Renault News
Captur Renault Διεθνή Ειδήσεις

Πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Renault Captur: 100% νέο, 100% CAPTUR

Το Renault Captur, ως πρωτοπόρος στην κατηγορία των αστικών SUV, έχει πουλήσει 1,5 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 90 χώρες από τότε που ξεκίνησε το 2013. Έγινε γρήγορα το No1 σε πωλήσεις όχημα στην κατηγορόα του, τόσο στη Γαλλία όσο και στην Ευρώπη.

Σε λίγες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Captur στην Ελλαδα. Απολαύστε μαζί με ολα τα στοιχεία για την δεύτερη γενιά του οχήματος τις πανέμορφες φωτογραφίες απο την χώρα μας.

Αυτή η δεύτερη γενιά, βασίζεται στη νέα δομοστοιχειωτή πλατφόρμα CMF της Συμμαχίας, ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της κινητικότητας του αύριο προσφέροντας το καλύτερο της τεχνολογίας από την άποψη:

  • συνδεσιμότητα, με τo Renault EASY CONNECT, τις συνδεδεμένες υπηρεσίες και το νέο σύστημα πολυμέσων EASY LINK.
  • Βοηθήματα οδήγησης, με το σύστημα οδικής κυκλοφορίας και κυκλοφοριακής συμφόρησης (ΣΑΕ επιπέδου 2).
  • ηλεκτροκίνηση με την τεχνολογία Plug-in του νέου κινητήρα E-TECH.

Μεγάλωσε και ωρίμασε

Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV είναι ήδη μια πραγματικότητα, μετά από μια μακρά εξέλιξη με πολλές κατασκοπευτικές φωτογραφίες και διαφορετικά δοκιμαστικά μοντέλα. Το Renault Captur 2 κάνει ντεμπούτο τον νέο σχεδιασμό του, μέσα και έξω, και έρχεται με νέους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Με βάση την ίδια πλατφόρμα CMF που μοιράζεται με την πέμπτη γενιά του Clio, το B-SUV φθάνει με ένα προσόν που το βάζει στις υψηλότερες θέσεις της ανταγωνιστικής κατηγορίας των crossovers: διαθέτει έναν υβριδικό επαναφορτιζόμενο κινητήρα ονόματι E-TECH.

Η τεχνολογική διάσταση του νέου Captur, πληροί τους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του μέλλοντος:

  •     Ηλεκτροκίνηση: Το νέο Captur θα είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που θα επωφεληθεί από ένα plug-in υβριδικό κινητήρα που ονομάζεται E-TECH Plug-in.
  •      Συνδεδεμένο: Το ολοκαίνουργιο Captur απεικονίζει τέλεια αυτή τη δυναμική με το νέο συνδεδεμένο σύστημα πολυμέσων EASY LINK και το οικολογικό σύστημα EASY CONNECT της Renault.
  •     Αυτόνομο: Το ολοκαίνουργιο Captur θα είναι ένας από τους πρωτοπόρους. Με το ολοκαίνουργιο Clio, τα βοηθήματα που οδηγούν σε αυτόνομη οδήγηση θα τοποθετηθούν ως στάνταρ.

Λεπτομερέστερα, το νέο μοντέλο της Renault είναι τώρα περισσότερο SUV από ότι crossover, δίνοντας έμφαση σε μεγαλύτερες διαστάσεις, αυξάνοντας το μέγεθος του σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.

Το νέο Captur προβάλει επίσης τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής μάρκας με νέα φωτιστικά σώματα, προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας σε σχήμα “C”, μια σχεδίαση η οποία για πρώτη φορά μεταφέρεται και στα πίσω φώτα, όλα με τεχνολογία LED. Οι Γάλλοι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει τις δίοδοι των εμπρόσθιων οπτικών ομάδων για να συνδεθούν με τα πλαίσια χρωμίου της σχάρας.

Πλευρικά, μια πιο απότομη πίσω πτώση της οροφής δίνει μια όψη τύπου coupe η οποία ολοκληρώνεται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος και ράβδους οροφής.

Το νέο Captur διαθέτει νέα χρώματα αμαξώματος, “Orange Atacama”, “Red Flame” και “Blue Iron”, εκτός από το “Black Amethyst” αποκλειστικά στην έκδοση “INITIALE PARIS” και επτά επιλογές ήδη διαθέσιμες σε άλλα μοντέλα, συν άλλα τέσσερα για να δημιουργήσουν αντίθεση, το “Black Midnight”, το “Orange Atacama”, το “Highland Grey” και το “White Alabaster”. Συνολικά, θα έχει έως 90 συνδυασμούς.

Στο εσωτερικό του, έχει το ίδιο ταμπλό με το νέο Clio 5, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 έως 10,2 ίντσες και ένα δεύτερο για το σύστημα πολυμέσων και την πλοήγηση “EASY LINK” 9,3 ίντσες, μια τεχνολογία της Renault γνωστή ως “Smart Cockpit “, με κλίση προς τον οδηγό και με μια νέα “πλωτή” κονσόλα που καταλαμβάνει ένας νέος μοχλός αλλαγής ταχυτητων στις αυτόματες εκδόσεις EDC και επτά επιλογές εσωτερικής προσαρμογής:

  • Caramel, Blue, Red και Turquoise χρώματα για τις οπές αερισμού και τη βάση αλλαγής ταχυτήτων.
  • Light Gray, Sable Gray και Orange για τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και την ταπετσαρία.

