Για να γιορτάσει την τεσσαρακοστή επέτειο της, η Renault Sport υπερήφανα παρουσιάζει το πρωτότυπο αυτοκίνητο, Clio R.S.16. Σε λιγότερο από πέντε μήνες, οι ομάδες της Renault Sport εργάστηκαν για να φέρουν στη ζωή μια κάπως τρελή ιδέα, στην οποία συμμετείχαν βάζοντας έναν 275 ίππων, turbo κινητήρα 2.0-λίτρων που αποδίδει 360Nm ροπής κάτω από το καπό του Clio R.S.
Για να εκμεταλλευτεί πλήρως την δυναμική αυτού του ισχυρού κινητήρα, που προέρχεται από το Mégane R.S. 275 Trophy-R, το Clio R.S.16 έρχεται με πλαίσιο και ανάρτηση που διαθέτει λύσεις που έχουν αναπτυχθεί για το μηχανοκινητο αθλητισμό.
Διαθέτοντας ζάντες 19-ιντσών και 60 χιλιοστά ευρύτερο αμάξωμα με επιθετική σχεδίαση θέλει να γίνει το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου της Renault Sport. Μοιράζεται το όνομα και το χρώμα σχεδίου του μονοθέσιου της Formula 1 R.S.16, καθώς το Clio R.S.16 γιορτάζει και την επιστροφή της Renault ως κατασκευαστή της Formula 1. Σήμερα Παρασκευή 27 Μαΐου, 2016, ο οδηγός της Renault Sport Formula one Team Kevin Magnussen θα κάνει την πρώτη δημόσια έξοδό του Clio R.S.16 στο θρυλικό Grand Prix του Μονακό.
Αναπτύχθηκε σε χρόνο ρεκόρ
«Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο με διαπιστευτήρια πραγματικά εξαιρετικής απόδοσης», σημειώνει ο Patrice Ratti, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Cars, επικεφαλής του πρότζεκτ, που ιδιαίτερα ενέπνευσε τους ειδικούς της ομάδας ανάπτυξης του. “Στα χαρτιά, παράγοντας ένα Clio R.S. σε συνδυασμό με τον πιο ισχυρό κινητήρα μας – δηλαδή τον 275 ίππων δύο λίτρων που αποδίδει μέγιστη ροπή 360Nm – ήταν μια εξαιρετικά ελκυστική ιδέα, αλλά έπρεπε να βεβαιωθούμε ότι ήταν εφικτό ».
Χάρη στις νέες μεθόδους εργασίας με τη συμμετοχή των τεχνικών ομάδων της Renault Sport από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτοκίνητων δρόμου, η επώαση για το υψηλότερης απόδοσης αυτοκίνητο δρόμου της Renault Sport πήρε ποτέ μόλις πέντε μήνες.
Μια ποικιλία από τεχνικές προκλήσεις
Βρίσκοντας τον ιδανικό τρόπο για να στεγάσει τον κινητήρα, το κιβώτιο και το σύστημα ψύξης του Mégane R.S. 275 Trophy-R ήταν μια σημαντική πρόκληση. Το σύστημα εξάτμισης αναθεωρήθηκε επίσης ως συνάρτηση των δυνατοτήτων του κινητήρα, ενώ η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει με τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης του αυτοκινήτου. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον ήχο που παράγεται από το αυτοκίνητο, και επιλέχθηκε ένα δίδυμο σύστημα εξάτμισης της Akrapovič.
Σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της ομάδας ασχολήθηκε με επιτυχία με τους περιορισμούς που ενυπάρχουν στο Clio R.S. 16 (το σασί διευρύνθηκε κατά 60 χιλιοστά, 19-ιντσών ζάντες και βελτιστοποίηση του συστήματος ψύξης του κινητήρα) για να παραχθεί ένα εκφραστικό, σπορ στήσιμο. Το αποτέλεσμα ενισχύεται από τα LED R.S. VISION καρό-μοτίβο φωτισμού που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία πολύπλευρου ανακλαστήρα.
Το κίτρινο Sirius χρώμα υπογραφή της Renault sport έχει συνδυαστεί με γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες για να αντικατοπτρίζει τα χρώματα του μονοθέσιου της Renault Sport Formula One Team.
Μετά τη σημερινή πρώτη δημόσια εμφάνιση του στους δρόμους του Μονακό, θα κάνει την εμφάνιση του στο Goodwood Festival of Speed στο West Sussex, στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τις 23 έως τις 26 Ιουνίου.