Renault News
Megane Renault Sport

Renault Mégane R.S.: 15 χρόνια πρωτοπόρος

Ποιος θα σκεφτόταν ποτέ, όταν η Renault Sport παρουσίασε στην αγορά το πρώτο της Mégane Renault Sport, ότι το μοντέλο θα αποτελέσει ουσιαστική αναφορά στην κατηγορία του; Πάνω από δεκαπέντε χρόνια και τρεις γενιές του Mégane R.S., οι εμπειρογνώμονες της Renault Sport έβαλαν όλο το πάθος τους να προσφέρουν όλο και περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες επιδόσεις και περισσότερη ευχαρίστηση.

Στην αρχή της δεκαετίας του 2000, η ​​Renault εισέβαλε στην αναπτυσσόμενη αγορά sport saloons και ζήτησε από τη Renault Sport να κυκλοφορήσει μια αθλητική έκδοση της δεύτερης γενιάς του Mégane. Μια πρόκληση για τη Renault Sport, η οποία μέχρι στιγμής είχε αφήσει μια διαρκή θετική εντύπωση στους ενθουσιώδες οδηγους με τα συμπαγή σπορ μοντέλα όπως τα Spider, Clio R.S. και Clio V6.

Megane Renault Sport, ο πρωτοπόρος
Ξεκίνησε το 2004 σε εκδόσεις με 3 ή 5 πόρτες και παρουσίασε ένα σπορ αλλά νηφάλιο σχεδιασμό. Αλλά ήταν πάνω από όλα κάτω από το καπό που οι μηχανικοί της Renault Sport έκαναν την διαφορά: ο κινητήρας F4RT RS ανέπτυσσε 225 ίππους και ροπή 300 Nm. Οι εξελίξεις του Mégane Renault Sport μέχρι το εξαιρετικά ριζοσπαστικό Mégane R26.R το ανυψώνουν στην κορυφή στην κατηγορία του.

Η εμπειρία της Renault Sport
Με την εισαγωγή του εμπρόσθιου άξονα με ανεξάρτητο βραχίονα περιστροφής (TAPI) για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, η Renault Sport πρωτοπορεί. Ανταγωνιστική τεχνολογία η οποία στη συνέχεια θα βρεθεί σε όλα τα Mégane R.S. Η περιορισμένη έκδοση R26 F1 Team εισήγαγε το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο βελτίωνε σημαντικά την πρόσφυση και την ακρίβεια του εμπρός άξονα.

Εκδόσεις και περιορισμένες σειρές
• 2005: Το Mégane Renault Sport Trophy (225 ίππων) εισάγει το σασί τύπου Sport
• 2006: Mégane R.S. F1 Team (225 ίππων) και στη συνέχεια το Mégane F1 Team R26 (230 ίππων)
• Mégane R.S. dCi (175 ίππων)
• 2008: Mégane R26.R (230 HP). Καταγράφει για πρώτη φόρα (για Megane) ρεκόρ στο Nürburgring Nordschleife με χρόνο 8’17 ”

Megane III R.S., Η Επιβεβαίωση
Όταν κυκλοφόρησε το 2009, το Mégane R.S. 250 έπεσε σαν πέτρα στη λίμνη των sport saloon. Με το 3-θυρο Mégane Coupé αμάξωμα και ένα κιτ bodybuilder που εισάγει ειδικότερα την λεπίδα F1 η οποία θα καταστεί εμπορικό σήμα των μοντέλων R.S., δείχνει δυνατά και καθαρά τον σπορ του χαρακτήρα. Ο κινητήρας F4RT RS κερδίζει επιπλέον 20 HP για να φτάσει τους 250 HP και τα 340 Nm. Προσφέρεται στο αμάξωμα Sport & Cup.

Η εμπειρία της Renault Sport
R.S. Monitor, το νέο ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας, μοναδικό στην κατηγορία του, εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο σε πραγματικό χρόνο και επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει από την χαρτογράφηση του κινητηρα μέχρι τα πεντάλ. Μοναδικό στην κατηγορία! Το 2015, παρουσιάστηκε το R.S. Monitor 2.0 που επιτρέπει στους οδηγούς να συνδεθούν στην τοποθεσία R.S Replay.

Εκδόσεις και περιορισμένες σειρές
• 2011: Μονακό GP (250 HP)
• 2011: Mégane R.S. Trophy (265 HP), κάτοχος δεύτερου ρεκόρ στην πίστα Nordschleife (8’07”97)
• 2012: Mégane R.S. Collection 2012 παίρνει την εξέλιξη του προηγούμενου Trophy (265 HP)
• 2012 και 2013: Mégane R.S. RB7 και RB8, στα χρώματα της Red Bull Racing (265 HP)
• 2014: Mégane R.S. Collection 2014 (265 HP), εξοπλισμένο με τη νέα ταυτότητα της μάρκας
• 2015: Mégane R.S. 275 Trophy
• 2015: Mégane R.S. 275 Trophy-R: ελαφρύ στο μέγιστο, η τελική ριζοσπαστική έκδοση σπάει το προηγούμενο ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring (7’54”36)
• 2015: Mégane R.S. 275, λαμβάνει τις εξελίξεις του Mégane R.S. 275 Trophy.

Megane IV R.S .: Ακόμα παραπέρα …
Ένας ισχυρός σχεδιασμός, στυλ για απόδοση, ένα σασί που συνδυάζει την απόδοση, την ευελιξία και την άνεση, ιδιαίτερα με το σύστημα 4CONTROL με τετραδιευθυνση, με τελευταίας γενιάς 1,8 L turbo κινητήρα που αναπτύσσει 280 HP και 390 Nm. R.S. Vision και Multi-Sense … Η τελευταία γενιά Mégane R.S. είναι ένα συμπυκνωμένο σύνολο της τεχνογνωσίας και του πάθους της Renault Sport. Στόχος: απόλυτη οδηγική απόλαυση!

Η εμπειρία της Renault Sport
Τα τέσσερα αμορτισέρ του Mégane R.S. είναι χαρακτηριστικά hydraulic bump stops, που είναι τα αληθινό “αμορτισέρ των αμορτισέρ”, για μεγαλύτερη άνεση και βέλτιστο έλεγχο της επαφής ελαστικού-γείωσης.

Η νέα κυλινδροκεφαλή αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία υπολογισμού της Renault Sport Racing F1. Όσον αφορά την έκδοση Trophy, ο στροβιλοσυμπιεστής βασίζεται σε τεχνολογία που αποκτάται απευθείας από τη F1: ο στρόβιλος που είναι τοποθετημένος σε κεραμικά σφαιρικά ρουλεμάν κόβει την τριβή κατά ένα συντελεστή τριών και μειώνει τον χρόνο απόκρισης του στροβιλισμού.

Εκδόσεις και περιορισμένες σειρές
• 2019: Mégane R.S. Trophy, που διαθέτει 300 HP, είναι το πιο ισχυρό όχημα παραγωγής της Renault

Μην χάσεις...