Renault News
Captur Renault Διεθνή Κατασκοπεία

Renault Captur 2 e-Tech, η υβριδική plug-in έκδοση του γαλλικού SUV, ξεκινά την ανάπτυξη της

Η Renault συνεχίζει να εργάζεται για την ανάπτυξη της δεύτερης γενιάς του Captur. Μία από τις πιο σημαντικές καινοτομίες που το δημοφιλές B-SUV θα κάνει το ντεμπούτο του με την αλλαγή της γενιάς είναι μια υβριδική έκδοση plug-in. Αυτό το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα βαφτιστεί ως Renault Captur e-Tech και είναι ήδη υπό ανάπτυξη. Αυτές είναι οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Η ανάπτυξη της νέας γενιάς του Renault Captur είναι ακόμα σε εξέλιξη. Ο Γάλλος κατασκευαστής συνεχίζει να εργάζεται για τη γενετική αλλαγή ενός από τα μοντέλα του με τις καλύτερες πωλήσεις. Το B-SUV της γαλλικής μάρκας θα υποβληθεί σε πλήρη ανακαίνιση. Μια ανακαίνιση που θα επηρεάσει όλες τις κύριες πτυχές αυτού του μοντέλου. Από την πλατφόρμα μέχρι το σχεδιασμό μέσω τεχνολογικού εξοπλισμού και μηχανικών επιλογών.

Κατά τη διάρκεια αυτών των τελευταίων μηνών έχουν γίνει πολλές παρατηρήσεις του νέου Renault Captur 2020 που είδαμε χάρη στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο. Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν βρήκαμε μία από τις πιο σχετικές εκδόσεις που θα βρούμε στην γκάμα του επόμενου Captur. Η ηλεκτροκίνητη εναλλακτική λύση. Αυτό είναι σωστό, την υβριδική έκδοση plug-in. Θα ονομαστί Renault Captur e-Tech και είναι ήδη σε εξέλιξη, όπως αποδεικνύεται από αυτές τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Στα στιγμιότυπα που συνοδεύουν αυτό το άρθρο μπορούμε να δούμε ένα πρωτότυπο της υβριδικής plug-in έκδοσης του νέου Renault Captur. Τα δύο καλύμματα, ένα για καύσιμο και ένα για τη φόρτιση της μπαταρίας, είναι εύκολα ορατά. Βρίσκονται στην πλάτη, το καθένα σε ένα από τα πτερύγια.

Στα σπλάχνα του νέου Renault Captur e-Tech θα βρείτε τον ίδιο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων με τέσσερις κυλίνδρους προέλευσης Nissan, που θα εφοδιασει και το αρτην αφιχθείς, Clio 5. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνοδεύεται από δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε σειρά, έναν μεταξύ του κιβωτίου ταχυτήτων και έναν άλλο που θα λειτουργεί ως εναλλάκτης και εκκινητής. Η μπαταρία ιόντων λιθίου θα έχει χωρητικότητα 9,8 kWh και θα επιτρέψει στο Captur e-Tech να εχει ενα ηλεκτρικο ευρος περίπου 50 χιλιομέτρων.

Η plug-in υβριδική έκδοση του Captur θα φτάσει στην αγορά το 2020.

Φωτογραφίες: motor.es

Μην χάσεις...

Αφήστε ένα σχόλιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services