Renault News
Renault Scenic Διεθνή

Πέντε νέα αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν από το Green NCAP, μεταξύ τους το Renault Scenic dCi 150

Για δεύτερη φορά μέσα σε τέσσερις μήνες, το νεοσύστατο Green NCAP κυκλοφόρησε μια νέα σειρά αποτελεσμάτων για τα αυτοκίνητα που εξέτασε σύμφωνα με τη διαδικασία της. Και αυτή τη φορά, το επίκεντρο ήταν τα ντίζελ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Στην πρώτη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Green NCAP αξιολόγησε 12 αυτοκίνητα, μόνο δύο από τα οποία πέτυχαν τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων: τα Hyundai Ioniq και BMW i3. Αυτή τη φορά, από τα πέντε αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν, μόνο ένα έκανε το ίδιο: το Nissan Leaf.

Ο Green NCAP δοκιμάζει τα αυτοκίνητα με έναν περίπλοκο τρόπο, με δηλωμένο στόχο να παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των εκπομπών well-to-wheel από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα. Αυτό δείχνει πώς ένα αυτοκίνητο επηρεάζει το περιβάλλον καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του: Κατασκευή, λειτουργία και τελικά καταστροφή ή ανακύκλωση.

Ο οργανισμός διαθέτει δύο δείκτες μέτρησης των επιδόσεων: Τον Clean Air Index ή Δείκτη Καθαρού Αέρα (μετρά τον τρόπο με τον οποίο ένα όχημα μετριάζει εκπομπές, όπως άκαυστοι υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου και σωματίδια) και τον Energy Efficiency Index ή Δείκτη Ενεργειακής απόδοσης (μετρά την απόδοση με την οποία η ενέργεια μετατρέπεται σε κίνηση). Ο μέσος όρος των δύο καθορίζει τον αριθμό των αστεριών που θα πάρει ένα αυτοκίνητο.

Ο Green NCAP αυτή τη φορά δοκίμασε πέντε αυτοκίνητα. Εκτός από το Leaf λοιπόν, η δοκιμή περιέλαβε το Audi A4 Avant g-tron (φυσικό αέριο), το βενζινοκίνητο της υφιστάμενης εμπορικά γενιάς Opel Corsa και δύο ντίζελ, τη Mercedes-Benz C 220 d 4MATIC και το Renault Scénic dCi 150.

Όλα τους, με εξαίρεση το Corsa (τέσσερα αστέρια), πέτυχαν την ίδια βαθμολογία: Τρία αστέρια. Αυτό σημαίνει ότι, όπως αναφέρει ο Green NCAP, παρόλο που είναι εξοπλισμένα με τα στάνταρ συστήματα μείωσης των εκπομπών και τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου, δεν ξεπερνούν τους ανταγωνιστές τους.

Η πολύ χαμηλή βαθμολογία οφείλεται κατά κύριο λόγο στη χαμηλή επίδοσή τους στον Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης. 

Το έργο που κάνει ο Green NCAP σήμερα οδηγεί ισχυρά προς μια κατεύθυνση που θα αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τα οχήματα. Με άλλα λόγια, σε ένα μέσο-μακρυπρόθεσμο μέλλον, η βαθμολογία κάθε μοντέλου θα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά μιας βάσης δεδομένων που θα περιέχει πληροφορίες για την αποδοτικότητα οποιουδήποτε τύπο αυτοκινήτου και σε όλους τους τύπους κινητήριων συστημάτων.

Το Renault Scenic dCi 150 έλαβε υψηλό ποσοστό στον δείκτη καθαρού αέρα, δηλ. 8,6 / 10. Ωστόσο, ο δείκτης ενεργειακής απόδοσης μειώνει το συνολικό σκορ του σε 3 αστέρια, με όχι περισσότερο από 5,9 / 10 βαθμολογία.

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy