια εμβέλεια που πλησιάζει τα 450 χιλιόμετρα.

Η πλατφόρμα CMF-EV είναι ευέλικτη και η Renault έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δύο κινητήρες με πιο ισχυρά ηλεκτρικά κινητήρια τετρακίνητα σύνολα είναι στο ραντάρ της εταιρείας. Τα μοντέλα που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα με μεγαλύτερες μπαταρίες βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη.

Η γρήγορη φόρτιση DC είναι ενεργοποιημένη έως και 130kW. Δεν έχει αποκαλυφθεί χρόνος φόρτισης, αλλά αυτό θα έβαζε περίπου τον χρόνο επαναφόρτισης του Megane eVision γύρω στο 0-80% σε 40 λεπτά. Η φόρτιση προορισμού AC μπορεί να γινει έως και 22kW.

Σχεδιασμός και διαστάσεις
Με τη μεζούρα, το μεγέθος του Megane eVision έχει μήκος 4.210mm, πλάτος 1.800mm, ύψος 1.505mm και μεταξόνιο 270mm. Αυτό σημαίνει ότι έχει μικρότερο αποτύπωμα από το Megane hatchback ενώ οδηγεί ψηλότερα, και οι διαστάσεις είναι συγκρίσιμες με αυτές του μεγέθους ενος Captur SUV.

Σημαίνει επίσης ότι η πρώτη εγγραφή της Renault στην προηγμένη πλατφόρμα CMF-EV είναι μια κατηογια κάτω από το Nissan Ariya SUV. Το Nissan μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Renault, αλλά είναι μεγαλύτερο και διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας που είναι μεγαλύτερες από την 60kWh του Megane eVision.

Όσο για τον σχεδιασμό του Megane eVision, υπάρχουν ξεκάθαρες πινελιές στη σχεδίαση του Megane της τρέχουσας γενιάς.

Φαίνεται ψηλότερο από το τωρινό Megane, ενώ οι ομαλές επιφάνειες, οι λαβές της πόρτας και οι καθρέφτες με κάμερα βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση. Θυμίζει SUV coupe, με μια μικρη αεροτομή, ενώ καθεται πανω σε τροχούς 20 ιντσών με αεροδυναμική εμφάνιση.

Η τρέχουσα υπογραφή της μάρκας προβάλλεται στο μπροστινό μέρος του Megane eVision – ένα νεύμα στο γεγονός ότι θα είναι μέλος της σειράς μόλις το επόμενο έτος, και ως εκ τούτου, δεν θα χρειαστεί να εισαγάγει εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα. Ομοίως, η πίσω μπάρα πίσω φώτων που εκτείνεται στο πλάτος της πίσω πόρτας είναι επίσης ένα νεύμα στην τρέχουσα γενιά του hatchback της μάρκας.

Δεν έχουν αποκαλυφθεί εσωτερικές εικόνες, αλλά η Renault έχει πει ότι η καμπίνα του Megane eVision είναι «state-of-the-art» και διαθέτει ένα μεγάλο σύστημα ψυχαγωγίας σε σχήμα L που ονομάζεται Livingscreen. Το ταμπλό είναι «λεπτό και κομψό» και νέες λύσεις αποθήκευσης έχουν εισαχθεί γύρω από το εσωτερικό.

Η εταιρεία υπαινίχθηκε επίσης ότι, παρά το γεγονός ότι το Megane eVision είναι μικρότερο από το σύγχρονο Megane hatchback, ο χώρος στους εμπρός και πίσω είναι αυτός ενός οικογενειακού οχηματος. Η εταιρεία λέει ότι αυτό μπορεί να αποδοθεί στα πλεονεκτήματα συσκευασίας της νέας πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies