Τα MEGANE GT και MEGANE GT Estate με το νέο κινητήρα ντίζελ dCi 165 που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC έξι ταχυτήτων σε συνδυασμό με το πλαίσιο 4CONTROL με σύστημα τετραδιευθυνσης εξασφαλίζει ασύγκριτη απόλαυση οδήγησης για ένα αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία.
Ο κινητήρας ENERGY dCi 165: υψηλή απόδοση
Ο κινητήρας twin-turbo ENERGY dCi 165 έχει ρυθμιστεί ειδικά από τη Renault Sport, της οποίας οι μηχανικοί ανέλαβαν την εκ νέου βαθμονόμηση του dCi 160 που διατίθεται για το ESPACE και το TALISMAN. Το αποτέλεσμα είναι επιπλέον 5 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή είναι τώρα 380Nm από τις 1.750rpm.
Η απόδοση του ENERGY dCi 165 δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να απολαύσουν την εξαιρετική ανάρτηση του αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε από την Renault Sport και το πλαίσιο 4CONTROL με σύστημα τετραδιευθυνησς για μια ασφαλή και δυναμική εμπειρία σε περιστρεφόμενους δρόμους. 100 φορές το δευτερόλεπτο, το σύστημα 4CONTROL υπολογίζει και ρυθμίζει τη γωνία στροφής των πίσω τροχών για να εξασφαλίζει σταθερότητα στην ταχύτητα και ευελιξία σε πιο αργές καταστάσεις.
Ένα ευέλικτο σπορ αυτοκίνητο για καθημερινή οδήγηση
Το MEGANE GT είναι ένα ιδιαίτερα ευπροσάρμοστο σπορ αυτοκίνητο που προσφέρεται απόλυτα στην καθημερινή οδήγηση, ενώ η άνεση οδήγησης έχει ενισχυθεί χάρη σε συγκεκριμένες εργασίες σχετικά με τις ρυθμίσεις ελατηρίων και αμορτισέρ της Renault Sport. Η οδηγική απόλαυση που παρέχεται από τον κινητήρα ENERGY dCi 165 συνδυάζεται με την κατανάλωση καυσίμου NEDC συνδυασμένου κύκλου μόλις 4,6 λίτρων και 4,7 λίτρων ανά 100 χλμ. για τα MEGANE GT και MEGANE GT Estate αντίστοιχα.
Φωτογραφία: autoexpress.co.uk