Renault News
KwidRenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Renault City K-ZE: ένα ηλεκτρικό όχημα για € 7.200

Στην Κίνα, το ηλεκτρικό όχημα κάτω των € 10.000 έχει γίνει πραγματικότητα. Θα μπορούσε αυτό το Renault City K-ZE να φτάσει ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ναι, σε ποια τιμή;

Παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2019, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, το Renault City K-ZE, δεν είναι άλλο από την ηλεκτρική έκδοση του Renault Kwid, θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στην κινεζική αγορά.

Αυτός το μικρό SUV πόλης (3,74 μ.) θα είναι ένα μοντέλο χαμηλού κόστους. Στηρίζεται σε μικρούς τροχούς διαστάσεων 165/70 R14. Αλλά θα καταλάβετε, το κύριο πλεονέκτημά του είναι η τιμή του: 7.200 ευρώ!

Η κινεζική σειρά έκδοση βασίζεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού των οποίων οι τιμές κατανέμονται ως εξής: 7.200, 8.500 και 9.200 ευρώ. Για την καταγραφή, το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού είναι εξοπλισμένο με ραντάρ αναστροφής και το τρίτο διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, ράβδους οροφής και πίσω υαλοκαθαριστήρα. Το πιο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού διαθέτει ένα ταμπλό με μια έγχρωμη οθόνη TFT LCD.

Αυτονομία 271χλμ

Το Renault City K-ZE έχει την εμφάνιση ενός μαχητή, ο οποίος μαρτυρεί την απόσταση από το έδαφος 151 χιλιοστών. Ο ηλεκτροκινητήρας του με ισχύ 33 kW (ισοδύναμος με 45 hp) για τιμή ροπής 125 Nm τροφοδοτείται από μπαταρία τύπου ιόντων λιθίου χωρητικότητας 26,8 kWh. Χρειάζονται μόνο 30 λεπτά για να επαναφορτιστεί το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας.

Η μέγιστη ταχύτητα είναι 105 km / h και η αυτονομία 271 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Ωστόσο, η Renault δηλώνει ότι σε αστική χρήση (με ταχύτητα 60 km / h max) η αυτονομία θα φθάσει τα 350 χιλιόμετρα. Για σύγκριση, το νέο Volkswagen e-up! ανακοινώνει ενα ευρος 260 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Το Renault City K-ZE στην Ευρώπη;

Θα μπορούσε το Renault City K-ZE να φθάσει στην Ευρώπη; Το ερώτημα προκύπτει προφανώς. Η Renault πρόσφατα ξεκίνησε την δεύτερη γενιά Zoe με τιμή τα 23.900 ευρώ (Γαλλία), στα οποία προστίθεται μίσθωση μπαταρίας με ελάχιστο όριο 74 ευρώ ή βασική τιμή 32.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας. Ο Thierry Bolloré, το αφεντικό της Renault, είναι θετικός, αλλά μην περιμένετε ένα τέτοιο μοντέλο πριν από πέντε χρόνια και το αυτοκίνητο θα κυκλοφορούσε προφανώς με τα σήματα της Dacia.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies