Το Megane 4 RS Trophy το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους θα είναι μια πιο ισχυρή έκδοση του Megane 4 RS 280: ισχύς, ροπή, σασί, κιβώτιο ταχυτήτων, εξοπλισμός, το γαλλικό L’argus μας δίνει τις γνωστές τεχνικές πληροφορίες του μελλοντικού ανταγωνιστή των Honda Civic Type R και Seat Leon Cupra …
Μεταξύ των επίσημων και των ανεπίσημων ειδησεων, ετσι μπορεί να μοιάζει το μελλοντικό Mégane RS Trophy …
Κινητήρας
Το Megane RS Trophy θα χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα με το “κλασικό” νέο Mégane RS 280, δηλαδή το νέο 1.8 TCe (τον οποίο βρίσκουμε και στο νέο Alpine A110). Χάρη σε ένα νέο turbo, θα έχει υψηλότερες τιμές ισχύος και ροπής: 300 hp και 400 Nm, σε σύγκριση με 280 hp και 390 Nm του “απλού” νέου Megane RS 280.
Κιβώτιο Ταχυτήτων
Το πιο σπορ Mégane RS θα μπορούσε να περιοριστεί μόνο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Τελικά? Η επιλογή του κιβωτίου ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη EDC θα παραμείνει εφικτή καθώς αυτή η μετάδοση, δανεισμένη από τις εκδόσεις κινητήρα dCi 160/165 της Renault, μπορεί να χειριστεί ροπή μέχρι 400 Nm.
Αυτά είναι καλά νέα για τους λάτρεις του circuit-trip, όπου το κιβώτιο ταχυτήτων EDC θα πρέπει να προσαρμόζεται τέλεια: γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων στη λειτουργία οδήγησης Race και πολλαπλά “downshifts”.
Σασί/φρένα
Φυσικά, το Mégane RS Trophy θα διαθέτει το σασί τεχνολογίας Cup. Ως υπενθύμιση, η επιλογή Cup χρησιμοποιεί μια ανάρτηση 10% χαμηλωμένη, ένα χαμηλωμένο σασί δύο χιλιοστών, ένα μηχανικό κλείδωμα διαφορικού Torsen και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Το τελευταίο θα ταιριάξει τους εμπρόσθιους δίσκους “bi-material” (επίσης προαιρετικό στο Megane RS 280), που συνδυάζουν δύο πλεονεκτήματα με το δοχείο αλουμινίου τους: καλύτερη απορρόφηση θερμότητας, μειωμένο βάρος 1,8 kg ανά τροχό.
Εξοπλισμός/επιλογές
Αν το σασί Cup και οι μπροστινοί δίσκοι διπλού υλικού έρχονται στάνταρ, το Mégane Trophy θα διατηρήσει έναν προαιρετικό εξοπλισμό: τα εμπρός καθίσματα Recaro (διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα) ή τα ελαστικά προσαρμοσμενα για πίστα.
Μεταξύ του πιθανού εξοπλισμού: ο προηγμένος ηλεκτρονικός υπολογιστής παρακολούθησης RS Monitor ή οι τροχοί των 19 ιντσών.
Και η τιμή;
Είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η τιμή του Megane RS Trophy χωρίς γνώση του ακριβούς εξοπλισμού του, της τιμής των δισκόφρενων διπλού υλικού και των εκπομπών CO2 που θα εκπέμπει ο κινητήρας 1.8 TCe με 300 ίππους. Δύσκολα πάντως θα πέσει κάτω από τα 45.000 € τουλάχιστον …στην Γαλλία!
Διαβάστε επίσης:
Source: largus.fr