Το Clio 4 πίσω στο 2012, ήταν το πρώτο πέταλο της μαργαρίτας του νέου σχεδιασμού της Renault. Η επόμενη γενιά του διάσημου αυτοκινήτου πόλης θα φέρει τον νέο προσανατολισμό του στυλ της μάρκας, μια εξέλιξη που είδαμε στο πρόσφατο πρωτότυπου Trezor. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρξει επανάσταση στο ύφος.
Το μελλοντικό στυλ της μάρκας ενδέχεται να είναι προσανατολισμένο προς δύο κατευθύνσεις: λιγότερη στρογγυλότητα και περισσότερη απλότητα. Τα μελλοντικά μοντέλα θα έχουν ένα πιο σοβαρό ύφος, αλλά θα διατηρούν στοιχεία των τωρινών μοντέλων όπως τα φώτα ημέρας LED, σε σχήματος “C” και τα πίσω φώτα που απλώνουν σε όλο το πλάτος της πίσω πόρτας.
Το επόμενο Clio θα κινηθεί προς μια εξωτερική σχεδίαση που μοιάζει με εκείνη του τελευταίου Megane, αλλά σε μικρότερο πακέτο. Θα μπορούσε βέβαια να υιοθετήσει και μια σειρά αεροδυναμικών χαρακτηριστικών, καθώς και προηγμένη υβριδική τεχνολογία από το πρωτότυπο EOLAB που είδαμε πριν μερικά χρόνια. Το μεγαλύτερο βήμα θα είναι στο εσωτερικό, όπου ο van den Acker είχε αναφέρει σε παλαιότερη συνέντευξη του μεγάλα άλματα όσον αφορά την εμφάνιση και την αίσθηση, με καλύτερα υλικά, βελτιωμένη ατμόσφαιρα καμπίνας και τεχνολογία επόμενης γενιάς.
Η ομάδα των σχεδιαστών της μάρκας εργάζεται επί του παρόντος στην εσωτερική ατμόσφαιρα του μελλοντικού αυτοκινήτου πόλης που θα πρέπει να είναι πιο πρωτότυπη. Οι προσδοκίες σε συστήματα αυτόνομης ασφάλειας θα καλυφθούν στην νέα γενιά του μοντέλου, με το νέο Clio να χρησιμοποιήσει επίσης μια πολύ μεγαλύτερη και πιο ευαίσθητη οθόνη αφής. Το σύστημα θα είναι μια εξέλιξη της έκδοσης που βρίσκεται στα νέα Megane και Koleos.
Υβριδική Υποβοήθηση στα Ντίζελ
Το επόμενο Renault Clio 5, που αναμένεται να φθάσει στα τέλη του 2018, θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φέρει τη νέα ταυτότητα σχεδιασμού της μάρκας. Αλλά δεν θα είναι η μόνη καινοτομία. Πράγματι, θα πρέπει να επωφεληθεί από μια ελαφρύτερη πλατφόρμα χάρη στη χρήση νέων τεχνικών ή η μεγαλύτερη χρήση ελαφρών υλικών. Οι βενζινοκινητήρες θα επωφεληθούν από βελτιωμένες επιδόσεις με την μεγαλύτερη εξέλιξη να γίνεται στην πλευρά των ντίζελ με το σύστημα Hybrid-Assit που θα πρέπει να εγκατασταθεί σε έναν ή και δύο κινητήρες ντίζελ.
Το σύστημα Hybrid-Assit το βρίσκουμε ήδη στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας και πιο συγκεκριμένα στο νέο Scenic.
Η νέα γενιά Renault Clio αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018.