Renault News
Renault Διεθνή Ειδήσεις

Οι πωλήσεις της Dacia σώζουν για άλλη μια φορά τις παγκόσμιες πωλήσεις της Renault

Οι παγκόσμιες πωλήσεις του ομίλου Renault μειώθηκαν κατά 5,2% σε διάστημα δέκα μηνών, σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία που επικαλούνται γαλλικά μέσα ενημέρωσης. Τα μοντέλα της Dacia (που πωλούνται και με τα λογότυπα της Renault εκτός Ευρώπης) καθώς και το Clio σώζουν την παρτίδα.

Ένα χρόνο μετά τη σύλληψη του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Carlos Ghosn, η Renault εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα. Μετά την αναπροσαρμογή προς τα κάτω των κέρδων τον Οκτωβρίο, η γαλλική εταιρεία βλέπει τις πωλήσεις της να μειώνονται σημαντικά κατά τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία. Το Boulogne-Billancourt παρουσίασε περαιτέρω πτώση – 5,2% σε 3,08 εκατομμύρια μονάδες. Η μάρκα της Renault χάνει κατα -12%. Η Dacia, βρίσκεται σε φόρμα (+ 6% εξαιρουμένων των επαγγελματικών οχημάτων της), όπως και η ρωσική Lada (+ 5%).

Η Renault υποφέρει ασφαλώς από έναν εξωγενή παράγοντα: την αναγκαστική απόσυρση από την ιρανική αγορά μετά την απόφαση της Ουάσιγκτον να αποχωρήσει από την πυρηνική συμφωνία και την απειλή των αμερικανικών κυρώσεων εναντίον των εταιρειών που θα συνεχίσουν να εμπορεύονται μαζί της. Οι πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 22,4% στην περιοχή Αφρικής-Μέσης Ανατολής-Ινδίας. Χωρίς το Ιράν, οι όγκοι θα μειώνονταν στην περιοχή μόνο κατά 1%. Αλλά το Ιράν δεν φταίει για όλα.

Kadjar, Koleos, Espace, Talisman δεν λειτουργούν
Στην Κίνα, η Renault επιτυγχάνει τις χειρότερες επιδόσεις (-20,6% σε 146.000 μονάδες μέσα σε δέκα μήνες), σε μια συνολική αγορά στο – 9,8%. Διαθέτει μόλις το 0,8% της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτων στον κόσμο. Εν προκειμένω: η αποτυχία των δύο τοπικών οχημάτων της Kadjar – Koleos. Και αυτό είναι όπου εντάσσεται στο γενικότερο πρόβλημα του κατασκευαστή: η αδυναμία να επικρατήσει στο μεσαίες και μέγαλες κατηγορίες. Τα μοντέλα της “Made in China” (“SUV” Kadjar και Koleos) δεν μπορούν να ξεχωρίσουν και να προσφέρουν ελάχιστο συγκριτικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα Ιαπωνικά, Κορεάτικα ή Ευρωπαϊκά ή τοπικά. Και αυτό ισχύει εξίσου για τα ίδια μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη.

Το Kadjar είδε τους όγκους πωλήσεων του να μειώνονται κατά 10% παγκοσμίως (σε πάνω απο δέκα μήνες). Έχει περάσει μόλις πάνω από τις 104.000, το ήμισυ του αριθμού του 3008 της Peugeot! Για το μεγαλυετρο Koleos είναι ακόμα χειρότερα. Μόλις που φτάνει τις 28.000 πωλήσεις, με μείωση κατά περισσότερο από 50%! Το Renault Espace, το μοντέλο ναυαρχίδα της Renault, προσέλκυσε μόνο 9.100 αγοραστές μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου. Παράγεται στο Douai (Γαλλία), που πωλεί τρεις έως τέσσερις φορές λιγότερο από το αναμενόμενο. Παρά τις προσπάθειες μάρκετινγκ της Renault να παρουσιάσει αυτό το minivan ως “SUV”. Το sedan Talisman, το οποίο ήταν να ενισχύσει τελικά την high-end εικόνα της Renault το 2015, είναι μόλις λίγο καλύτερο: 13.900 μονάδες ή 7.000 λιγότεροι από τους πρώτους δέκα μήνες του 2018.

Clio, Sandero, Logan, Duster
Αντίθετα, η Renault καταχωρεί 340.000 Clio και περίπου το ίδιο νουμερο στο Sandero (με τα σηματα και της Renault και της Dacia)! Τα χαμηλού κόστους οχήματα (Sandero, Logan, Duster …) επιτρέπουν στη Renault να σώσει το μερίδιό της στη Λατινική Αμερική, όπου οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,7% (σε 350.000 μονάδες στους δέκα μήνες), δηλαδή σχεδόν το ήμισυ του ρυθμού της αγοράς η οποία ειναι σε καθοδική πορεία. Αλλά η Dacia αποζημιώνει και στην Ευρώπη με 1,37 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα (+ 11%). Η εταιρεία απο το Pitesti αντιπροσωπεύει τώρα στην Ευρώπη πάνω από το 35% των καταχωρήσεων του γαλλού κατασκευαστή. Η Renault διαθέτει μεδίδιο αγοράς 6,8% της ευρωπαϊκής αγοράς (έναντι 7,2% πριν από ένα χρόνο) και η Dacia 3,7% (3,3% προηγουμένως).

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies