Renault News
MeganeRenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Renault Mégane E-Tech, το γαλλικό compact μπαίνει στο χορό της ηλεκτροκίνησης

Το νέο Renault Mégane 2020 παρουσιάστηκε και φέρνει μαζί του σημαντικές εξελίξεις. Μία από αυτές είναι μια plug-in υβριδική έκδοση. Το νέο Mégane E-Tech παρουσιάζεται ως η πιο οικολογική και βιώσιμη επιλογή σε ολόκληρη την γκάμα Megane. Επιτρέπει τη μεταφορά έως και 50 χιλιομέτρων σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.

Η Renault αυξάνει την γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με γοργούς ρυθμούς. Αν και μόλις πριν από λίγες ημέρες τα νέα Renault Clio E-Tech και Renault Captur E-Tech έκαναν την εμφάνισή τους, είναι πλέον η ώρα να καλωσορίσουμε το πρώτο compact plug-in της Renault. Δεν είναι ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο από το νέο Renault Mégane E-Tech, ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο.

Η ανανέωση του Mégane είναι ήδη πραγματικότητα. Μετά από μήνες αναμονής, παρουσιάστηκε τελικά το νέο Renault Mégane 2020, ένα μοντέλο που απελευθερώνει πολύ σημαντικές καινοτομίες. Και μεταξύ αυτών, η εμφάνιση της έκδοσης E-Tech ξεχωρίζει, μια plug-in υβριδική επιλογή που θα χτυπήσει την αγορά για να ανταγωνιστεί, μεταξύ άλλων μοντέλων, το SEAT León και το Volkswagen Golf.

Λογικά, αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό για το νέο Mégane E-Tech βρίσκεται στα σωθικά του. Το plug-in υβριδικό σύστημα περιστρέφεται γύρω από έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, τεσσάρων κυλίνδρων και συνοδεύεται από δύο μικρούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Όλα αυτά χειρίζονται μέσω κιβωτίου ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Ο κινητήρας αναπτύσσει συνολική ισχύ 160 hp.

Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από την ενέργεια που αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,8 kWh που της επιτρέπει μια ηλεκτρική σειρά 50 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Σε ηλεκτρική λειτουργία η μέγιστη ταχύτητα είναι 135 km / h. Η Renault σημειώνει επίσης ότι σε ένα συνδυασμένο κύκλο, οι εκπομπές CO2 είναι λιγότερες από 40 g / km.

Για την πλήρη συμπίεση των δυνατοτήτων αυτής της ηλεκτρομηχανοποιημένης μηχανικής, έχουμε τρεις τρόπους λειτουργίας: Pure, MySense και Sport. Το πρώτο είναι να κυκλοφορεί σε ηλεκτρική λειτουργία, εφόσον η μπαταρία έχει αρκετή φόρτιση. Η δεύτερη επιλογή βελτιστοποιεί την υβριδική λειτουργία και διαθέτει πρόσθετη λειτουργία E-Save για εξοικονόμηση ενέργειας μπαταρίας. Και τέλος, η λειτουργία Sport εκμεταλλεύεται πλήρως τη συνδυασμένη απόδοση και των τριών κινητήρων.

Πότε θα φτάσει στην αγορά; Η εμπορική κυκλοφορία του νέου Renault Mégane 2020 θα πραγματοποιηθεί το προσεχές καλοκαίρι. Παραμένει να δούμε αν η E-Tech θα είναι διαθέσιμη από την αρχή ή θα φτάσει αργότερα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies