Renault News
ClioRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Ο υβριδικός κινητήρας e-Tech του νεου Renault Clio επιβεβαιώθηκε για το 2020


Ο υβριδικός κινητήρας E-TECH είναι μια από τις βασικές καινοτομίες του ολοκαίνουριου Clio. Παρουσιάστηκε σήμερα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα διατίθεται από το 2020, συνδυάζει δυναμική οδήγηση με ενεργειακή διαχείριση όπως ποτέ άλλοτε.

Ο υβριδικός κινητήρας E-TECH αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της Renault χρησιμοποιώντας καινοτόμο τεχνολογία πολλαπλών ευρεσιτεχνιών. Η εκτεταμένη τεχνογνωσία του Groupe Renault σε ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικούς κινητήρες, ήδη συνηθισμένη στη Formula 1, τέθηκε σε σχεδιασμό, τοποθετώντας το υβριδικό κινητήρα της Renault E-TECH μπροστά από ανταγωνιστικά υβριδικά αυτοκίνητα πόλης.

Η λέξη “E-TECH” στεκεται με υπερηφάνεια στο περίπτερο της Renault στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Αυτά τα πέντε μικρά γράμματα αποτελούν το όνομα του ολοκαίνουριου υβριδικού κινητήρα που θα τροφοδοτήσει το ολοκαίνουργιο Clio, το οποίο μόλις αποκαλύφθηκε στο Σαλονι αυτοκινήτου, από το 2020.

Το μελλοντικό υβριδικό μοντέλο Clio E-TECH θα προσφέρει στους οδηγούς τις καλύτερες γνώσεις της Renault, συμπεριλαμβανομένης της τεχνογνωσίας του Clio, την τεχνογνωσία σε ηλεκτρικούς κινητήρες από την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας και την τεχνογνωσία που παρουσιάζεται στην αποκλειστική, πρωτοποριακή τεχνολογία που παρουσιάζεται, εμπνευσμένη από τον επώνυμο κινητήρα που αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της Renault F1 Team.

Είναι αυτονόητο ότι οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία από την άποψη της άνεση και την ηρεμία, ενώ ο νέος κινητήρας εγγυάται μια δυναμική και ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τα μυστικά του κινητήρα E-TECH.


ΕΩΣ 80% ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Με βάση τον κινητήρα του Concept Eolab (2014), η τεχνολογία “πλήρους υβριδικού” της Renault E-TECH αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της και διαθέτει περίπου 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Ο σχεδιασμός επικεντρώνεται σε ένα έξυπνο κιβώτιο DHT (Dedicated Hybrid Transmission) που μπορεί να χειριστεί ταυτόχρονα αρκετούς κινητήρες. Σε αυτή την περίπτωση, το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιείται για τον έλεγχο ενός βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικών κινητήρων που τροφοδοτούν τους τροχούς είτε ταυτόχρονα είτε ανεξάρτητα.

Όλη η τεχνογνωσία που η Renault έχει αποκτήσει από την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων έχει περάσει στην εξελιγμένη διαχείριση αυτών των τριών πηγών έλξης και ανάκτησης ενέργειας. Το ολοκαίνουργιο Clio E-TECH θα προσφέρει μια μοναδική υβριδική εμπειρία: αυτόματη εκκίνηση σε ηλεκτρική λειτουργία, υψηλής απόκρισης επιτάχυνση και φρενάρισμα ανάπλασης παρόμοιο με αυτό ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι και το 80% της αστικής οδήγησης γίνεται σε ηλεκτρική λειτουργία, με εξοικονόμηση καυσίμου έως και 40% σε σύγκριση με ένα όχημα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε έναν αστικό κύκλο οδήγησης. Επιπλέον, υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία για την κύρια οδική και αυτοκινητική οδήγηση και την απαράμιλλη απόλαυση οδήγησης από ένα υβριδικό αυτοκίνητο πόλης.


ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ CAPTUR & MEGANE

Το μοντέλο του υβριδικού κινητήρα Renault E-TECH σημαίνει ότι κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις, την έκδοση “πλήρους υβριδικού” που περιγράφηκε παραπάνω και που θα χρησιμοποιείται στο ολοκαίνουργιο Clio και μια “επαναφορτιζόμενη πλήρης υβριδική” έκδοση που ονομάζεται “E- TECH plug-in “. Το τελευταίο θα είναι διαθέσιμο από το 2020 στα μοντέλα Captur και Mégane.

Το Captur θα είναι το πρώτο στην κατηγορία του (κατηγορία Β, αστικό SUV) που θα διαθέτει έναν plug-in υβριδικό κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί σε 100% ηλεκτρικό τρόπο για αρκετά δεκάδες χιλιόμετρα!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies