Renault News
Alaskan Espace Renault Scenic Talisman Twingo Ειδήσεις

Ποια Renault απειλούνται με εξαφάνιση;

Η γκάμα οχημάτων της Renault θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Αρκετά μοντέλα θα μπορούσαν να δουν την πόρτα της εξόδου, λόγω έλλειψης πωλήσεων.

Με το νέο Clio V, η Renaut ξεκινάει ένα νέο κύκλο μοντέλων, ο δεύτερος σχεδιασμένος κάτω από το μολύβι του Laurens van den Acker. Το 2019 θα είναι επίσης ένα πολυάσχολο έτος, δεδομένου ότι η Renault θα παρουσιάσει από την αρχή της σεζόν το Captur 2 και το Zoé 2.

Τα υπόλοιπα είναι υπό αμφισβήτηση;. Ένα πράγμα είναι βέβαιο, μην περιμένετε ένα
παρόμοιο πρόγραμμα ανανεώσεις με τον τελευταίο κύκλο μοντέλων της Renault. Πράγματι, ορισμένα μοντέλα μπορεί να δουν την έξοδο, λόγω ανεπαρκών πωλήσεων για τις τρέχουσες γενιές. Οι τάσεις έχουν εξελιχθεί, με προφανώς όρεξη για SUV, που θέτει σε κίνδυνο τις παραδοσιακές μορφές, ξεκινώντας από τα οικογενειακά sedans και τα minivans. Ως εκ τούτου, η Renault θα πρέπει να καθαρίσει την γκάμα της και να διαγράψει μη κερδοφόρα μοντέλα και αυτά που είναι με δυο λογότυπα. Για παράδειγμα, το estate Clio σταμάτα την καριέρα του, η Renault θα στηριχθεί στο Captur.

Βέβαια σε ότι αναφερόμαστε στο άρθρο δεν είναι τίποτα επίσημα αποδεδειγμένο.

Οι 3 πόρτες έχουν ήδη εξαφανιστεί

Η Renault εγκατέλειψε τις σιλουέτες των 3 πόρτων, που δεν είναι διαθέσιμες στο τελευταίο Clio και το Megane. Η Renault δεν προσφέρει επίσης coupé και cabriolet εκδόσεις.

Twingo: Η Renault και πάλι μόνη της

Η Smart οδεύει προς Κίνα. Η Daimler θα συνεργαστεί με τον κινεζικό κατασκευαστή Geely για την επόμενη γενιά Fortwo και Forfour. Ως αποτέλεσμα, το διαζύγιο με τη Renault για τα μικρά οχήματα πόλης είναι γεγονός! Η γαλλική φίρμα συνεργάστηκε με τη Daimler για το σημερινό Twingo, το οποίο ξεκίνησε το 2014, για να μοιραστεί το κόστος. Βρίσκεται και πάλι μόνη της, μια περίπλοκη κατάσταση στην αγορά μικρών αυτοκινήτων, όπου η κερδοφορία είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί με τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς για τη ρύπανση και την ασφάλεια.

Το Twingo φαίνεται ανασταλτικό, ειδικά επειδή εξαρτάται πολύ από τη γαλλική αγορά. Από τα 88.000 αντίτυπα που πωλήθηκαν πέρυσι, περισσότερα από τα μισά ήταν στην Γαλλία! Για να μην αναφέρουμε ότι το Twingo πρέπει να ανταγωνιστεί τιμολογιακά το Dacia Sandero.

Το Twingo μόλις πέρασε από ανανέωση και, ως εκ τούτου, έχει μπροστά του τουλάχιστον 3 χρόνια ζωής. Μετά, είναι το άγνωστο. Η Renault θα μπορούσε να αναζητήσει έναν νέο συνεργάτη για να μοιραστεί τη βάση και να μοιράσει ξανά το κόστος. Γιατί όχι με την Fiat, ειδικός στα αστικά αυτοκίνητα. Ή η γαλλική μάρκα θα μπορούσε να αντικαταστήσει το Twingo με ένα μίνι-SUV, ειδικά καθώς θα μεγαλώσει σε διαστάσεις το Captur 2, το οποίο θα αφήσει περιθώρια για νέα είσοδο. Η ιδέα για ένα Twingo 4 100% ηλεκτρικό είναι επίσης δυνατή. Σε λίγες μέρες, η Renault θα παρουσιάσει το φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης K-ZE στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Espace: Καταγράφεται το τέλος του μεγάλου μίνι βαν

Τα μεγάλα minivans ήταν τα πρώτα που υπέφεραν από την άνοδο των SUV. Έτσι, η PSA εγκατέλειψε την αγορά το 2014. Την ίδια χρονιά, η Renault ξεκίνησε την πέμπτη γενιά του Εspace. Αλλά έχοντας επίγνωση της μεταβαλλόμενης αγοράς, η Renault έχει αλλάξει τον τύπο του οχήματος, δίνοντας έμφαση στο SUV. Πηγαίνοντας καλά, αλλά όχι αρκετά. Το αυτοκίνητο είχε καλή αρχή, με 27.000 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2016 (ρεκόρ από το 2007). Αλλά οι πωλήσεις μειώθηκαν γρήγορα, με μόνο 11.900 παραδόσεις το 2018.

Η μόδα είναι 4×4. Την περασμένη χρονιά, η Renault παρέδωσε 5.658 Espace στη Γαλλία. Ταυτόχρονα, πουλούσε σχεδόν 8.000 Koleos! Και το μεγάλο SUV της Renault φρενάρετε στην πορεία του από την απουσία έκδοσης 7 θέσεων (ο τεχνικός ξάδερφος Nissan X-Trail έχει μια τρίτη σειρά καθισμάτων).

To Espace φαίνεται ήδη καταδικασμένο. Η σημερινή γενιά θα εξακολουθήσει να έχει ζωή καθώς θα έρθει η ανανεωμένη έκδοση το Σεπτέμβριο, η οποία θα περιλαμβάνει την ενημέρωση του τεχνολογικού εξοπλισμού. Αλλά είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα υπάρξει καμία συνέχεια, τουλάχιστον με τη μορφή μινι βαν. Η επόμενη γενιά θα πρέπει να είναι μια νέα γενιά μεγάλου SUV 7 θέσεων, η οποία θα αντικαταστήσει τόσο το Koleos όσο και το Espace. Παραμένει να δούμε τι όνομα θα επιβιώσει.

Alaskan: Δεν προχώρησε..

Σίγουρα, το Alaskan είναι κάτι πρωτόγνωρο για την Renault. Μερικές χιλιάδες αντίτυπα πωλήθηκαν το 2018. Η Renault δεν περίμενε να κάνει επανάσταση με αυτό το όχημα στην Ευρώπη, αλλά ακόμα και στη Λατινική Αμερική, η αγορά-στόχος, είναι μια προσφορά. Υπάρχει μια καλή ευκαιρία για να συνεχίσει. Αλλά το πλεονέκτημα είναι ότι αυτό το μοντέλο είναι ένα Nissan με άλλα λογότυπα, έτσι δεν είναι πραγματικά ένα μοντέλο που αποφέρει κέρδος.

Scenic: η σύντηξη των μοντέλων

Η αγορά μεγάλων μινι βαν φαίνεται να εξαφανίζεται. Από την άλλη πλευρά, η συμπαγής κατηγορία έχει ακόμα ένα μέλλον. Αν η Ford σημείωσε το τέλος του C-Max, η Mercedes, η οποία πολλαπλασιάζει τα SUV, μόλις κυκλοφόρησε μια ολοκαίνουργια B-Class! Οι Γάλλοι είναι από την πλευρά τους καθιερωμένοι σε αυτό την κατηγορία. Λογικά ενδέχεται να εγκαταλείψει αυτή την κατηγορία. Η Renault είχε ήδη θέσει ερωτήσεις για την τέταρτη γενιά του Scénic.

Το σημερινό Scénic είναι ακόμα νέο, με τρία χρόνια στην πλάτη του. Μπορεί να φαίνεται νωρίς να σκεφτούμε την ανανέωσή του, αλλά εσωτερικά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι ‘αυτό. Η ιδέα που κρατά το σχοινί θα είναι μια νέα γενιά “όλα σε ένα”. Ένα Scénic 7 θέσεων θα είχε χώρο στην γκάμα, καθώς θα ερχόταν ταυτόχρονα για να αντικαταστήσει και το Espace.

Talisman: Θα σωθεί από την διεθνή καριέρα;

Στην οικογενειακή κατηγορία, η Renault έχει ήδη μετατρέψει δύο οχήματα σε ένα στην πράξη. Το Talisman έχει έρθει να αντικαταστήσει την Laguna και το Latitude. Στην Ευρώπη, πωλήθηκαν λιγότερα από 20.000 αντίτυπα πέρυσι! Η Renault γνώριζε ακόμη ότι η αγορά είναι περίπλοκη, αλλά παραμένει απαραίτητο ένα τέτοιο όχημα.

Το Talisman θα μπορούσε να έχει συνέχεια χάρη σε μια διεθνή σταδιοδρομία. Η κορεατική έκδοση, το Samsung SM6, επιτρέπει ήδη την ολοκλήρωση της παραγωγής. Ενώ οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει στη Νότια Κορέα, το SM6 έχει πουλήσει περισσότερα από 100.000 αντίτυπα από το 2016. Το Talisman 2 θα έχει επίσης καριέρα στην Κίνα, όπου το sedan παραμένει δημοφιλές. Θα μπορούσε επίσης να δώσει ζωή σε ένα Mitsubishi σε ορισμένες αγορές, με το ιαπωνικό σήμα να ενσωματώνεται σιγά σιγά στη Συμμαχία.

Προσθήκες … αλλά όχι στη Ευρώπη

Άλλα μοντέλα εξαφανίζονται, άλλα εμφανίζονται. Η Renault θα προσφέρει πρώτα οχήματα για τη διεθνή αγορά. Θα υπάρξει το SUV coupe Arkana στη Ρωσία (Samsung XM3 στη Νότια Κορέα), το χαμηλού κόστους minivan Triber στην Ινδία και το ηλεκτρικό πόλης K-ZE στην Κίνα. Για ένα νέο όχημα στην Ευρώπη, ίσως χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2022 για ένα νέο συμπαγές ηλεκτρικό.

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services