Η Renault αποκάλυψε σήμερα, σε παγκόσμια πρωτη το Triber, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για την ινδική αγορά, ένα μοντέλο εντελώς καινούργιο υπερ-αρθρωτό, μοντέρνο και αξιόπιστο. Το Triber είναι ένα συμπαγές όχημα (μήκους κάτω των 4 μέτρων) που προσφέρει ασυναγώνιστη ευελιξία. Μπορεί να μεταφέρει έως επτά άτομα και διαθέτει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της κατηγορίας του σε διαμόρφωση πέντε θέσεων.
Η Ινδία είναι μια βασική αγορά για την Groupe Renault. Είμαστε ακόμα καινούργιοι στην Ινδία, όμως οι φιλοδοξίες μας είναι σε μεγάλο βαθμό σύμφωνες με το στρατηγικό μας σχέδιο “Drive the Future”: στοχεύουμε στον διπλασιασμό των πωλήσεών μας μέχρι το 2022. Για το λόγο αυτό, παρουσιάζουμε Renault Triber, μια καινοτόμο ιδέα, για την καρδιά της ινδικής αγοράς. Το Renault Triber σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ινδία, πρώτα για τους Ινδούς πελάτες, προτού παρουσιαστεί σε άλλες αγορές.
Thierry Bolloré, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupe Renault
Με αυτήν την καινοτόμο ιδέα, η Groupe Renault επεκτείνει την τοπική της γκάμα, η οποία έχει ήδη τα Kwid, Duster και Captur. Χωρίς άμεσους ανταγωνιστές, το Triber είναι ένας πραγματικός παίκτης σε σύγκριση με άλλα πρότυπα οχήματα κατηγορίας Β. Η ανταπόκριση της Renault στις βασικές προσδοκίες των πελατών της Ινδίας για ένα σύγχρονο, ευρύχωρο αλλά συμπαγές, εξαιρετικά σπονδυλωτό και αποδοτικό από πλευράς καυσίμου όχημα, το οποίο μπορεί να ταξιδέψει όλη η οικογένεια, έγινε πραγματικότητα. Το Triber διαθέτει ένα ελκυστικό σχεδιασμό, είναι ανθεκτικό, συμπαγές, ευρύχωρο και αρθρωτό, επιτυγχάνει επίσης το επίτευγμα της υποδοχής έως επτά ενήλικων με άνεση σε μήκος μικρότερο των 4 μέτρων.
Ο στόχος μας με το Triber ήταν να σχεδιάσουμε ένα αυτοκίνητο που θα μεταμορφώνεται σύμφωνα με τις πολλές ανάγκες και τις πολλές ανάγκες των πελατών μας. Είτε είναι γονείς, εραστές, ομάδα φίλων, οικογένεια, ανεξάρτητα από τη φυλή τους, ανεξάρτητα από τον τρόπο ζωής τους, το Renault Triber μπορεί να προσαρμοστεί. Το Triber είναι αληθινό στις ινδικές αξίες της ευελιξίας και της κοινής χρήσης, οι οποίες είναι οι ίδιες και στη Renault. Προσφέρει ένα ελκυστικό, στιβαρό και συμπαγές σχέδιο και επαναπροσδιορίζει χώρο για όλους. Είμαστε πολύ περήφανοι για την τελευταία μας ανακάλυψη, η οποία ήταν μια μεγάλη πρόκληση το οποίο μετουσιώθηκε σε ένα θαύμα 4 μέτρων
Laurens van den Acker, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Εταιρικός Σχεδιασμός, Groupe Renault
Η Groupe Renault έχει διεθνείς φιλοδοξίες και στοχεύει στην παγκόσμια ανάπτυξη (πάνω από το 40% της αύξησης των πωλήσεων, με στόχο περισσότερα από 5 εκατομμύρια οχήματα έως το 2022). Το Triber, θα συμβάλει σε αυτήν την παγκόσμια στρατηγική. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος στην Ινδία είναι να διπλασιαστεί ο όγκος πωλήσεων σε 200.000 μονάδες ετησίως κατά τα επόμενα τρία χρόνια. Το Triber θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Chennai και θα πωληθεί σε ανταγωνιστική τιμή στην ινδική αγορά κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Βασισμένο σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-A του Kwid, το Renault Triber είναι συμπαγές όχημα που έχει πολλες ομοιότητες με το Kwid, αλλά διαφέρει με νέα φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα, γλυπτό καπό τύπου clamshell, τετράγωνο οπίσθιο τμήμα και όρθια στάση , η οποία ενισχύεται περαιτέρω από τις ράγες οροφής. Με το Triber, η Renault στοχεύει να προσφέρει ένα σχέδιο πάνω από το σχήμα που επιτρέπει να προσφέρεται πολύς χώρος στο μικρότερο δυνατό αποτύπωμα. Η κορυφαία έκδοση θα φέρει ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά 185/65.
Με το Triber, η Renault ψάχνει να παίξει το δυνατό της χαρτί και για καλό λόγο. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να απελευθερώσει ένα αξιοσημείωτο ποσό εσωτερικού χώρου μέσα σε αποτύπωμα κάτω των 4 μέτρων και ενώ το χώρος στην τρίτη σειρά είναι αξιοπρεπής στην καλύτερη περίπτωση, η δεύτερη σειρά διαθέτει ένα καλό χώρο κεφαλής και ποδιού. Τα επίπεδα ποιότητας είναι αυξημένα, και για όσους αναζητούν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο που είναι επίσης συμπαγές, το Triber θα είναι ένα αυτοκίνητο με μεγάλο ενδιαφέρον.
Το εσωτερικό του Renault Triber λαμβάνει ένα συνδυασμό χρωμάτων διπλού τόνου, μια οθόνη LCD 3,5 ιντσών στο ταμπλό οργάνων και ένα σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8,0 ιντσών, το οποίο είναι μεγαλύτερο από τη μονάδα 7,0 ιντσών στα Kwid, Lodgy, Duster και Captur. Το σύστημα ψυχαγωγίας διαθέτει το Apple CarPlay και το Android Auto, μαζί με λίγες έξυπνες λειτουργίες, όπως καθοδήγηση τύπου οδήγησης και βαθμολογία οικονομίας οδηγού. Η δεύτερη σειρά είναι ρυθμιζόμενη οριζόντια και διαθέτει λειτουργία αναδίπλωσης και διαχωρισμού. Υπάρχει ένας ειδικός εξαερισμός AC για την τρίτη σειρά καθισμάτων, μπράτσα και υποδοχές φόρτισης. Η τρίτη σειρά μπορεί να αφαιρεθεί εντελώς για να απελευθερώσει έως και 625 λίτρα χώρου φόρτωσης.
Η λίστα εξοπλισμού ασφαλείας του Renault Triber περιλαμβάνει διπλούς αερόσακους εμπρός, ABS, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα προειδοποίησης ταχύτητας ως πρότυπο. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις του Triber θα έχουν αντίστροφη κάμερα και δύο ακόμα αερόσακους.
Η τροφοδοσία του Renault Triber θα είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του 1.0 λίτρων (BR10), τριών κυλίνδρων βενζινοκινητήρα με 72hp και ροπή 96Nm. Αυτός ο κινητήρας είναι ο ίδιος κινητήρας βενζίνης 1.0 SCe που χρησιμοποιείται σε διεθνή μοντέλα όπως το Renault Clio και το Dacia Sandero. Οι επιλογές μετάδοσης για το Triber κατά το λανσαρισμα θα είναι ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων (AMT). Η Renault θα προσθέσει επίσης έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρων αργότερα.
Οι πωλήσεις του Renault Triber στην Ινδία πρόκειται να ξεκινήσουν τους επόμενους μήνες και ενώ δεν υπάρχουν άμεσοι αντίπαλοι, το Triber θα επιδιώξει να τεθεί αντιμέτωπο με τα premium hatchbacks και τα compact SUV που διατίθενται προς πώληση στην Ινδία. Η γαλλική μάρκα ισχυρίζεται ότι η τιμή του θα είναι κατά 20% μικρότερο από τα hatchback κατηγορίας Β.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Length | 3990 mm |
Width | 1739 mm (without door mirrors) |
Height | 1643 mm (without roof rails) |
Wheelbase | 2636 mm |
Kerb Weight | 947 kg |
Engine Type | 1.0-litre 3-cylinder petrol engine |
Displacement | 999 cc |
Configuration | 3 cylinders |
Gearbox | 5 Speed Manual Transmission 5 Speed EASY-R AMT |
Power | 72Ps @ 6250 RPM |
Torque | 96Nm @ 3500 RPM |
Tyre size | 185/65 R15 & 165/80 R14 |
Front suspension | Mcpherson Strut |
Rear suspension | Torsion Beam |
Boot volume | 84 L (7-seater condition) 320 L (6-seater condition) 625 L (5-seater condition) |
Ground Clearance (Unladen) | 182 mm |
Fuel tank volume | 40 Litres |