Το Clio είναι το best-seller της Renault εδώ και 25 χρόνια. 4 μικρά γράμματα έγιναν λατρεία ξεπερνώντας ακόμη και την καριέρα του R5 (1972-1996). Η τελευταία τέταρτη γενιά του Renault Clio, η οποία εμφανίστηκε το 2012, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής σχεδιασμένο υπό την ηγεσία του Laurens Van Den Acker.
Έχει έρθει η ώρα όμως να υποβληθεί σε ρετουσάρισμα, κοινός facelift. Αλλά πώς να εξελιχθεί αυτό το νέο ύφος της Renault, χωρίς να μεταβάλλει τα γονίδια του; Και λαμβάνοντας υπόψη ότι η εμπορική επιτυχία είναι αναμφισβήτητη, είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι το σχέδιό του δεν θα εξελιχθεί, προβαίνοντας σε οποιαδήποτε αλλαγή. Ωστόσο, οι επιρροές από τα Espace και Talisman θα υπάρξουν, ειδικά με το καμπυλωτό σχήμα των φώτων ημέρας. Στο πίσω μέρος, μπορεί κανείς να φανταστεί την άφιξη των νέων φωτιστικών σωμάτων των Talisman/Megane, χωρίς ωστόσο να αγγίξει το σχήμα της πίσω πόρτας, για λόγους οικονομίας.
Στο Σαλόνι της Γενεύης 2016
Στο εσωτερικό, μικρές οι πιθανότητες για σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό του ταμπλό. Αλλά η ποιότητα των υλικών, θα κάνει ένα πραγματικό άλμα προς τα εμπρός. Νέο αφρώδες πλαστικό θα επεκταθεί σε όλα τα ορατά μέρη του εσωτερικού.
Από πλευράς τεχνολογίας, μπορούμε να αναμένουμε μια ενημερωμένη έκδοση του συστήματος Infotainment R-Link2, χωρίς βέβαια ελπίδες για κάθετη οθόνη. Ωστόσο, το νέο Clio θα μπορούσε να είναι εξοπλισμένο με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση σε περίπτωση κινδύνου κάτω από τα 30 km/h.
Μικρή αλλαγή στην γκάμα των κινητήρων, με υβριδική έκδοση να μην έχει προγραμματιστεί.
Εν ολίγοις, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Αυτές οι μικροαλλαγές και προσθήκες θα επιτρέψουν στο ανανεωμένο Renault Clio να τελειώσει την καριέρα του όπως ξεκίνησε, στη κορυφή. Το δημόσιο ντεμπούτο του νέου Clio αναμένεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2016.