Η θυγατρική της Renault είναι ο ηγέτης όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων στην Ρωσική αγορά αυτοκινήτου το 2017.
Το σήμα Lada αποτελεί μέρος της ρωσικής κληρονομιάς. Στη σοβιετική εποχή τα Lada ήταν τα μόνα αυτοκίνητα που είχαν πρόσβαση οι αγοραστές, πάντα με μεγάλους χρόνους αναμονής.
Η Avtovaz, η μητρική εταιρεία της Lada, καθώς γνωρίζεται, ελέγχεται τώρα από την Renault. Η αύξηση κεφαλαίου που πραγματοποίησε η Renault το 2016 μετά από τις ενδημικές απώλειες της ρωσικής εταιρείας της επέτρεψε να πάρει τον έλεγχο της. Κατά τη στιγμή της επένδυσής της στη Ρωσία, η Renault είχε παραπλανηθεί από τη φήμη της μάρκας και το πυκνό και διακλαδισμένο δίκτυο της. Στη συνέχεια, η γαλλική εταιρεία έπρεπε να εργαστεί για τη βελτίωση της ποιότητας, του σχεδιασμού των μοντέλων, της εξυπηρέτησης μετά την πώληση και της παραγωγικότητας στο εργοστάσιο.
Σήμερα, οι ανησυχίες της Lada για την αξιοπιστία, που αποτελούν αντικείμενο πολλών διενέξεων, είναι παρελθόν και οι πρόσφατες διαφημιστικές επενδύσεις γίνονται δεκτές από την αγορά.
Για όλους αυτούς τους λόγους, η LADA επωφελείται σήμερα από την ανάκαμψη της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας το 2017. Καταγράφηκαν 1,59 εκατομμύρια νέα οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 11,9% σε σύγκριση με το 2016, με το έτος να έχει τελειώσει η αποθέωση, με το μήνα Δεκέμβριο να αυξάνεται κατά 14% .
Στο πλαίσιο αυτό, η Lada εξακολουθεί να οδηγεί τον αγώνα με ετήσια αύξηση 17%, με τα Granta και Vesta, τα νέα sedans μοντέλα να συμβαλουν σε αυτή την απόδοση.
Τα εμπορικά σήματα που ακολούθησαν την αύξηση αυτή είναι η Hyundai (+ 9%) και η Renault (+ 7%).
Μάρκες όπως η Opel ή η GM που έφυγαν από τη ρωσική αγορά κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι πιθανό να λυπηθούν σήμερα.
Μετά από αυτές τις καλές επιδόσεις, ο Carlos Ghosn, προϊστάμενος του ομίλου, σχεδιάζει να επιτύχει μεσοπρόθεσμα την κερδοφορία της ρωσικής θυγατρικής, καθώς και τον διπλασιασμό των πωλήσεων της Lada μέχρι το 2020.
Διαβάστε επίσης: