Renault News
RenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Ο Luca de Meo θα φέρει επανάσταση στη Renault με ένα νέο, πιο κερδοφόρο πλάνο

Η κρίση του κορονοϊού που συνεπήρε και την Renault την ανάγκασε να κάνει σημαντική μείωση των δαπανών της. Παρόλο που ξέρουμε οτι η γαλλική μάρκα θα αναθεωρήσει την γκάμα οχημάτων της, ο Luca de Meo έχει αρχίσει να ξεδιπλώνει το σχέδιο σωτηρίας του που πρόκειται να είναι μια πραγματική επανάσταση.

Στην θέση του εδώ και μόλις ένα μήνα, ο Luca de Meo έχει ήδη αρχίσει να δειχνει τα δόντια του. Μέχρι τώρα, είχε περάσει απαρατήρητο, αλλά τα σχέδια αναδιάρθρωσης που παρουσίασε η μάρκα είχαν συμφωνηθεί και διαπραγματευτεί με τον Ιταλό.

Ωστόσο, αυτά τα σχέδια δεν αρκούν εάν δεν συνοδεύονται από νέα μέτρα. Μεταξύ αυτών, έχουν ήδη προχωρήσει μερικά από αυτά κατά τους πρώτους μήνες του έτους, με ορισμένα μοντέλα που δεν θα έχουν γενετική αλλαγή στο τέλος του εμπορικού κύκλου ζωής τους. Αλλά ο de Meo θα προχωρήσει περισσότερο, επειδή η πρόθεσή του είναι να εφαρμόσει μια επανάσταση στην προσφορά οχημάτων της μάρκας, στοιχηματίζοντας στις πιο κερδοφόρες κατηγορίες, πράγμα που σημαίνει ότι θα επικεντρωθούν στην συμπαγή κατηγορία. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση θα ανακοινωθεί στις αρχές του 2021.

Οι αναλύσεις που ανέθεσε ο de Meo δείχνουν κακές αποφάσεις που ελήφθησαν τα τελευταία χρόνια, καθώς η μάρκα έχει χάσει σημαντικά έσοδα, εν μέρει λόγω της συγκέντρωσης του 70% των πωλήσεων στην κατηγορία Β. Είναι αλήθεια ότι είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες, αλλά είναι λάθος να εγκαταλείψεις την συμπαγής κατηγορία όταν τώρα γίνεται βασικός άξονας. Έτσι, το 2022 θα παρουσιαστεί μια νέα γκάμα των Mégane και Kadjar, συμπεριλαμβανομένου και ενός ηλεκτρικού SUV.

Ο De Meo έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη μελλοντικών συμπαγίδων με δύο σημαντικές υπογραφές, αυτές των δύο σχεδιαστών Gilles Vidal και Alejandro Mesonero. Πρώην της Peugeot και SEAT, αντίστοιχα, ο de Meo επισημαίνει ότι είναι το πρώτο βήμα προς μια νέα επιτυχία ξεκινώντας με μια ριζική αλλαγή που, τελικά, είναι μια από τις ιδιότητες για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.

Ο νέος CEO αναφέρθηκε επίσης στις Dacia και Alpine, τις άλλες δύο μάρκες που ανήκουν στην Γάλλική μάρκα. Όσον αφορά τη χαμηλού κόστους ρουμάνικη μάρκα, έχει επισημάνει ένα υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό, με το οποίο επιβεβαιώνεται ότι θα συνεχίσουν να επενδύουν σε αυτό, ενώ η σπορ μάρκα έχει δείξει ότι είναι μια εξειδικευμένη μάρκα, απαραίτητη για να μεταφέρει ειδικά συναισθήματα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies