Renault News
Formula 1

O Nick Chester αποκαλύπτει τις αλλαγές εν όψη Αζερμπαϊτζάν

Η ομάδα της Renault θέλει να επωφεληθεί από τα χαρακτηριστικά του νέου πακέτου υποστήριξης που θα χρησιμοποιήσει στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.

Μετά την επιστροφή της ομάδας στους βαθμούς και τη κατάληψη της τέταρτης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ο Τεχνικός Διευθυντής Αμαξώματος της Renault, Nick Chester, μιλάει για το πόσο απρόβλεπτο μπορεί να γίνει το συγκεκριμένο Grand Prix και αναφέρει τις αλλαγές που θα παρουσιάσει η ομάδα ώστε να αποδώσει καλύτερα στο συγκεκριμένο περιβάλλον.

Όταν ρωτήθηκε γιατί η πίστα του Μπακού κρύβει τόσες εκπλήξεις, απάντησε πως η ιδιαιτερότητα που διαθέτει η πίστα ως προς τη διάταξή της είναι αυτό που δυσκολεύει τις ομάδες να αποφασίσουν για το ιδανικό πακέτο υποστήριξης, κάνοντας ταυτόχρονα τον αγώνα απρόβλεπτο και συναρπαστικό.

“H πίστα έχει μια πολύ ωραία διαρρύθμιση, που τη καθιστά πολύ ενδιαφέρον. Είναι σαν να έχουν ενωθεί τρεις πίστες σε μία. Το πρώτο τμήμα είναι σαν το Σότσι, με δεξιές στροφές και μικρές ευθείς, το δεύτερο τμήμα μοιάζει με το Μονακό και το τελευταίο έχει μια μεγάλη ευθεία που θυμίζει τον Καναδά. Είναι ένας δύσκολος συνδυασμός καθώς σε κάθε τομέα χρειάζεται διαφορετικό πακέτο υποστήριξης. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος λάθος επιλογής για τα επίπεδα κάθετης δύναμης εκεί. Αντίθετα με τις υπόλοιπες πίστες που βρίσκονται μέσα σε πόλεις, η συγκεκριμένη είναι αρκετά γρήγορη. Οι οδηγοί δυσκολεύονται αλλά παραμένει μια συναρπαστική πίστα.”

Ο Nick Chester αναφέρθηκε σε αυτό που χρειάζεται μια ομάδα για να τα πάει καλά στο Μπακού.

“Περισσότερο από κάθε άλλη πίστα, χρειάζεται ένα αποτελεσματικό αεροδυναμικό πακέτο που να επιτρέπει την απόδοση ενός σημαντικού ποσού κάθετης δύναμης και ταυτόχρονα να μη παράγεται μεγάλη αντίσταση από τον αέρα. Οι οδηγοί χρειάζεται να είναι καλοί στα φρένα όταν πραγματοποιούν περάσματα από τις απότομες και αργές στροφές.”

Στο ερώτημα για τις αλλαγές που θα παρουσιάσει η Renault στο grand prix, απάντησε πως θα υπάρχουν αεροδυναμικές αλλαγές ως προς τις πτέρυγες του αυτοκινήτου.

“Οι περισσότερες ομάδες θα τρέξουν με μια πτέρυγα που θα παράγει λιγότερη κάθετη δύναμη απ’ ότι στους προηγούμενους αγώνες. Η βασική αλλαγή της RS19 θα είναι ένα μεσαίο αεροδυναμικό πακέτο υποστήριξης με νέα μπροστά και πίσω πτέρυγα καθώς και μια αναβάθμιση στο πλαϊνό τμήμα του μονοθέσιου.”

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies