Renault News
Formula 1Ειδήσεις

Ο Abiteboul ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας της Renault είναι ίσος με αυτόν της Ferrari

Ο επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul, έχει κάνει τον τολμηρό ισχυρισμό ότι ο κινητήρας της γαλλικής εταιρείας έχει φτάσει στην κορυφή της κατάταξης ισχύος όπου τώρα βρίσκεται δίπλα σε αυτόν της Ferrari.

Η σεζόν του 2019 δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της Renault, καταλήγοντας πέμπτη στην κατάταξη των Κατασκευαστών καθώς ξεπεράστηκε και από την πελατειακή ομάδα της McLaren.

Παρά τα μη ικανοποιητικά αποτελέσματα της γαλλικής ομάδας, ο Abiteboul ανέφερε ότι το Viry-Châtillon, όπου βρίσκεται το τμήμα κινητήρων της Renault, τοποθέτησε τη μονάδα ισχυος τους στην κορυφή του grid, τουλάχιστον την ημέρα του αγώνα.

“Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η Ferrari και εμείς διαθέτουμε τους ισχυρότερους κινητήρες σε επίπεδο αγώνα .” Στη συνέχεια, έρχεται η Honda και στη συνέχεια η Mercedes “, δήλωσε ο Abiteboul, στο Auto, Motor und Sport.

Ο εκπληκτικός ισχυρισμός του Abiteboul ότι η κυρίαρχη ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος έχει στην πραγματικότητα τον πιο αδύναμο κινητήρα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με έντονο σκεπτικισμό από τον υπεύθυνο κινητήρων της Mercedes, Andy Cowell, που έχει διαφορετική άποψη στην κατάσταση των κινητήρων των ομάδων.

“Οι διαφορές μεταξύ Honda, Renault και εμάς είναι ελάχιστες. Μόνο η Ferrari ξεχωρίζει σήμερα”, επιμένει ο Cowell.

Οι ομάδες βασίζονται σε μετρήσεις GPS για να μετρήσουν την δύναμη των αντιπάλων τους, αλλά πολλοί παράγοντες μπορεί να παίζουν τον ρόλο τους.

“Η ισχύς του κινητήρα είναι πραγματικά δύσκολο να ξεχωρίσει”, πρόσθεσε ο Cowell. “Στον αγώνα, ένα αντίπαλο μονοθέσιο μπορεί να ωφεληθεί από ένα slipstream, το DRS, να είναι σε full attack ή να κάνει διαχείριση των ελαστικών του.”

Ανεξάρτητα από το ποια μονάδα ισχύος μπορεί να βρίσκεται στην κορυφή, το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, λέει ότι με κάθε παρελθόν έτος, η σύγκλιση ισοδυναμεί με την απόδοση μεταξύ των τεσσάρων προμηθευτών κινητήρων της F1.

Νομίζω θα φανεί μακροπρόθεσμα, ότι οι διαφορές στην απόδοση των κινητήρων θα σταθεροποιηθούν”, δήλωσε ο Wolff το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Abu Dhabi.

“Νομίζω ότι έχουμε δει αποκλίσεις στην απόδοση των κινητήρων, έχουμε δει πολύ καλούς αγώνες από την Ferrari, έχουμε δει τη Renault να κάνει ένα βήμα παραπάνω, έτσι σκέφτομαι, κοιτάζοντας τα παρελθόντα έτη, αυτές οι αποκλίσεις θα γίνονται ολοένα και μικρότερες.

“Όπως σε κάθε ώριμη βιομηχανία, τα οριακά οφέλη τείνουν να μειώνονται και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτό θα συμβεί και εδώ ” .

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies