Renault News
ClioRenaultRenault SportΔιεθνήΕιδήσεις

Οδεύουμε προς το τέλος των μικρών Hot Hatch;

Όλο και λιγότερες μάρκες προσφέρουν τα εν λόγω οχήματα εν ετη 2019, και οι τακτικοί στην κατηγορία είναι απόντες!. Τα αυστηρότερα πρότυπα CO2 και η απογοήτευση των αγοραστών με οτιδήποτε δεν είναι SUV, υποβαθμίζουν τις ορέξεις των πελατών για ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο.

Αν ψάχνετε για έναν τετοιο οχημα εν ετη 2019, σας εύχομαστε καλή τύχη. Volkswagen Up! GTI και Polo GTI, Ford Fiesta ST, Suzuki Swift Sport, Abarth 595, Mini Cooper…και ως εκεί. Ήδη καλά, θα μας πείτε, αλλά οι κύριοι παικτες στην κατηγορια ειναι επιφυλακτικοι εδω και κάποιο χρονικό διάστημα. Το Renault Clio και το Peugeot 208 περασαν στην επομενες γενιες τους, και δεν εχουμε καμια πληροφορία για τις εκδόσεις RS και GTI. Ιδια παρατήρηση και για το Opel Corsa. Φυσικά, είναι ακόμα λίγο νωρίς, αλλά η τρέχουσα σιωπή των εταιρειών προκαλει ανυσηχία.

SUV και CO2

Δύο προβλήματα προκύπτουν. Το πρώτο είναι σχετικά απλό: το 35% των νέων πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2019 είναι SUV. Δεν πρέπει να εκπλαγούμε εαν δουμε ένα Nissan Juke Nismo, η ένα Renault Captur RS. Και στη συνέχεια αναδύεται ο αυξανόμενος περιβαλλοντικός περιορισμός και ο ευνουχισμός.

Η εξίσωση είναι απλή: οι κατασκευαστές θα πρέπει να περάσουν κάτω από τα 95 g / km CO2 σε ολόκληρο τον καταλογο τους μέχρι το 2021. Ενα γρηγορο αυτοκίνητο πόλης που βγαζει 120, 130 g / km ή ακομη και περισσότερα δεν είναι και το καλύτερο πράγμα για τους κατασκευαστες καθως αυξάνει τον μέσο όρο . Αυτό αναπόφευκτα θα οδηγήσει τον κατασκευαστή σε πολύ ζουμερά πρόστιμα που θα υπογράψει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δυσκολία λήψης απόφασης

Στη Renault, τίθεται το ζήτημα της ανάπτυξης ενός νέου γρηγορου Clio (RS, ή άλλου ονόματος …;). Η μάρκα φαίνεται να διστάζει ανάμεσα σε μια μυϊκή έκδοση του τελευταίου υβριδικού κινητήρα και ένα πιο “σοφό” 1.8 turbo που προέρχεται από αυτό που βρίσκεται κάτω από το καπο των Megane RS και Alpine A110.

Το πρόβλημα των τιμών

Προκειμένου να παραμείνει ενα μικρο hot hatch ανταγωνιστο, θα έπρεπε ιδανικά να παραμείνει κάτω από την τιμή των 25 έως 27.000 €, κατά προσέγγιση. Στο τελευταίο έτος κυκλοφορίας του, το Renault Clio 4 RS ειχε τιμη τα € 26.900 (Γαλλία).

Η ανησυχία είναι ότι με την άφιξη τεχνολογιών για τη βελτίωση των εκπομπών και της κατανάλωσης (υβριδισμός, νέοι κινητήρες) και την υποχρέωση να έχουν κάποιες οδηγικές ενισχύσεις, οι τιμές θα πρέπει να αυξηθούν ελαφρώς. Οι κατασκευαστες πρέπει στη συνέχεια να βρουν τη λυση μεταξύ κερδοφορίας και της σωστής τιμής.

Η κατηγορία έχει χάσει σαφώς την ομορφιά της

Το Clio Williams ξεκίνησε το 1993 και η Renault θα κατασκευασει γρήγορα πάνω από 12.000 οχήματα. 20 χρόνια αργότερα, η Renault παρουσιασε το Clio IV RS, πνευματικό απόγονο, που θα πουλήσει … μόνο 6000 οχήματα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies