Η πλήρης αναμόρφωση της στρατηγικής της Renault F1 θα μπορούσε τελικά να οδηγήσει στην παρουσία μιας πελατειακής σχέσης με την Red Bull. Ο Γάλλος κατασκευαστής δεν έχει ακόμη ανακοινώσει το πρόγραμμα του 2016, αλλά ο εξειδικευμένος τύπος κλίνει όλο και περισσότερο προς αυτό το σενάριο.
Όλα αυτά για να φτάσουμε εδώ. Αυτό είναι με μια απλή φράση, όπου μπορούμε να συνοψίσουμε την κρίση μεταξύ Red Bull-Renault. Μετά από μήνες διάφορων ιδιορρυθμιών από την Red Bull, τώρα φαίνεται πιθανό ότι η μάρκα του ενεργειακού ποτού θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της Renault την επόμενη σεζόν.
Οι πληροφορίες προέρχονται από το πολύ σοβαρό Autosport.com, το οποίο αναφέρει ότι δόθηκε το πράσινο φως από τον πρόεδρο της Red Bull, Dietrich Mateschitz. Η Renault και η Red Bull θα έχουν συμφωνήσει σχετικά με τους όρους της συμφωνίας, για μια σύμβαση για τη σεζόν 2016, αλλά – και αυτό είναι μια έκπληξη, αν επιβεβαιωθεί – τη δυνατότητα να έχουν μια πολυετή δέσμευση.
Μήνες κρίσης για την επίτευξη μεσοπρόθεσμου/μακροπρόθεσμου συμβολαίου, αυτό είναι ένα σενάριο αστείο! Η Renault, σύμφωνα με το Autosport.com θα αποσύρει τη χορηγία της Infiniti το 2017, με την ορατότητα (πάνω στο μονοθέσιο του 2016) της εταιρίας να μειώνεται κατά το 2016. H Total θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
Η Red Bull έτσι, θα αναγκαστεί να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη για να χρηματοδοτήσει την μονάδα ισχύος της Renault. Ο Γάλλος κατασκευαστής εξετάζει επίσης, το ενδεχόμενο παροχής ενός κινητήρα χωρίς να επιτρέπει την χρήση του ονόματός της. Η ιδέα στηρίζεται στο γεγονός ότι θα έρθει απέναντι στην εργοστασιακή ομάδα της Renault. Ένα εμπορικό σήμα που η ομάδα της Red Bull θα μπορούσε να χρισιμοποιήσει είναι αυτό της Playlife (Renault V10) που χρησιμοποιήθηκε από την Benetton την τριετία 1998-2000.