Η Renault παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου το νέο Koleos, το οποίο προσδοκά να γίνει η ναυαρχίδα της στην κινεζική αγορά. “Το Koleos έχει μια ισχυρή αναγνώριση στην Κίνα”, δήλωσε ο κατασκευαστής, όπου 135.000 μονάδες πουλήθηκαν το 2009, ή 45% των συνολικών πωλήσεων.
Στην αγορά αυτή, όπου τα SUV αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% των πωλήσεων με απότομη άνοδο (+ 62% το 2015 έως 6.300.000 μονάδες), το Renault Koleos θα γίνει το high-end μοντέλο της (σε περίπτωση απουσίας του Talisman). Με την συνεργασία της Dongfeng, έχει δημιουργήσει όπως ξέρουμε ένα νέο εργοστάσιο στο Wuhan, αφιερωμένο στην παραγωγή των Qajar και Koleos αρχικά (πριν από την παραγωγή του ηλεκτρικού Fluence το 2017). Η αρχική δυναμικότητα του θα είναι 150.000 αυτοκίνητα ετησίως και μπορεί να φτάσει έως και 600.000 αυτοκίνητα το 2020.
Το εργοστάσιο στο Μπουσάν (Κορέα) θα αναλάβει την ευθύνη (της Renault Samsung), όπως ήδη ήταν για την πρώτη έκδοση του Koleos, για να τροφοδοτήσει την υπόλοιποι παγκόσμια αγορά.
Η έναρξη του Koleos θα συμβεί στην Κίνα κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016 ενώ στις αρχές του 2017 θα φτάσει στην ευρωπαϊκή και ρωσική αγορά. Στη Γαλλία, θα συμπέσει με την έναρξη πωλήσεων του Peugeot 6008.
Το νέο Koleos δεν έχει τίποτα κοινό με τον προκάτοχό του. Με βάση την αρθρωτή αρχιτεκτονική CMF-C/D της Συμμαχίας, που χρησιμοποιείται επίσης από τη Nissan για το X-Trail και το Qashqai της, μετρά 15 εκατοστά πάραπανω σε σχέση με την γενιά Koleos (4.67 m, 4.64 m κοντά στο X-Trail). μεταξόνιο 2,71 m είναι μια από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία και του επιτρέπει να προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα.