Renault News
KadjarRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Renault Kadjar 2019: Ελκυστικό στυλ, άνεση και νέοι αποδοτικοί κινητήρες TCe & Blue dCi

  • Νέοι αποδοτικοί κινητήρες – βενζίνης 140 & 160 ίππων και ντίζελ 115 & 150 ίππων – με υψηλότερες επιδόσεις
  • Ένα πιο ελκυστικό και εκλεπτυσμένο εξωτερικό σχεδιασμό
  • Ένα πιο εργονομικό και άνετο εσωτερικό
  • Δύο επιλογές για επιπλέον πρόσφυση: μετάδοση 4×4 και Extended Grip

Ξεκίνησε το 2015, το Renault Kadjar έφτασε στα μέσα της εμπορικής πορείας του. Ο Γάλλος κατασκευαστής δίνει ένα δεύτερο άνεμο ανανέωσης στο συμπαγές SUV του βελτιώνοντας το στυλ του και εμπλουτίζοντας την γκάμα των κινητήρων. Το Renault Kadjar είναι ένα σημαντικό όχημα για τον γάλλο κατασκευαστή, έχει πουλήσει πάνω από 450.000 οχήματα παγκοσμίως (πωλείται σε 50 χώρες).

Οι ρέουσες γραμμές, η ποιότητα και η άνεση προσέλκυσε ένα ευρύ φάσμα πελατών. Ταυτόχρονα, το Kadjar επωφελήθηκε από την τεχνογνωσία της Nissan σε συστήματα τετρακίνησης και εκτός δρόμου ικανότητας.

Το ανανεωμένο Kadjar σημειώνει πρόοδο σε όλους τους τομείς. Σεβόμενος τους παραδοσιακούς κώδικες σχεδιασμού ενός SUV, έχει μια πιο ελκυστική, κομψή εμφάνιση, με δυναμικές σύγχρονες γραμμές. Δίνει έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τον εργονομικό σχεδιασμό. Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί για μια ακόμη πιο ευχάριστη καθημερινή εμπειρία οδήγησης. Τέλος, το νέο Kadjar έχει πιο προηγμένους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες αποδοτικής κατανάλωσης καυσίμου για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Σύμφωνα με τη Renault, το στυλ του Kadjar είναι ο πρώτος λόγος για να το αγοράσετε. Επομένως, ο κατασκευαστής προτίμησε να ανανεώσει χωρίς ρίσκα μόνο μερικά στοιχεία. Μπορούμε για παράδειγμα να αναφέρουμε τη νέα φωτεινή υπογραφή σχήματος C καθώς και τα φλας τύπου LED. Στο πίσω μέρος τα φώτα οπισθοπορείας και ομίχλης LED είναι άμεσα ενσωματωμένα στο σασί.

Για να βελτιωθεί, οι σχεδιαστές της Renault έχουν επεκτείνει τη μάσκα του Kadjar, επιπλέον, οι μπροστινές και οι πίσω ασπίδες είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος. Τέλος, μπορούμε επίσης να αναφέρουμε τη δυνατότητα επιλογής δύο νέων τύπων ζαντων 17 και 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό του, η κύρια αλλαγή στο Kadjar βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Πράγματι, σημειώνουμε την εμφάνιση μιας νέας διαγώνιας οθόνης 7 ιντσών που προσφέρει καλύτερη φωτεινότητα και βελτιωμένη ευαισθησία σύμφωνα με τα λόγια της Renault.

Στο νέο Kadjar, το συνδεδεμένο σύστημα πολυμέσων R-LINK 2 περιλαμβάνει λειτουργία αντικατοπτρισμού smartphone, συμβατή με το Android Auto και το Apple CarPlay. Οι οδηγοί μπορούν να προβάλλουν τις αγαπημένες τους εφαρμογές συμβατές με την οδήγηση απευθείας στην οθόνη για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο εργονομική χρήση.

Επιπλέον, το εσωτερικό του SUV λαμβάνει ένα νέο πίνακα ελέγχου κλιματισμού που βελτιώνει την εργονομία του συμπαγούς SUV. Τέλος, οι σχεδιαστές της Renault έχουν προσθέσει πινελιές από σατέν χρώμιο στα περιγράμματα των αεριστών, των χειρολαβών των θυρών και της κεντρικής κονσόλας.

Για τους πελάτες που αναζητούν ακόμη πιο κολακευτική έκδοση, είναι τώρα δυνατό να επιλέξουμε την Black Edition, η οποία διακρίνεται από ταπετσαρία Alcantara, ζάντες 19 ιντσών, καπάκια μαύρων καθρεφτών κα.

Το νέο Kadjar υιοθετεί τους νέους κινητήρες της Renault. Για να τηρηθούν τα ισχύοντα πρότυπα, τόσο οι βενζινοκινητήρες όσο και οι κινητήρες ντίζελ διαθέτουν τις τελευταίες τεχνολογίες ελέγχου εκπομπών. Ταυτόχρονα, κερδίζουν βελτιωμένη οδηγική ικανότητα και απόδοση, μαζί με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Το νέο Kadjar υιοθετεί τον κινητήρα 1.3 TCe που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο Scénic και στη συνέχεια στα Captur και Mégane. Αναπτύχθηκε από τη Συμμαχία σε συνεργασία με τη Daimler, ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τα υψηλότερα πρότυπα όσον αφορά τις επιδόσεις και την οδηγικότητα. Η απόδοση είναι ομαλή και απαλλαγμένη από κραδασμούς με την αρχιτεκτονική των 4 κυλίνδρων. Ο κινητήρας λειτουργεί επίσης σε χαμηλές στροφές, με τη γενναιόδωρη ροπή του. Στο Kadjar, αυτός ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (GPF). Το φίλτρο καταστρέφει τα σωματίδια στα καυσαέρια, παγιδεύοντας τα σε μια μικροπορώδη δομή κηρήθρας που αναγεννάει αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ο κινητήρας TCe GPF είναι διαθέσιμος σε τέσσερις εκδόσεις: χειροκίνητο κιβώτιο TCe 140 GPF, TCe 140 EDC GPF, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων TCe 160 GPF και TCe 160 GPF EDC.

Το νέο Kadjar διαθέτει εκσυγχρονισμένους πετρελαιοκινητήρες με σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), το οποίο θεωρείται ως το πλέον αποτελεσματικό διάλυμα μετά την επεξεργασία με οξείδιο του αζώτου (NOx). Αυτή η τεχνολογία μειώνει τις εκπομπές ρυπογόνων κινητήρων χωρίς να επηρεάζει την απόδοση! Ταυτόχρονα, οι κινητήρες που αναφέρονται πλέον με το όνομα “Blue dCi” αποκτούν αυξημένη ισχύ και οδηγικότητα στο νέο Kadjar.

• Ο κινητήρας Blue dCi 115 αυξάνει την ισχύ κατά 5 hp και τη ροπή κατά 10 Nm σε σύγκριση με τον κινητήρα προηγούμενης γενιάς, για ομαλή και λιτή απόδοση. Διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα είναι διαθέσιμο αργότερα με το κιβώτιο EDC με διπλό συμπλέκτη.
•Ο Blue dCi 150 είναι η πρωτοποριακή επιλογή για το νέο Kadjar. Η αύξηση της απόδοσης κατά 20 hp σε σχέση με τον προκάτοχό του, προσφέρει εξαιρετική απόδοση. Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.

Η ανθεκτικότητα του κινητήρα αποτελεί βασική μέριμνα για τη Renault. Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe υπέστη 40.000 ώρες δοκιμών σε έναν πάγκο δοκιμών κινητήρα. Αυτό ισοδυναμεί με 14 χρόνια λειτουργίας, οκτώ ώρες την ημέρα!

Την Άνοιξη του ’19 το ανανεωμένο Kadjar στην Ελλάδα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies