Renault News
MeganeRenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Renault Mégane E-Tech, τώρα και σε 5θυρο αμάξωμα

Η γκάμα Mégane αυξάνει την προσπάθειά της για ηλεκτροδότηση με την εισαγωγή του νέου Renault Mégane E-Tech. Η υβριδική τεχνολογία θα είναι επίσης διαθέσιμη για την πεντάθυρη παραλλαγή αμαξώματος. Έχει αυτονομία σε 100% ηλεκτρική λειτουργία τις τάξεις των 50 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Ένα από τα κλειδιά στην πρόσφατη ανανέωση που υπέστη η τρέχουσα γενιά του Renault Mégane δεν ήταν ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο από τη δέσμευση για ηλεκτροδότηση. Το εμβληματικό και δημοφιλές Renault compact ενσωμάτωσε ένα υβριδικό plug-in κινητήριο συνολο στη μηχανική του προσφορά. Η τεχνολογία E-Tech μπήκε στη γκάμα Mégane αρχικά μόνο για την παραλλαγή αμαξώματος station wagon, το Mégane Sport Tourer.

Το γεγονός ότι δεν προσφερόταν και στην πεντάθυρη παραλλαγή αμαξώματος δεν φαινόταν σοφή απόφαση, καθώς εμπόδισε τη Renault να προσφέρει μια άμεση εναλλακτική λύση σε μοντέλα όπως το SEAT León e-Hybrid ή το Volkswagen Golf. Ωστόσο, έγινε αυτο που έπρεπε και παρουσιάστηκε το νέο Renault Mégane E-Tech με ένα πεντάθυρο αμάξωμα.

Σε αισθητικό επίπεδο, το νέο Mégane E-Tech δεν παρουσιάζει καθόλου ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε σύγκριση με ένα Mégane με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η πρίζα φόρτισης βρίσκεται στην πίσω δεξιά πτέρυγα και, πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, διαθέτει το σήμα E-Tech για να αναφέρεται στην κατάστασή του ως ηλεκτρικό όχημα.

Από την άλλη πλευρά, και αν προχωρήσουμε στο εσωτερικό του νέου Mégane E-Tech, θα βρούμε μερικές μικρές λεπτομέρειες χαρακτηριστικές αυτής της προσθήκης. Τόσο το ταμπλό όσο και το σύστημα ψυχαγωγίας είναι προσαρμοσμένα στην ηλεκτροκίνητη μηχανική. Το μπλε κάνει μια εμφάνιση για να δημιουργήσει μια ωραία αντίθεση.

Το νέο πεντάθυρο Mégane E-Tech τροφοδοτείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων σε συνδυασμό με δύο μικρούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Όλα αυτά μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Αναπτύσσει ισχύ 160 ίππων. Επιπλέον, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,8 kWh που του επιτρέπει ένα ηλεκτρικό εύρος 50 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Το νέο Mégane E-Tech θα ξεκινήσει την εμπορευματοποίησή του στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies