Για περισσότερο από έναν αιώνα, η Renault αναπτύσσει, κατασκευάζει και πωλεί ελαφρά επαγγελματικά οχήματα για να καλύψει τις ανάγκες των απαιτητικών επιχειρηματικών πελατών της σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα εικονικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα συχνά άφησαν ένα διαρκή σημάδι στην εποχή τους.
Σήμερα, η Renault είναι η κορυφαία μάρκα σε πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικων οχημάτων στην Ευρώπη. Το 2015, η Renault δρομολόγησε την Renault Pro +, μια εμπορική μάρκα εμπειρογνωμόνων που δημιουργήθηκε για να επεκτείνει περαιτέρω το φάσμα των αποκλειστικών προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων προσαρμοσμένων στους επαγγελματίες χρήστες. Οι συνολικές πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικων οχημάτων της Groupe Renault αυξήθηκαν κατά 40% από το 2011, φθάνοντας σε ένα νέο ιστορικό ρεκόρ 434.000 μονάδων το 2016.
Η φιλοδοξία του Groupe Renault είναι να αυξήσει τις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κατά περισσότερο από 40% μέχρι το τέλος του νέου στρατηγικού μας σχεδίου “Drive the Future”. Σκοπός μας είναι επίσης να διπλασιάσουμε την κάλυψη της αγοράς και να παραμείνουμε ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα κατηγορίας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Με τη Renault-Nissan-Mitsubishi, ο στόχος είναι να γίνουμε ο κορυφαίος παγκόσμιος παίκτης στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, με πάνω από 2,5 εκατομμύρια μονάδες να πωλούνται μέχρι το τέλος του σχεδίου. “
Ashwani GUPTA, παγκόσμιος επικεφαλής της RENAULT-NISSAN LCV BUSINESS
Ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων μετατροπών για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών
Ήδη από το 1900, η Renault αντιλαμβάνεται τη χρήση οχηματων που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν στα πεδία των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ή των υπηρεσιών προσφέροντας το πρώτο φορτηγό Type C. Αυτό το μικρό φορτηγό βάρους 3,5 hp με φορτίο 250 kg ήταν το πρώτο αυτοπροωθούμενο όχημα για βιομηχανική και εμπορική χρήση.
Renault, ως πρωτοπόρος στα ειδικά σχεδιασμένα οχήματα συμμετείχε εκτενώς σε οχήματα κοινής ωφέλειας, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από αυτό το μοντέλο πυροσβεστών.
Οχήματα και υπηρεσίες για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών των μικρών επιχειρήσεων ή των εταιρικών στόλων παγκοσμίως.
Βοηθώντας τους εμπόρους να ξαναρχίσουν την κανονική επιχειρηματική τους ζωή, το φορτηγό των 1.000 κιλών συμβόλιζε την οικονομική ανάκαμψη της Γαλλίας μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το φορτηγό των 1.000 κιλών τελικά αντικαταστάθηκε από το Estafette το 1959.
Το Renault 4 ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο. Δημιουργήθηκε το 1961, περισσότερα από 8 εκατομμύρια μονάδες παρήχθησαν στη Γαλλία μέχρι το 1992. Οι βιοτέχνες ήταν οι περισσότεροι που γοητεύτηκαν από το μικρο φορτηγό. Το μικρό πορτοκαλί και λευκό φορτηγό Renault 4 F4 από την «Renault Service» έγινε συνώνυμο της εγγύτητας.
Το πρώτο αυτοκίνητο με κινηση στους εμπρος τροχους της Renault ήταν ένα μικρό εμπορικό όχημα. Το Estafette ειχε ένα επίπεδο δάπεδο, ανεξάρτητους τροχούς, πολύ μικρό κύκλο περιστροφής και συρόμενες πόρτες στην πλευρά του οδηγού. Ήρθε τότε σε διάφορες άλλες εκδόσεις, όπως αυτό το μοντέλο της αστυνομιας.
Το 1980, με περισσότερες από 553.000 μονάδες παραγωγής, η Estafette έδωσε τη θέση της στο Renault Trafic
Με το SpaceClass, η Renault στοχεύει τον επιβάτη VIP στο τομέα των επιβατικών μεταφορών. Το SpaceClass μπορεί να μεταφέρει μέχρι εννέα άτομα. Σχεδιάστηκε για την κάλυψη των αναγκών των ιδιωτών και επιχειρηματικων πελατών αναζητώντας την μέγιστη άνεση με μια αρθρωτή διάταξη. Το SpaceClass είναι ένα διακριτικό όχημα με το κομψό του σχεδιασμένο και ευρύχωρο, εκλεπτυσμένο εσωτερικό.
Οχήματα κατασκευασμένα για περιπέτεια, διασχίζοντας την Έρημο Σαχάρα, πηγαίνοντας σε διακοπές ή ταξίδια σε όλο τον κόσμο.
Η Renault εισήγαγε το εξατροχο Type MH στις αρχές της δεκαετίας του 1920 με σκοπό να διασχίσει τη Σαχάρα και έτσι να διευκολύνει τις επικοινωνίες μεταξύ της Αλγερίας και της Γαλλικής Δυτικής Αφρικής. Έχει ανοίξει το δρόμο για τις αφρικανικές αποστολές που οργανώθηκαν μεταξύ 1923 και 1925.
Αυτή η στιβαρή και δυνατή εκδοσγ του Alaskan συνδυάζει εξαιρετική άνεση με off-road ικανότητες. Διαθέτει τον περισσότερο οικονομικο αποδοτικό κινητήρα στην κατηγορια του,
τον 2.3 λίτρων dCi της Renault. Αυτή η “κάμπερ” έκδοση του pick-up είναι έτοιμη για περιπέτεια.
Από το Colorale στο Alaskan: παραλαβές που πληρούν τις απαιτήσεις τόσο των ιδιωτών όσο και των επιχειρήσεων, που έχουν κατασκευαστεί για να διερευνήσουν ακόμα και τα πιο υπερασπιστικά μονοπάτια
Το 1950, η Renault ξεκίνησε αυτό που ήταν χωρίς αμφιβολία το πρώτο SUV στη σύγχρονη ιστορία αυτοκινήτων με την σειρά Colorale.
Ήδη μια επιτυχία στη Λατινική Αμερική, το Renault Duster Oroch είναι ένα τολμηρό, μοντέρνο και σπορ όχημά που σηματοδοτει μια νέα εποχή στα pick-ups. Είναι η πρώτη φορα που βασίζεται στην κατηγορια Pickup μια πλατφόρμα SUV. Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα διακριτικό σχέδιο, τέσσερις πόρτες για εύκολη πρόσβαση, γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο με πέντε
πραγματικά καθίσματα και ένα ευρύχωρο χωρο φορτωσης. Το Renault Duster Oroch κληρονομεί αποδεδειγμένα την ευρωστία και την αξιοπιστία του Renault Duster.
Το Renault Alaskan, ένα ανθεκτικό pick-up παρουσιάστηκε στην Κολομβία το 2016 και ήδη ειναι μια επιτυχία στις αγορές της Λατινικής Αμερικής με τη μακρά παράδοσή τους σε pick-ups,
Το Renault Alaska έφτασε στην Ευρώπη το Σεπτέμβριο του 2017.
Η Renault είναι πρωτοπόρος στην αγορά των ηλεκτρικών LCV στην Ευρώπη με μια μοναδική σειρά τεσσάρων ηλεκτρικών οχήματων
Το ηλεκτρικό μοντέλο Renault 5 δημιουργήθηκε την άνοιξη του 1972 σε συνεργασία με την EDF .
Η Renault κατέχει ηγετική θέση στην αγορά των ηλεκτρικών LCV της Ευρώπης.
Προσαρμοσμένα οχήματα για την Formula 1
Η Renault Pro + συνεργάζεται με τη Formula 1 ως μέρος μιας εταιρικής σχέσης με τη Renault Sport Formula One Team για τις ανάγκες της Formula 1, τα LCVs υπάρχουν στην πίστα για εφεδρεία σε μεταφορά ατόμων.