Δεν είναι ασυνήθιστο να ακούμε τους λάτρεις ορισμένων αυτοκινήτων να επιθυμούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να φέρουν πίσω τα κλασσικά μοντέλα με σύγχρονη τεχνολογία. Είναι σπάνια κερδοφόρο για τις εταιρείες να το κάνουν αυτό. Κοιτάξτε όμως τι έκανε η Renault, για παράδειγμα.

Το e-Plein Air, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Renault Classic και της Renault Design. Η Melun Rétro Passion, η οποία ειδικεύεται σε ανταλλακτικά για κλασικά γαλλικά οχήματα από τις Alpine, Citroen, Peugeot και Renault, συμμετείχε επίσης στο προτζεκτ.

Το e-Plein Air της Renault είναι μια πλήρως ηλεκτρική αναδημιουργία του κλασικού μοντέλου Renault 4 και 4L “Plein Air” ανοικτού τύπου. Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες του στρατού, έστω και αν στην πραγματικότητα κατέληξε ως αυτοκίνητο στην παραλία με το στυλ του Fiat Jolly. Τώρα, μια ρετρό έκδοση ανταποκρίνεται και πάλι στις απαιτήσεις της εποχής: κάτι απλό, διασκεδαστικό, κλασικό και πιο σημαντικό, ηλεκτρικό, έχοντας κάτω από το σασί το σύστημα κίνησης του Twizy.

Αν και δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς προδιαγραφές, το Twizy διατίθεται με δύο επιλογές. Το Twizy 45 διαθέτει μια μπαταρία 6.1 kWh που αποστέλλει ισχύ σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα που αναπτύσσει 5 hp (4 kW / 5 PS) και 24 lb-ft (33 Nm) ροπής. Επιτρέπει στο μοντέλο να ταξιδεύει περίπου 100 μίλια με μία μόνο φόρτιση και να επιτυγχάνει μια περιορισμένη τελική ταχύτητα 45 χιλιομέτρων / ώρα.
Το mainstream Twizy χρησιμοποιεί έναν ισχυρότερο ηλεκτρικό κινητήρα που αναπτύσσει 17 ίππους (13 kW) και ροπή στρέψης 57 Nm. Επίσης, μπορεί να φτάσει σε μια μέγιστη ταχύτητα 80 km / h.