Η αγορά αυτοκινήτου αρχίζει και παίρνει επιτέλους και πάλι τα πάνω της στην Ελλάδα, ωστόσο μερικές μάρκες εμφανίζουν εντυπωσιακότερη άνοδο από τις υπόλοιπες.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι από τις αρχές του έτους έως και τον Αύγουστο έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα 79.154 καινούρια επιβατικά μοντέλα έναντι 63.911 του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Μιλάμε δηλαδή για μία αύξηση της τάξης του 23,9%, η οποία μάλιστα δεν προέρχεται πλέον μόνον από τις εταιρικές πωλήσεις όπως στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά και από τις λιανικές πωλήσεις προς ιδιώτες.
Ωστόσο, υπάρχουν μερικές μάρκες, οι οποίες εμφανίζουν ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης το πρώτο οκτάμηνο του 2018 και εκμεταλλεύονται αποτελεσματικότερα τη θετική αύρα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Έτσι μέσα στις επτά μάρκες με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο μεταξύ των εταιρειών, οι οποίες έχουν ταξινομήσει εφέτος τουλάχιστον 1.000 καινούρια Ι.Χ., βρίσκονται και οι Renault/Dacia
Με βάση λοιπόν τα δεδομένα του οκταμήνου Ιανουάριος – Αύγουστος 2018, έχουμε την εξής κατάταξη:
1. Kia Μοtors
2.364 ταξινομήσεις έναντι 893 το 2017, αύξηση 164,7%
2. Dacia
1.020 ταξινομήσεις έναντι 487 το 2017, αύξηση 109,4%
3. SEAT
2.301 ταξινομήσεις έναντι 1.445 το 2017, αύξηση 59,2%
4. Hyundai
4.592 ταξινομήσεις έναντι 2.978 το 2017, αύξηση 54,2%
5. Volkswagen
7.384 ταξινομήσεις έναντι 5.224 το 2017, αύξηση 41,3%
6. Renault
3.280 ταξινομήσεις έναντι 2.414 το 2017, αύξηση 35,9%
7. Volvo
1.074 ταξινομήσεις έναντι 821 το 2017, αύξηση 30,8%