Renault News
Formula 1

O Πρόεδρος της Renault F1 μιλά για τον κινητήρα, την ανάπτυξη στο σασί και το χρονοδιάγραμμα της ομάδας

Ο πρόεδρος της Renault F1, Jérôme Stoll, αναφέρεται στις δυνατότητες της μονάδας ισχύος που μπορεί να παρουσιαστούν ακόμα και φέτος, τη προγραμματισμένη βελτίωση στο σασί και στη λάθος εκτίμηση της ομάδας για το χρονοδιάγραμμα, από τη στιγμή που αποφάσισε να επιστρέψει στο χώρο της F1 ως κατασκευαστής.

Κινητήρας: “Στο ίδιο επίπεδο με τη Mercedes έως το τέλος του 2019”

Ο Jérôme Stoll, περιμένει ότι η μονάδα ισχύος της Renault θα είναι στο ίδιο επίπεδο με της Mercedes μέχρι το τέλος της σεζόν του 2019.

Οι Γάλλοι έχουν μείνει πίσω από τη Mercedes και τη Ferrari από την αρχή των υβριδικής εποχής που ξεκίνησε το 2014 αλλά σταδιακά κλείνουν τη διαφορά. Η αξιοπιστία παραμένει η Αχίλλειος πτέρνα με τέσσερις ήδη εγκαταλείψεις για τη Renault και τη McLaren αλλά ο Stoll αναμένει πως το κενό θα καλυφθεί.

“Έχουμε κάνει πολύ δουλειά με τον κινητήρα αυτόν τον χειμώνα. Μεταξύ αυτών που έχουν ήδη αναπτυχθεί και εκείνων που θα συμβούν στη πίστα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πιστεύουμε ότι είμαστε στο επίπεδο της Mercedes όσον αφορά την επίδοση – όχι την αξιοπιστία.”

“Έχουμε να κάνουμε μια σημαντική δουλειά που αποτελεί λογική συνέπεια της επιχείρησης μας, να βελτιώσουμε και την απόδοση και την αξιοπιστία. Μέχρι στιγμής μάλλον χρειάζεται περισσότερη βελτίωση η αξιοπιστία. Σήμερα για να φτάσουμε στο βάθρο πρέπει να βελτιώσουμε σημαντικά την επίδοση του κινητήρα. Βλέπουμε ξεκάθαρα όμως ότι αυτό έχει γίνει εις βάρος της αξιοπιστίας. Πρέπει να δουλέψουμε σε αυτό το θέμα.”

Σασί: “Μία υπόθεση ανθρώπινου δυναμικού και διαθέσιμων πόρων”

Τα σασί αποτελεί επίσης μια προτεραιότητα. Η συνεργασία με τη Red Bull ως το 2018 αποτελεί μια απόδειξη για το τι μπορεί να γίνει σε αυτόν τον τομέα. Ο Stoll εξηγεί πως για την αναδιάρθρωση της ομάδας, την οποία αγόρασε η Renault στα τέλη του 2015 όταν βρισκόταν σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, χρειάστηκε περισσότερο από το αναμενόμενο.

“Έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο αλλά το σασί αποτελεί υπόθεση ανθρώπινου δυναμικού και διαθέσιμων πόρων. Τους πόρους τους επενδύσαμε στο Enstone. Επενδύσαμε σε ανθρώπινο δυναμικό και σε μηχανήματα. Αλλά όταν θες να έχεις τους καλύτερους, χρειάζεται χρόνος για να τους εντάξεις στην ομάδα – αυτό συμβαίνει γιατί οι άλλες ομάδες δεν θέλουν να τους αφήσουν να φύγουν και γιατί όταν φύγουν συνεχίζουν να πληρώνονται για ένα διάστημα αλλά δεν τους επιτρέπεται να ενταχθούν σε άλλη ομάδα ή να ξεκινήσουν μια νέα δουλειά. Έχουν δηλαδή πολλές προστασίες με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τους φέρουμε σε μια νυκτί.”

“Πλέον έχουμε αρκετούς ανθρώπους αλλά οι περισσότεροι εργάζονται στο μονοθέσιο για το 2020 και το 2021 παρά σε αυτό του 2019, και αυτό γιατί δεν βρίσκονταν μαζί μας το 2017 όταν αναπτυσσόταν το φετινό μονοθέσιο. Ξέρουμε πως είμαστε πίσω αυτή τη στιγμή αλλά η επιτάχυνση στις αναβαθμίσεις είναι αξιοσημείωτη. Πιστεύω ότι θα είμαστε καλύτερα το 2020 ή στο δεύτερο μισό του 2019, από τι είμαστε τώρα στο πρώτο μισό της χρονιάς.”

Η καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα της ομάδας

Όταν η Renault επέστρεψε σαν κατασκευαστής, ο στόχος ήταν να ανέβει στο βάθρο μέχρι το 2018 και να πάρει το πρωτάθλημα το 2020. Είναι φανερό πως ο πρώτος στόχος δεν έχει επιτευχθεί και πιθανότατα ούτε ο δεύτερος. Ο Jérôme Stoll παραμένει όμως αισιόδοξος.

“Πρέπει να αναφέρουμε και κάτι το οποίο είναι αλήθεια, αυτό είναι ότι όταν αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στη Formula 1, κάναμε μια ανάλυση σε όλες τις ανταγωνιστικές ομάδες. Τους κατατάξαμε σε σχέση με τους διαθέσιμους πόρους που έχουν, την ταχύτητα ανάπτυξης, την ικανότητα τους να αποδίδουν και θέσαμε έτσι μια τροχιά βάση αυτής της ανάλυσης λέγοντας πως αν επενδύσουμε με αυτόν τον τρόπο, προσλαμβάνοντας ανθρώπους σε αυτό το επίπεδο κλπ, τότε θα μπορούμε να τους φτάσουμε το 2020.”

“Η αλήθεια είναι πως αναπτύχθηκαν περισσότερο από αυτό που υπολογίσαμε στην αρχή οπότε βρεθήκαμε λίγο εκτός τροχιάς αλλά αυτό που προγραμματίσαμε το σχεδιάσαμε για να γίνει πραγματικότητα.”

(fr.motorsport.com)

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services