Renault News
Formula 1

Ο αγώνας του Hülkenberg επηρεάστηκε λόγω εστίασης στη στρατηγική του Ricciardo

Ο επικεφαλής ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, παραδέχτηκε πως η ομάδα παραμέρισε τη στρατηγική του Nico Hülkenberg καθώς είχε επικεντρωθεί τη δεδομένη στιγμή στον Daniel Ricciardo.

Ο Ricciardo τερμάτισε έβδομος και θα μπορούσε να είχε πάρει την έκτη θέση από τον Carlos Sainz αν το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε λειτουργήσει υπέρ του.

Ο Hülkenberg τερμάτισε στη δέκατη θέση αλλά ο Cyril Abiteboul ανέφερε πως έμεινε παραπάνω απ’ ότι έπρεπε στη πίστα με τα μαλακά ελαστικά και είχε και στιγμιαίο πρόβλημα χάνοντας ιπποδύναμη εξαιτίας ενός προβλήματος με τον αισθητήρα του κινητήρα.

Ο επικεφαλής της Renault παραδέχτηκε πως η ομάδα έδωσε προτεραιότητα στη στρατηγική του Ricciardo.

«Είμαστε απογοητευμένοι ως προς τον τρόπο μεταχείρισης του Nico καθώς δεν τον βοηθήσαμε όσο έπρεπε. Είχε έναν δύσκολο αγώνα εξαιτίας κάποιων πραγμάτων – συμπεριλαμβανομένου και της αλλαγής ελαστικών που έγινε λίγο αργά. Ήμασταν επικεντρωμένοι στον Daniel και τον Lando Norris, για το πότε θα τον καλέσουμε για αλλαγή, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και το προσπέρασμα μέσα στα pit.» 

«Καλέσαμε τον Nico για αλλαγή λίγο αργά και έχασε ταυτόχρονα μια θέση. Από εκεί και πέρα είχε πολύ δύσκολο έργο για την συνέχεια.» 

«Αντιμετώπισε και ένα θέμα με τον κινητήρα καθώς έχασε δύναμη εξαιτίας ενός προβλήματος με τον αισθητήρα της μονάδας ισχύος και αυτό τον οδήγησε στο να χάσει ακόμα μια θέση. Οπότε γενικά ο αγώνας του Nico ήταν πολύπλοκος.» 

Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Hülkenberg χτυπήθηκε και από τη Racing Point του Sergio Perez και αποκόμισε ζημιά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

«Δεν είναι ξεκάθαρη η ζημιά, θα πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα αλλά φάνηκε πως ίσως υπήρχε μια αποσύνδεση στον πίσω άξονα. Δεν ήταν όμως προφανές πως υπήρχε ζημιά.» 

Ο Abiteboul δήλωσε επίσης πως κατανοεί την απογοήτευση του Hülkenberg.

«Λαμβάνοντας υπόψη πως ξεκινούσε πιο πίσω από τον Ricciardo, νομίζω πως η νοοτροπία του έπρεπε να ήταν διαφορετική με το πρώτο pit stop.» 

«Ήταν πίσω από τον Daniel στα προκριματικά, ξεκίνησε τον αγώνα πίσω από τον Daniel και παρέμεινε εκεί στο πρώτο γύρο και ζητούσε αλλαγή ελαστικών πριν ακόμα από τον Daniel, οπότε προφανώς και θα δινόταν προτεραιότητα στον Ricciardo που ήταν μπροστά.» 

«Αλλά σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει τον αγώνα για εκείνον πιο εύκολο και να έχουμε συλλέξει αυτή τη στιγμή περισσότερους βαθμούς σαν ομάδα. Αυτό όμως που μας κόστισε σίγουρα είναι το safety car.» 

(autosport.com)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies