Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες έδωσαν έμπνευση στο Βρετανικό Auto Express, που προσπάθησε να μας δώσει μια γεύση για το πως θα μπορούσε να είναι η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV. H επόμενη γενιά Captur έχει δύο μεγάλα στοιχήματα στα χέρια της. Πρώτον, πρέπει να συνεχίσει το ρόλο του ως ένα από τα βαριά χαρτιά των πωλήσεων για τη Renault.
Δεύτερον, θα είναι το πρώτο υβριδικό όχημα plug-in της γαλλικής μάρκας, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Renault e-tech.
Η γαλλική εταιρεία προετοιμάζει ένα ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό σύστημα που θα κάνει χρήση ενός εξειδικευμένου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα της αδερφής Nissan, 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικος και ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης που χρησιμοποιείται σε διπλό ρόλο. Θα παρέχει στον βενζινοκινητήρα πρόσθετη ροπή και ισχύ, προσφέροντας έως και 30 μίλια από ηλεκτρική τροφοδοσία. Δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί προδιαγραφές ισχύος, αλλά η Renault έχει επιβεβαιώσει ότι η ηλεκτρική μονάδα θα τροφοδοτηθεί με ισχύ από μια μπαταρία 9.8kWh.
Η ίδια τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί και αλλού στη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Το Captur 2 θα γίνει το πρώτο όχημα που θα λάβει την τεχνολογία, θα ακολουθήσει η επόμενη γενιά Nissan Qashqai, εξοπλισμένη και με το εν λόγω σύστημα.
Ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,3 λίτρων θα εμφανιστεί και στο επόμενο Captur. Είναι ήδη στην facelift έκδοση του Kadjar. Μια επιλογή diesel θα συνεχιστεί και στην νέα γενιά.
Το Captur θα χρησιμοποιήσει ένα εξελικτικό σχεδιασμό. Το προφίλ και το σχήμα του παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανέπαφα, ενώ η μάσκα υπογραφής της μάρκας θα παραμείνει αμετάβλητη. Νέοι προβολείς και φώτα πίσω αναμένονται.
Στο εσωτερικό, οι ενημερώσεις του Captur θα είναι περισσότερες. Το σύστημα ψυχαγωγίας αναμένεται σε επίπεδο πορτρέτου στη μέση.
Θα πρέπει να υπάρχει και λίγο περισσότερο εσωτερικό. Η Renault θα επεκτείνει την πλατφόρμα της Alliance B λίγο μακρύτερη και πιο ευρύτερη, ξεκλειδώνοντας περισσότερο χώρο στους ώμους και το χώρο των ποδιών, ενώ παράλληλα επεκτείνει τη χωρητικότητα του crossover.
Το επόμενο Captur θα κάνει επίσης ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός με την τεχνολογία. Τα χαρακτηριστικά βοήθειας του οδηγού θα βελτιωθούν σημαντικά με την τεχνολογία που προέρχεται από τη συνεργασία με την Nissan. Τα ημιαυτόνομα βοηθήματα που έχουν αναπτυχθεί από την Renault – Nissan θα τοποθετηθούν στο Captur καθώς θα αποτελέσουν ένα από τα 15 νέα Renault που φθάνουν με ημιαυτόνομη τεχνολογία μέχρι το 2022.
Φωτογραφία: autoexpress.co.uk