Φέτος, η Renault αναβαθμίζει την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των 1.5 dCi, με την τεχνολογία SCR για την καλύτερη εξάλειψη των ιδιαίτερα επιβλαβών σωματιδίων ΝΟx.
Πριν από μερικά χρόνια, η Renault επέλεξε το NOx Trap για να παγιδεύσει τα αέρια NOx, τα οποία είναι γνωστό ως τα πιο επικίνδυνα σε κινητήρες ντίζελ. Αυτό το σύστημα, λιγότερο δαπανηρό από αυτό ορισμένων ανταγωνιστών όπως της PSA που επέλεξε το SCR, αποδείχθηκε τελικά αναποτελεσματικό, με πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης.
SCR, AdBlue ή Blue dCi, είναι το ίδιο πράγμα
Έτσι, η Renault επέλεξε την τεχνολογία SCR στους κινητήρες Diesel, με το πρώτο μοντέλο που επωφελείται να είναι το Duster. Ο Blue dCi, διαθέτει καθαρισμό με εκλεκτική καταλυτική μείωση χάρη στη χρήση μιας λύσης που ονομάζεται AdBlue, η οποία είναι από ουρία (32,5%) και 67,5% απιονισμένο νερό. Το AdBlue είναι απόλυτα φυσικό και μη τοξικό.
Κατανάλωση και κόστος του AdBlue
Για να γεμίσει, όπως ακριβώς και το ντεπόζιτο της βενζίνης ή του ψυκτικού υγρού, υπάρχει ένα νέο δοχείο στο όχημα που επιτρέπει σε όλους να το γεμίσουν.
Μια προειδοποίηση εμφανίζεται στον οδηγό όταν το επίπεδο αρχίζει να είναι χαμηλό καθώς υπάρχουν περίπου 2400 χιλιόμετρα διαθέσιμου AdBlue. Σημειώστε ότι για 15.000 χλμ, χρειάζεστε περίπου 10 λίτρα AdBlue. Σε περίπου *€2/λίτρο σε εξειδικευμένα κέντρα αυτοκινήτων, αυτό αντιπροσωπεύει κόστος *€20.
*Τιμές Γαλλίας
Source/Photo: planeterenault.com