Θα εφοδιάζεται με τους ίδιους κινητήρες βενζίνης με το νέο Clio, δηλαδή του κινητήρες 1.0 και 1.3 λίτρων με 100, 130 και 155 ίππους, ενώ στα ντίζελ τον 1.5 Blue dCi με 95 και 115 hp. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 6 ταχυτήτων και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων EDC.

Παρουσιάζει επίσης τη μεγάλη καινοτομία του με την υβριδική τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την γαλλική μάρκα με την επωνυμία “E-TECH”, με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών. Μαζί με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,8 kWh, επιτρέπει να έχει μια σειρά σε ηλεκτρική κίνηση 45 χιλιομέτρων και με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ. / Ώρα.

Το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό της Renault

Το ολοκαίνουργιο Captur E-TECH δεν θα είναι απλώς το πρώτο υβριδικό μοντέλο plug-in που θα διατεθεί στο εμπόριο από την Renault. Ευέλικτο και εύχρηστο, θα είναι και το μόνο υβριδικό μοντέλο plug-in σε όλη την κατηγορία οχημάτων Β, το οποίο περιλαμβάνει και μικρά σαλουν και SUV. Αυτή είναι μια διπλή ευθύνη που σημαίνει ότι ακολουθεί ένα συγκεκριμένο σύνολο προδιαγραφών.

Έτσι, η νέα plug-in υβριδική έκδοση E-TECH, για πρωτη φορά σε όχημα της Renault, έπρεπε να ταιριάζει με αυτές τις ίδιες απαιτήσεις. Δεν υπήρχε ζήτημα δημιουργίας κάποιας έκδοσης όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας και η ισχύς της μπαταρίας να είναι προσανατολισμένοι προς τις επιδόσεις.

Τρεις πυλώνες, συμπεριλαμβανομένης της Formula 1

Για να ανταποκριθούν στο στόχο, οι μηχανικοί της Renault που εργάστηκαν σε αυτό το υβριδικό σύστημα Plug-in E-TECH βασίστηκαν σε τρεις πυλώνες: τη Συμμαχία, την τεχνογνωσία σε ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται από την Renault για περισσότερα από 10 χρόνια και την εμπειρία της Renault F1 Team .

Η Συμμαχία παρείχε την πλειοψηφία των στοιχείων για αυτό το σύστημα, μαζί με τη δυνατότητα βελτιστοποίησης του τρόπου λειτουργίας του. Έτσι, ο κινητήρας 1,6 λίτρων εσωτερικής καύσης έχει εφοδιασθεί με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης για τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών του.

Η τεχνογνωσία της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα έχει συμβάλει στην ομαλή, ήσυχη λειτουργία, καθώς και στη δυναμική ανταπόκριση του οχήματος, η οποία πάντα ξεκινάει σε ηλεκτρική λειτουργία. Έχει επίσης βελτιστοποιήσει τις φάσεις ανάκτησης ενέργειας μέσω ενός ειδικού συστήματος πέδησης.

Τέλος, με την είσοδο της Renault F1, ο υβριδικός Plug-in E-TECH διαθέτει ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (dog-clutch), το οποίο εξασφαλίζει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση κατά τις αλλαγές ταχυτήτων. Η επιστημονική γνώση των μηχανικών της Renault στον τομέα της διαχείρισης ενέργειας σημαίνει επίσης μείωση των απωλειών και, ως εκ τούτου, μεγαλύτερη ώθηση για μεγαλύτερες περιόδους.

Ρεκόρ στην κατηγορία του

Χάρη σε όλα αυτά, το ολοκαίνουργιο Plug-in Captur E-TECH καταγράφει στην κατηγορία του: 45 χιλιόμετρα σε ηλεκτρική λειτουργία (έως και 83 mph) σε μικτό κύκλο και περίπου 65 χιλιομέτρων σε αστική χρήση. Έτσι, εάν οι μπαταρίες επαναφορτίζονται κάθε βράδυ, μπορούν να λειτουργούν όλη την εβδομάδα χωρίς να πέφτει ο δείκτης της βενζίνης.

Και σε μεγαλύτερες διαδρομές, όταν φτάσει το ηλεκτρικά επιτρεπόμενο εύρος, το ολοκαίνουργιο Plug-in E-TECH Captur συνεχίζει να λειτουργεί σε υβριδική λειτουργία. Αυτό περιορίζει τη χρήση καυσίμων και, πάλι, εξοικονομεί χρήματα. Όλα αυτά διατηρώντας την ανώτερη επιτάχυνση και την 100% ηλεκτρική εκκίνηση!

All-new Renault Captur – Dimensions & Technical Sheet

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy