Αποχαιρετάμε το Renault Mégane 3 RS και καλωσορίζουμε το νέο Mégane 4 RS! Από γενιά σε γενιά, το μοντέλο της Renault Sport έχει εξελιχθεί. Ανακαλύψτε τις βασικές καινοτομίες σε αυτό το Mégane RS που θα δούμε στις αρχές του 2018.
Ξεκινώντας την άνοιξη του 2009, το Renault Mégane 3 RS θα αντικατασταθεί σύντομα από το νέο Mégane 4 RS στις αρχές του 2018. Αυτή η νέα γενιά εξελίσσεται σε πολλά σημεία.
Mégane 4 RS μόνο με 5 πόρτες
Το Mégane 3 RS ήταν διαθέσιμο μόνο στην έκδοση των τριών θυρών της coupe έκδοσης. Ένα σασί που ανταποκρινόταν καλά στην ιδιοσυγκρασία του αυτοκινήτου. Το νέο Mégane 4 υπάρχει μόνο σε 5πόρτη έκδοση. Αυτό το σασί έχει επομένως επιβληθεί στο Mégane 4 RS.
>> Η Renault παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο MÉGANE R.S
Ένας νέος κινητήρας 1.8 turbo
Το νέο Mégane RS αποχαιρετά το 2.0 turbo (F4RT) που χρησιμοποιήθηκε από το ντεμπούτο του μοντέλου το 2004. Το νέο κινητήριο σύνολο είναι ο 1.8 turbo που προέρχεται από τον 1.6 turbo του Clio 4 RS. Ο 1.8 TCe είναι ήδη μέρος του Espace, με 225 ίππους καθώς και στο νέο Alpine A110 σε έκδοση 252 ίππων.
Στο νέο Mégane RS, αυτός ο 1.8 turbo προσφέρει ισχύ 280 hp, η οποία είναι μόλις 5 hp περισσότερο από το παλιό Mégane 3 RS στην τελευταία έκδοση του. Το χάσμα είναι χαμηλό, αλλά η Renault έχει ήδη ανακοινώσει την άφιξη ενός Mégane 4 RS Trophy 300 ίππων μέχρι το τέλος του 2018.
Mégane 4 RS | Mégane 3 RS | |
Engine | 1.8 turbo direct injection |
2.0 turbo multipoint injection |
Power | 280 hp at 6,000 rpm |
275 hp at 5,500 rpm |
Couple | 390 Nm from 2400 rpm |
360 Nm from 3,000 rpm |
0 to 100 km / h | – 6 s | 5.8 s |
Max speed | More than 250 km / h | 255 km / h |
Σε ό, τι αφορά τις επιδόσεις, η Renault Sport παραμένει ασαφής, αναγγέλλοντας ένα 0-100 χλμ/ώρα που επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα από το καινούργιο Mégane RS και μέγιστη ταχύτητα πάνω από 250 χλμ./ώρα. Για την ιστορία, το Mégane 3 RS 275 έπιανε τα 0 σε 100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα και έφτανε στην τελική ταχύτητα των 255 km/h.
>>Renault MÉGANE RS 2018: Ένα αυτοκίνητο, τρεις αθλητές, τρία διαφορετικά περιβάλλοντα!
EDC αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Ενώ το πρώην Mégane RS προσφέρθηκε μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ο νεοεισερχόμενος αφήνει την επιλογή μεταξύ ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλό συμπλέκτη EDC με πετάλια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
Αν το πρώτο πρέπει να ευχαριστήσει τους καθαρολόγους, το δεύτερο πρέπει να αποπλανήσει τους αγοραστές που σκέφτονται να χρησιμοποιούν το Megane RS σε καθημερινή βάση. Σημειώστε ότι το χειρόφρενο γίνεται ηλεκτρικό στο Mégane RS εξοπλισμένο με το αυτομάτου διπλού συμπλέκτη EDC.
>>{Stories} Το Μυθικό Renault Megane RS
Ελαφρώς βαρύτερο το Mégane 4 RS
Σε σύγκριση με το προηγούμενο Mégane RS, το Mégane 4 RS είναι μεγαλύτερο κατά 7 εκατοστά (4.37 μ.). Είναι επομένως λογικά λίγο βαρύτερο παρά τον κινητήρα με μικρότερο εκτόπισμα.
Το βάρος χωρίς φορτίο θα είναι περίπου 1.400 kg στην έκδοση Mégane RS 280 με χειροκίνητο κιβωτιο ταχητητων έναντι 1387 kg για το Mégane 3 RS 275. Το κενό παραμένει σχετικά χαμηλό.
Σασί με σύστημα τετραδιεύθυνσης
Το Mégane 4 RS είναι το πρώτο με σήμα “RS” που λαμβάνει αυτό το άριστο σύστημα τετραδιευθυνησς 4Control. Το σύστημα αυτό βελτιώνει των ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας περιστρέφοντας τους πίσω τροχούς στην αντίθετη κατεύθυνση των εμπρός τροχών και τη δυναμική συμπεριφορά σε υψηλότερες ταχύτητες (από 60 km/h, εκτός από την επιλογή “Race” από 100 km/h) τους πίσω τροχούς προς την ίδια κατεύθυνση.
Το πλαίσιο 4Control έχει ήδη αποδείξει την αξία του στο Mégane 4 GT και τώρα χρησιμοποιείται από πολλά αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα, όπως η Porsche και η Ferrari.