Η Renault e.dams κέρδισε τον εντός έδρας αγώνα Paris ePrix με τον Séb Buemi να παίρνει την πέμπτη νίκη της σεζόν σε έξι αγώνες. Ο Nico Prost τερμάτισε στην 5η θεση με τους δύο οδηγούς να απολαμβάνουν έναν ισχυρό αγώνα που ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Séb Buemi: “Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν περίμενα να είμαι ανταγωνιστικός εδώ, σίγουρα δεν περίμενα εξ αρχής να μπορέσω να πάρω την pole position και τη νίκη, είναι καταπληκτικό. Ήξερα ότι αν έπαιρνα την Pole, θα μπορούσα να κάνω μια καλή κούρσα. Και κατά τη διάρκεια του αγώνα, είχα τον Jean-Eric υπό έλεγχο ακόμα κι αν πιεζόμουν πολύ σκληρά. Μετά την αλλαγή μονοθεσιου, ήξερα ότι έπρεπε να συνεχίσω να πιέζω και στη συνέχεια είχα εννέα δευτερόλεπτα πλεονέκτημα σε σχέση με τον Χοσέ αλλά στη συνέχεια το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε, θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω την ομάδα μου γιατί έχουν κάνει μια καταπληκτική δουλειά: οι μηχανικοί, όλοι εργάστηκαν πολύ σκληρά. Έτσι όλοι αξίζουν αυτή τη νίκη περισσότερο από μένα “.
Nico Prost: “Ήταν μια σταθερή κούρσα, δεν έκανα λάθη, ξεπέρασα τα μονοθέσια που θα μπορούσα, λόγω της καλής μας στρατηγικής, σημειώσαμε πολλούς βαθμούς και στα δύο πρωταθλήματα, έτσι είναι καλό για εμάς και για την ομάδα. Πρέπει να δουλέψω λίγο περισσότερο για τα προκριματικά μου γιατί νομίζω ότι μπορούμε ακόμα να βελτιωθούμε. Αν νομίζαμε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε πολύ καλύτερα από ό, τι έχουμε επιτύχει από την αρχή της σεζόν αλλά είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα σήμερα. Είναι επίσης ωραίο για τους οπαδούς μας. “
Alain Prost – συνιδιοκτήτης της Renault e.dams: “Σήμερα για εμάς, είναι μια διπλή νίκη και είναι κάτι περισσότερο από συμβολικό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε κερδίσει το γαλλικό ePrix μπροστά στους οπαδούς μας. Ιδιαίτερα τη Renault που μας έχει υποστηρίξει από την έναρξη του πρωταθλήματος, έχουμε δημιουργήσει μια διαφορά τόσο στα πρωταθλήματα των ομάδων όσο και των οδηγών, που ήταν ένας από τους στόχους μας, είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι με το σήμερα και θα απολαύσουμε αυτή τη νίκη”.
Cla | # | Driver | Team | Laps | Time | Gap | Interval | km/h | Retirement | Points | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 9 | ![]() |
![]() |
49 | 59’41.125 | 94.6 | 28 | ||||
2 | 37 | ![]() |
![]() |
49 | 59’41.832 | 0.707 | 0.707 | 94.6 | 18 | ||
3 | 23 | ![]() |
![]() |
49 | 59’43.168 | 2.043 | 1.336 | 94.5 | 15 | ||
4 | 19 | ![]() |
![]() |
49 | 59’43.746 | 2.621 | 0.578 | 94.5 | 12 | ||
5 | 8 | ![]() |
![]() |
49 | 59’44.646 | 3.521 | 0.900 | 94.5 | 10 | ||
6 | 27 | ![]() |
![]() |
49 | 59’49.124 | 7.999 | 4.478 | 94.4 | 8 | ||
7 | 3 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’13.545 | 32.420 | 24.421 | 93.7 | 6 | ||
8 | 5 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’14.054 | 32.929 | 0.509 | 93.7 | 4 | ||
9 | 20 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’14.494 | 33.369 | 0.440 | 93.7 | 2 | ||
10 | 4 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’15.176 | 34.051 | 0.682 | 93.7 | 1 | ||
11 | 33 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’17.322 | 36.197 | 2.146 | 93.6 | |||
12 | 88 | ![]() |
![]() |
49 | 1:00’21.207 | 40.082 | 3.885 | 93.5 | |||
13 | dnf | 66 | ![]() |
![]() |
48 | 58’19.875 | 1 lap | 1 lap | 94.8 | Retirement | |
14 | 6 | ![]() |
![]() |
48 | 1:00’13.112 | 1 lap | 1’53.237 | 91.8 | |||
15 | 47 | ![]() |
![]() |
48 | 1:00’17.236 | 1 lap | 4.124 | 91.7 | |||
16 | 2 | ![]() |
![]() |
47 | 1:00’19.905 | 2 laps | 1 lap | 89.7 | 1 | ||
dnf | 11 | ![]() |
![]() |
38 | 10 laps | 11 laps | 9 laps | 98.9 | Retirement | ||
dnf | 7 | ![]() |
![]() |
35 | 13 laps | 14 laps | 3 laps | 75.8 | Retirement | ||
dnf | 25 | ![]() |
![]() |
33 | 15 laps | 16 laps | 2 laps | 79.7 | Retirement | ||
dnf | 28 | ![]() |
![]() |
18 | 30 laps | 31 laps | 15 laps | 105.4 | Retirement |