Ο όμιλος Renault και η εταιρεία Sanef, ένας κορυφαίος παραχωρησιούχο αυτοκινητοδρόμων που ανήκει στον όμιλο Abertis, ανακοίνωσαν σήμερα τη συνεργασία τους για την περαιτέρω ανάπτυξη της επικοινωνίας μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και της οδικής υποδομής καθώς και για τη δοκιμή της διέλευσης των φραγμών διοδίων και της ζώνης εργασίας σε αυτοκινητόδρομους. Η εταιρική σχέση συμβάλλει στους κύριους στόχους των αυτόνομων οχημάτων για την αύξηση της οδικής ασφάλειας και την επίτευξη της μέγιστης προστασίας από θανατηφόρα ατυχήματα και με την εμπειρία «απομακρύνοντας τα μάτια και τα χέρια» να δώσει χρόνο στους ταξιδιώτες.
“Η μεγιστοποίηση της ασφάλειας για τους οδηγούς, τους επιβάτες και τους άλλους με αυτόνομα αυτοκίνητα απαιτεί τη συνεργασία πολλών ενδιαφερόμενων φορέων τόσο στον κυβερνητικό όσο και στον ιδιωτικό τομέα, φέρνοντας ο κάθε ένας την μοναδική εμπειρία του”, δήλωσε ο Mathieu Lips, που ηγείται του προγράμματος καινοτομίας. “Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με την Sanef για να αναπτύξουμε τις προόδους στην ασφάλεια και τις σωστές λύσεις για να φέρουμε όσο το δυνατόν συντομότερα στους πελάτες την πιο άνετη διαδρομή σε αυτόνομη οδήγηση χωρίς διακοπή”.
Στο πλαίσιο μιας ανοιχτής οικοσυστημικής προσέγγισης στην καινοτομία, η ανάπτυξη αυτοτελών οχημάτων οδήγησης οδηγείται από τον Όμιλο Renault σε συνεργασία με την καλύτερη τεχνογνωσία. Οι εταιρείες συνεργάζονται για να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο του αύριο με την ενσωμάτωση των υποδομών, χρησιμοποιώντας τη συνδεσιμότητα από το αυτοκίνητο με το αυτοκίνητο και την υποδομή (V2X) που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου SCOOP*. Αυτός ο πειραματισμός, που διεξάγεται στη Γαλλία, με τα πρωτότυπα της Renault Autonomous αντιπροσωπεύει ένα πρώτο βήμα, με στόχο την επέκταση της συνεργασίας σε άλλες χώρες.
“Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα αυτόνομα οχήματα χρειάζονται πρωταρχικές υποδομές για ανάπτυξη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Όμιλος Renault και η Sanef Group συνεργάζονται για αυτή την παγκόσμια καινοτομία. Οι στόχοι μας όσον αφορά την οδική ασφάλεια και τις οδικές τεχνολογίες συγκλίνουν “, δήλωσε ο Edouard Fischer, επικεφαλής τεχνολογίας της Sanef Group.
Μια πράξη τόσο απλή όσο η διέλευση ενός φράγματος διοδίων ή μιας ζώνης οδικών έργων, αντιπροσωπεύει μια μεγάλη πρόκληση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα να παρέχουν συνεχή πορεία σε λειτουργία χωρίς μάτια / χωρίς χέρια. Μια πρόκληση που ο Όμιλος Renault και η Sanef βρίσκονται στην πορεία τους προς την επίλυση, προκειμένου να δημιουργήσουν μια άνετη και εύκολη εμπειρία οδήγησης.
*SCOOP: Δοκιμές μεγάλης κλίμακας στον εξοπλισμό που επιτρέπει στην οδική υποδομή να επικοινωνεί με αυτοκίνητα και τα οχήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας wifi μικρής εμβέλειας (ITS G5) που επιτρέπει επικοινωνία σε μεγάλες αποστάσεις (αρκετές εκατοντάδες μέτρα).
Renault/Sanef | Περνώντας διόδια σε αυτόνομη λειτουργία οδήγησης